Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja doskonalenia zawodowego na temat integrowanej ochrony roślin w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 oraz nowego okresu programowania
Numer ogłoszenia: 217014 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232649, faks 22 6232315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja doskonalenia zawodowego na temat integrowanej ochrony roślin w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 oraz nowego okresu programowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja doskonalenia zawodowego na temat integrowanej ochrony roślin w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 oraz nowego okresu programowania, obejmująca swoim zakresem: 1)przeprowadzenie szkoleń metodą e-learningową na temat Integrowana ochrona roślin dla co najmniej 750 osób, 2)przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń stacjonarnych nt. Integrowana ochrona roślin dla 650 osób, 3)zorganizowanie wyjazdu studyjnego do Włoch dla 35 osób, mającego na celu zapoznanie jego uczestników z praktycznym stosowaniem zasad integrowanej ochrony roślin..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 90.53.00.00 - Eksploatacja składowisk odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał należycie co najmniej trzy usługi, z których każda polegała na wykonaniu szkoleń o tematyce rolniczej dla minimum 400 osób, zrealizowanych w kilku grupach szkoleniowych; b) posiada doświadczenie w organizacji co najmniej 1 kursu e-learningowego dla minimum 400 osób; c) zrealizował należycie minimum 2 zagraniczne wyjazdy szkoleniowe - każdy wyjazd o tematyce rolniczej dla co najmniej 25 osób, minimum 5-dniowy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem składającym się z: a)kierownika projektu posiadającego: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 10 - letni staż pracy związanej z doradztwem rolniczym lub w instytucie badawczym, - doświadczenie liczone w ciągu ostatnich 3 lat od dnia składania ofert, w organizacji minimum 2 projektów szkoleniowych o tematyce rolniczej dla minimum 400 osób każdy, zrealizowanych w kilku grupach szkoleniowych, b) zespołu co najmniej 6 wykładowców, z których każdy posiada co najmniej wykształcenie wyższe i minimum 3 letni staż pracy, spełniających dodatkowo poniższe wymagania: - co najmniej dwóch wykładowców ds. roślin rolniczych (zbóż, okopowych, rzepaku, kukurydzy) posiada minimum 2-letnie doświadczenie polegające na udziale w 5 projektach szkoleniowych (np. prowadzenie szkoleń, wygłoszenie wykładów lub prowadzenie innych form edukacyjnych) z zakresu upraw rolniczych lub integrowanej produkcji roślin; - co najmniej dwóch wykładowców ds. roślin warzywnych posiada co najmniej 2 - letnie doświadczenie polegające na udziale w 5 projektach szkoleniowych (np. prowadzenie szkoleń, wygłoszenie wykładów lub prowadzenie innych form edukacyjnych) na temat warzywnictwa lub integrowanej produkcji roślin, - co najmniej dwóch wykładowców ds. roślin sadowniczych posiada co najmniej 2 - letnie doświadczenie polegające na udziale w 5 projektach szkoleniowych (np. prowadzenie szkoleń, wygłoszenie wykładów lub prowadzenie innych form edukacyjnych) na temat sadownictwa lub integrowanej produkcji roślin; Osoba wskazana jako wykładowca może spełnić warunek tylko dla jednej specjalizacji: rolniczej, sadowniczej lub warzywniczej; c) co najmniej 8 tutorów podczas szkoleń e-learningowych - rolę tutora może pełnić osoba wskazana przez Wykonawcę jako wykładowca w jednej z wyżej określonych specjalizacji lub inna osoba posiadająca wiedzę w zakresie jednej z wyżej określonych specjalizacji, potwierdzoną posiadaniem wykształcenia wyższego na kierunku ogrodnictwo lub rolnictwo, przy czym 1 tutor może przypadać na grupę nie większą niż 100 osób; d) co najmniej jednego informatyka podczas szkoleń e-learningowych, posiadającego co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe i znajomość platform internetowych do e-learningu, poświadczoną udziałem - na stanowisku informatyka - w co najmniej 2 projektach szkoleniowych, zrealizowanych metodą e-learningu dla 400 osób w okresie ostatnich 3 lat liczonych od dnia składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Koncepcja szkoleń e-learningowych. Powyższa koncepcja składana wraz z ofertą celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, będzie stanowiła załącznik nr 2 do umowy. Koncepcję szkoleń e-learningowych Wykonawca opracuje na podstawie Założeń do szkolenia metodą e-learningową, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przykładowe wzory zobowiązań podmiotów podane są w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ. Zobowiązania należy złożyć w oryginale
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Dodatkowe wykształcenie i doświadczenie wykładowców - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji umowy zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.minrol.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Wydział Zamówień Publicznych, 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30, pok. 122.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Podawczym w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, lub w Wydziale Zamówień Publicznych w pok. 122,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Kurs "Stylizacja rzęs metodą 1:1 oraz metodą objętościową" dla 7 uczestników w Gorzowie Wlkp.
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu kompetencji miękkich.
- Szkolenie zawodowe pn."Auto detailing"" dla 6 osób w miejscowości Zielona Góra
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.