Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego
z programem rekreacyjno-wypoczynkowym nad morzem dla 25 osób niepełnosprawnych wraz z 4 opiekunami w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 217624 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym nad morzem dla 25 osób niepełnosprawnych wraz z 4 opiekunami w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym nad morzem dla 25 osób niepełnosprawnych (z zaburzeniami psychicznymi, niepełnosprawnością ruchową, w tym 1 osoba na wózku) wraz z 4 opiekunami, w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008 r. Nr 14, poz. 92 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz.1694 ze zm.). 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zakwaterowanie wszystkich uczestników w domkach campingowych z pełnym węzłem sanitarnym (wyposażone w telewizor, radio i telefon, czajnik bezprzewodowy, lodówkę, suszarkę do włosów, ręczniki): 5 domków 5 osobowych, 1 domek 4 osobowy, 3 posiłki dziennie w stołówce na terenie ośrodka, Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu wg zaleceń lekarza, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną, Całodobowa opieka medyczna - stała opieka lekarska i pielęgniarska oraz ratownicy na basenach ośrodka, Teren ośrodka powinien być chroniony, ogrodzony, bezpieczny, Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować: światłolecznictwo, masaże, fizykoterapia, hydroterapia, hydromasaże, magnetoterapia, kinezyterapia, inhalacje, krioterapia, terapia zajęciowa, muzykoterapia, Na terenie ośrodka muszą znajdować się: - 2 baseny: jeden do ćwiczeń z instruktorem i pływania, drugi z masażami karku i całego ciała, - infrastruktura sportowa: kort tenisowy i boiska do piłki siatkowej, koszykówki, piłki nożnej, miejsce na grilla itp. wraz z wypożyczalnią sprzętu, - siłownia - sala fitness, - kawiarnię. Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym (ogniska, wieczorki taneczne, pikniki)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694 ze zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadzono co najmniej 2 (dwa) turnusy rehabilitacyjne z programem rehabilitacyjno - wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych dla grupy liczącej co najmniej 25 (dwudziestu pięciu) uczestników wraz z opiekunami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000,00 zł (słownie: stotysięcyzłotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Atrakcyjność oferty - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników turnusu rehabilitacyjnego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w turnusie rehabilitacyjny pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata na turnus rehabilitacyjny pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie, c) przerwania uczestnictwa w turnusie (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Młyńska 2d/1
63-700 Krotoszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą - PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Opracowanie dokumentacji na przebudowę drogi powiatowej Nr 5146 P Nowa Obra-Sapieżyn- Borzęcice
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Bobrowniki w 2026 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
- Świadczenie usługi terapeuty zajęciowego na potrzeby infolinii "Helpline"
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





