Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-15
Gliwice: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 oraz budynku Sądu przy ul. Józefa Wieczorka 10a
Numer ogłoszenia: 217755 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 338 77 88, faks 32 338 77 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 oraz budynku Sądu przy ul. Józefa Wieczorka 10a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 oraz budynku Sądu przy ul. Józefa Wieczorka 10a. Zadanie nr 1 Sprzątanie budynku Sądu Rejonowego mieszczącego się przy ul. Powstańców Warszawy 23. Dane techniczne budynku: Powierzchnia ogółem - 9 937,60 m2 Powierzchnia użytkowa - 5 449,10 m2 Powierzchnia komunikacji - 3 662,10 m2 Powierzchnia do mycia codziennego -9 937,60 m2 Powierzchnia przewidziana do nakładania polimeru (dwa razy w roku) - 2 727,30 m2 Powierzchnia przewidziana do nakładania polimeru (cztery razy w roku) - 944,60 m2 Powierzchnia okien - 1225,66 m2 Zadanie nr 2 Sprzątanie budynku Sądu Rejonowego mieszczącego się przy ul. Józefa Wieczorka 10a. Dane techniczne budynku : Powierzchnia ogółem - 4 621,00 m2 Powierzchnia użytkowa - 2535,58 m2 Powierzchnia komunikacji - 1408,39 m2 Powierzchnia do mycia codziennego - 4 621,00 m2 Powierzchnia przewidziana do nakładania polimeru (dwa razy w roku) - 1 575,96 m2 Powierzchnia przewidziana do nakładania polimeru (cztery razy w roku) - 454,94 m2 Powierzchnia okien - 478,51 m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których te usługi zostały wykonane, co najmniej 3 usługi polegające na świadczeniu usług sprzątania, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda w budynkach użyteczności publicznej, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada niezbędne narzędzia, wyposażenie i urządzenia techniczne do wykonania zamówienia tj.: wózki serwisowe z osprzętem, automat myjąco-zbierający przystosowany do mycia dużych powierzchni, maszyny jedno tarczowe, maszyny do polerowania powierzchni. Spełnienie warunku poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada niezbędne narzędzia, wyposażenie i urządzenia techniczne do wykonania zamówienia tj.: wózki serwisowe z osprzętem, automat myjąco-zbierający przystosowany do mycia dużych powierzchni, maszyny jedno tarczowe, maszyny do polerowania powierzchni. Spełnienie warunku poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000,00zł. Jeżeli suma ubezpieczenia opiewać będzie na inną walutę niż złoty polski, wówczas Zamawiający, dla celów ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, przeliczy ją na złote polskie według średniego kursu NBP z dnia złożenia oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy, 44-101 Gliwice ul. Powstańców Warszawy 23, Oddział Gospodarczy pok. 313.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy, 44-101 Gliwice ul. Powstańców Warszawy 23, Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Zagospodarowanie terenu pod funkcje rekreacyjne przy Marinie w Gliwicach
- Przebudowa łazienki z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji i chłodniczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie i adaptacja sali chorych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Termomodernizacja dachu budynku administracji w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Zakup i wdrożenie systemu do uwierzytelniania i autoryzacji do systemów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 w Ciechanowie"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Usługa utrzymania czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie i jednostkach podległych;
- Utrzymanie czystości budynków Sądu Rejonowego w Szczecinku
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2026 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.