Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Łódź: Dostawy sprzętu medycznego i aparatury
Numer ogłoszenia: 217043 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego i aparatury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego i aparatury Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 pakietów. Pakiet nr 1 - Detektor promieniowania gamma śródoperacyjny do lokalizacji węzła wartowniczego - 1 szt. Pakiet nr 2 - Zintegrowany zestaw do treningów interwałowych i próby wysiłkowej - 1 zestaw Pakiet nr 3 - System do telerehabilitacji - 1 zestaw Pakiet nr 4 - Kardiomonitor - 1 szt. Pakiet nr 5 - Aparat do koagulacji z wyposażeniem - 1 zestaw Pakiet nr 6 - Kardiomonitor - 2 szt. Pakiet nr 7 - Videotorakoskop z insuflatorem - 1 szt. Pakiet nr 8 - Komora laminarna - 1 szt. Pakiet nr 9 - Separator komórkowy - 1 szt. Pakiet nr 10 - Zgrzewarka do jałowego zamkniętego systemu przenoszenia krwi - 1 szt...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.24.10.00 - Aparatura do mierzenia promieniowania Kod CPV wg słownika 2008: 38.34.10.00 - Aparatura do mierzenia promieniowania Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.16.00.00 - Techniki operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.00.00 - Techniki operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.42.10 - Urządzenia do transfuzji krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.42.10 - Urządzenia do transfuzji krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Pakiet nr 1 - 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) Pakiet nr 2 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Pakiet nr 3 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Pakiet nr 4 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet nr 5 - 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) Pakiet nr 6 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Pakiet nr 7 - 1 700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100) Pakiet nr 8 - 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100) Pakiet nr 9 - 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta 00/100) Pakiet nr 10 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia. 4. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wszystkie zamówienia wykonane zostały z należytą starannością lub w przypadku powstania szkody została ona dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 5.W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 6. Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. 7. Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. 8. Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowo -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczna nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego . 9. Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne. 10. Nie wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub nie posługiwanie się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 11.Złożenie prawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania. Ocena spełnienia warunku będzie na podstawie dostarczonych dokumentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:a) pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 3. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt. 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź., pokój 978.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź., KANCELARIA..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Detektor promieniowania gamma śródoperacyjny do lokalizacji węzła wartowniczego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zintegrowany zestaw do treningów interwałowych i próby wysiłkowej - 1 zestaw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do telerehabilitacji - 1 zestaw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do koagulacji z wyposażeniem - 1 zestaw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Videotorakoskop z insuflatorem - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora laminarna - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Separator komórkowy - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgrzewarka do jałowego zamkniętego systemu przenoszenia krwi - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usprawnienie Systemu ratownictwa na drogach - doposażenie Specjalistycznej Grupy Ratownictwa Chemiczno-Ekologicznego w urządzenia pomiarowe w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - grupa A
- "Zabezpieczenie logistyczne na terenie gminy Goworowo"
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





