eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieIII etap remontu Powiatowego Domu Samopomocy wraz z przebudową pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim, ul. Chrobrego 4a, opisanych w SIWZ jako Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Drawsko Pomorskie: III etap remontu Powiatowego Domu Samopomocy wraz z przebudową pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim, ul. Chrobrego 4a, opisanych w SIWZ jako Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2.
Numer ogłoszenia: 217408 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim , Plac E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3630788, faks 094 3630788.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III etap remontu Powiatowego Domu Samopomocy wraz z przebudową pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim, ul. Chrobrego 4a, opisanych w SIWZ jako Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 2 zadań: ZADANIE Nr 1 - wykonanie docieplenia ścian i stropodachu wraz z zewnętrznymi zadaszeniami nad wejściami w ramach III etapu realizowanej inwestycji - Przebudowy części budynku przychodni zdrowia na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie pt. Dzienny Dom Samopomocy - Ośrodek Rehabilitacyjno - Kulturowy w Drawsku Pomorskim. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu ocieplenie budynku płytami styropianowymi i pokrycia dachu i wykonanie elewacji zewnętrznej wraz z wykonaniem zadaszeń. W skład robót wchodzi m.in.: montaż i demontaż rusztowania, przygotowanie podłoża ścian i stropodachu, demontaż istniejących obróbek blacharskich i orynnowania, ocieplenie ścian budynku styropianem o gr. 12 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, z uwzględnieniem cokołów i ościeży, elewacja północno - wschodnia, południowo - wschodnia, ocieplenie stropodachu styropianem o gr. 15 cm i pokrycie 2 x papą termozgrzewalną zmodyfikowaną - SBS, montaż rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze rael 7001, montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze rael 7001, demontaż istniejących zadaszeń, wykonanie zadaszeń nad drzwiami wejściowymi kpl 2 (konstrukcja stalowa - malowana, pokrycie z poliwęglanu, rama żelbetowa) - jako element architektoniczny (elewacja północno - wschodnia, południowo - zachodnia), wyłożenie okładzinami podestu i schodów płytkami antypoślizgowymi, dotyczy wejścia elewacji północno - wschodniej, demontaż i powtórny montaż instalacji odgromowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) i ST (załącznik nr 2 do SIWZ). ZADANIE Nr 2 - wykonanie docieplenia ścian i stropodachu, wykonanie elewacji zewnętrznej oraz przebudowa części pomieszczeń przychodni zdrowia na pomieszczenia biurowe Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu ocieplenie budynku płytami styropianowymi, pokrycie dachu i wykonanie elewacji zewnętrznej wraz z wykonaniem przebudowy części pomieszczeń przychodni na pomieszczenia biurowe PCPR w Drawsku Pomorskim. W skład robót wchodzi m.in. montaż i demontaż rusztowania, przygotowanie podłoża ścian i stropodachu, demontaż istniejących obróbek blacharskich i orynnowania, ocieplenie budynku styropianem o gr. 12 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, z uwzględnieniem cokołów i ościeży, ocieplenie stropodachu styropianem o gr. 15 cm i pokrycie 2 razy papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS, montaż rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze rael 7001, montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze rael 7001 oraz wymiana istniejących, montaż zadaszenia nad wejściem do Pogotowia Ratunkowego (konstrukcja metalowa, pokrycie z poliwęglanu), demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, wymiana okien na PCV. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) i ST (załącznik nr 2 do SIWZ). Zakres prac związanych z przebudową pomieszczeń szczegółowo został opisany w dokumentacji (załącznik nr 1 do SIWZ) i ST (załącznik nr 2 do SIWZ) uwzględnia wykonanie robót: elektrycznych, ogólnobudowlanych, instalacji c.o. i wod.- kan..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.6 zawiera błędy w obliczaniu ceny, 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. pkt 3 ustawy Pzp, 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdrawski.pl w BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Pl. E. Orzeszkowej 3 78-500 Drawsko Pomorskie pokoj nr 303 - III pietro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Pl. E. Orzeszkowej 3 78-500 Drawsko Pomorskie pokoj nr 115 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.