eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańKOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH WIELKOPOLSKIEGO CENTRUM CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY PRZY UL. SZAMARZEWSKIEGO 62 60-569 POZNAŃ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Poznań: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH WIELKOPOLSKIEGO CENTRUM CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY PRZY UL. SZAMARZEWSKIEGO 62 60-569 POZNAŃ
Numer ogłoszenia: 217421 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, fax 061 6631088.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcchpig.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH WIELKOPOLSKIEGO CENTRUM CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY PRZY UL. SZAMARZEWSKIEGO 62 60-569 POZNAŃ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania budynków Szpitala w okresie 13 miesięcy, od dnia 01.01.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.74.30.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. E. Posiadają doświadczenie w wykonaniu usług objętych przedmiotem zamówienia w placówkach Służby Zdrowia, F. Przedstawią szczegółową koncepcje świadczenia usługi. Koncepcja świadczenia usług winna być sporządzona zgodnie z załącznikiem 5 do specyfikacji. G. Zagwarantują stosownym oświadczeniem, iż wszystkie środki dezynfekcyjne, preparaty oraz sprzęt przewidziane do realizacji zamówienia posiadają aktualne atesty lub certyfikaty, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Rejestru Środków Leczniczych, a także karty charakterystyki (w przypadku środków dezynfekcyjnych), H. Posiadają polisę OC z tytułu prowadzonej działalności. I. Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób posiadających kompletne szczepienia przeciwko WZW typu B do sprawowania nad nimi kompleksowej opieki w zakresie medycyny przemysłowej i BHP. Zamawiający dokonuje oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie stosownych dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: A. wypełnionego i podpisanego przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularza ofertowego (wzór w załączeniu) B. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; C. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; D. oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6); E. oświadczenia, iż wszystkie środki dezynfekcyjne, preparaty oraz sprzęt przewidziane do realizacji zamówienia posiadają aktualne atesty lub certyfikaty, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Rejestru Środków Leczniczych, a także karty charakterystyki (w przypadku środków dezynfekcyjnych); F. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wymaga się min - 3, zaleca się - max 10); G. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; H. koncepcji świadczenia usługi wraz z planem higieny dla WCCHPiG; I. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; J. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł; K. pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej. W przypadku, jeżeli pełnomocnictwo nie jest wystawione w formie aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy (dopuszcza się nadruk firmowy na papierze), pieczątkę imienną wystawiającego pełnomocnictwo oraz jego podpis. W przypadku, gdy dołączone do oferty pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wymienione w umowie spółki lub w odpowiednim rejestrze albo notariusz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcchpig.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy Ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji, Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy Ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.