eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lanckoronawykonanie zadań realizowanych w ramach usuwania skutków powodzi - remont dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Lanckorona: wykonanie zadań realizowanych w ramach usuwania skutków powodzi - remont dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 217340 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lanckorona , ul. Krakowska 473, 34-143 Lanckorona, woj. małopolskie, tel. 033 8763595.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zadań realizowanych w ramach usuwania skutków powodzi - remont dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe: 1/. Remont drogi gminnej nr K 470144 Izdebnik - Zarębówka - Prewentorium na długości 500 mb. - etap I. o szerokości jezdni 3,0 mb Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi. 2/. Remont drogi gminnej nr 12180420035 Izdebnik do Kółka Rolniczego na długości 460 mb. o szerokości jezdni 3,0 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi. 3/. Remont drogi gminnej nr 12180420052 Lanckorona k/Rzepy na długości 200 mb. o szerokości jezdni 3,0 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi 4/. Remont drogi gminnej nr K 470152 Lanckorona - Jaworki - Ławki na długości 400 mb. o szerokości jezdni 3,0 mb, Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi, 5/. Remont drogi gminnej nr K 470147 Jastrzębia - Sułkowice na długości 240 mb. szerokości jezdni 5,0 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie profilowania istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem, - ścinanie poboczy i oczyszczenie rowu. 6/. Remont drogi gminnej nr K 470154 Lanckorona Podkiecka - Jastrzębia na długości 500 mb. o szerokości jezdni 3,00 mb. wraz z remontem przepustu. Remont polegał będzie na: - wykonanie profilowania istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem, - ścinanie poboczy i oczyszczenie rowu. - oczyszczenie jezdni z namułu, remont przepustu wraz z wykonaniem umocnienia. 7/. Remont drogi gminnej nr 12180420060 Skawinki - Marcówka - Szewcówka na długości 200 mb. o szerokości 3,00 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi, 8/. Remont drogi gminnej nr K 470161 Skawinki - Rzycki na długości 700 mb. i szerokości 3,00 mb.wraz z remontem przepustu. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi. - remont przepustu wraz z wykonaniem umocnienia. 9/. Remont drogi gminnej nr 12180420058 Podchybie - Sidzina na długości 600 mb. i szerokości 3,00 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi. 10/. Remont drogi gminnej nr 12180420060 Skawinki do Cmentarza na długości 200 mb. o szerokości 3,0 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie profilowania istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem, - oczyszczenie rowu i ustawienie poręczy stalowych energochłonnych na przepuście. 11/. Remont drogi osiedlowej Skawinki - Sikorówka na długości 344 mb. o szerokości 3,0 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi. 12/. Remont drogi gminnej nr K 470144 Izdebnik - Zarębówka - Prewentorium O szerokości 3,00 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi. 2/. Szczegółowo roboty określone są w załączonym uproszczonym projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. 3/. Wykonawca jest zobowiązany do informowania zamawiającego i inspektorów nadzoru o konieczności wykonania robót zamiennych o ile takie wystąpią w terminie 7-miu dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. 4/. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Inwestor zastrzega sobie prawo rezygnacji z jednego zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz na potwierdzenie spełnienia tego warunki dołączy do oferty dokumenty, w których wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia tego warunku - budowa, przebudowa lub remont dróg z położeniem nawierzchni asfaltowej. oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a ponadto przedłoży wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca winien dysponować: kierownikiem budowy: - w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca winien dysponować przynajmniej po jednej osobie z w/w branży.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży opłaconą polisę wraz z dowodem opłaty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy; wykaz robót powierzonych podwykonawcom wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia wg wzoru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lanckorona.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lanckorona ul. krakowska 473; 34-143 Lanckorona pokój 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Lanckorona ul. krakowska 473; 34-143 Lanckorona pokój 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Inwestor zastrzega sobie prawo rezygnacji z jednego zadania. Zadanie współfinansowane ze środków MSWiA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.