Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Szczytna: Usługi z zakresu stróżowania, obsługi kotłowni i sprzątania w obiektach Nadleśnictwa Zdroje na okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 217418 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zdroje , ul. Krótka 5, 57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8683270, fax. 074 8684172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zdroje.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu stróżowania, obsługi kotłowni i sprzątania w obiektach Nadleśnictwa Zdroje na okres 3 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. Dozór i stróżowanie obiektów Nadleśnictwa Zdroje w Szczytnej przy ul. Krótkiej 5 i Bobrownickiej 1 - kod CPV - 93 41 13 00 - 5 Zadanie obejmuje: 1.Obiekty w Szczytnej przy ul. Bobrownickiej 1 a w nich: - dwa place składowe o pow. 0,60 ha nie ogrodzone, - kontener biurowy o pow. 18,00m2, - wiata stalowa o pow. 450,00m2, - czynności dozorowania i stróżowania mają być prowadzone poza godzinami urzędowania Nadleśnictwa ( godziny urzędowania biura : w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.: 7.00 - 15.00 ), - szacunkowa wartość materiałów składowanych i środków ruchomych znajdujących się na terenach nie ogrodzonych to 150 tys. zł. 2. Trzy obiekty siedziby Nadleśnictwa w Szczytnej przy ul. Krótka 5: - budynek piętrowy o kubaturze 3672,00m3, - budynek warsztatowo-garażowy o kubaturze 2299,00 m3, - budynek gospodarczy o kubaturze 82,34m3, Wymaga się, że w ramach zamówienia Wykonawca własnym kosztem i staraniem zorganizuje system ochronny obiektów z wykorzystaniem jednego pomieszczenia gospodarczego, które zobowiązuje się udostępnić Zamawiający. Termin organizacji systemu określa się na max. 3 miesiące od daty podpisania umowy. Należy dołączyć plan ochrony obiektów jako załącznik do oferty Zadanie II : Obsługa kotłowni w Szczytnej przy ul. Krótka 5 - kod CPV - 50 72 10 00 - 5 - kotłownia opalana drewnem, wyposażona w dwa kotły typu WE ca IV, o mocy 0,532 MW razem (Kotły typu WE ca IV są kotłami wodnymi). - okres grzewczy od 01 października do 30 kwietnia, - przygotowanie i transport opału do hali kotłów należy do obowiązków Wykonawcy; - dostarczenie opału do składu opałowego przy kotłowni należy do Zamawiającego. - wyładunek materiału opałowego oraz wywóz odpadów popaleniskowych leży po stronie Zamawiającego, - Wykonawcy udostępnione zostanie nieodpłatnie pomieszczenie dla osób zajmujących się obsługą kotłowni, - dzienne zużycie paliwa stałego ( drewno ) wynosi średnio ca 2.5 m3 - paliwo ( drewno ) podawane jest do kotłów ręcznie. - ilość osób do obsługi kotłowni ustala Wykonawca Zadanie III : Sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby Nadleśnictwa w Szczytnej - przy ul. Krótka 5. - kod CPV - 74 75 00 00 - 1 - ogólna powierzchnia do sprzątania - 654,00m2 ( załącznik 1 - protokół z pomiaru powierzchni z dnia 21-11-2007r.) - częstotliwość sprzątania : codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 14:30, - comiesięczne dwustronne mycie okien o pow. 117,36m2, - środki czystości i higieny własnością Wykonawcy.( trzy pomieszczenia sanitarno-higieniczne z trzema umywalkami i trzema muszlami ustępowymi plus jeden pisuar, pomieszczenia wyposażone są w dozowniki na mydło w płynie ( 3 szt. ) o poj. 0,5l każdy, pojemniki na ręczniki papierowe-jednorazowe ( 3szt.) i pojemniki na papier toaletowy w bębnie ( 3 szt. ). Ilość osób przebywających jednorazowo w Nadleśnictwie około 30. - Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby środki czystości posiadały atest. - atesty nie należy dołączać do oferty. - za zużytą energię elektryczną koszty będzie ponosił Zamawiający. - okna wykazane w SIWZ podlegające myciu są otwierane do środka. - Wykonawca musi zaopatrywać toalety w kostki zapachowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.13.00 - Usługi stróżowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.30 - Usługi stróżowania Oryginalny kod CPV: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 11 000.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykaz personelu Osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia wymagane przepisami prawa lub osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 3 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 5 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - co najmniej 2 usługi. 6 Wykaz personelu Sporządzić wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w tym posiadających uprawnienia wymagane przepisami prawa na stanowiskach z uprawnieniami lub Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot 8 Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu 9 Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia 10 Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Wysokość planowanych kosztów w PLN na zorganizowanie systemu ochrony obiektów - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zdroje.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Sekretariacie Nadleśnictwa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SZCZYTNA
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ludowej w Szczytnej
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ludowej w Szczytnej
więcej: przetargi SZCZYTNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku administracyjno-biurowym zlokalizowanym przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.