eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORÓWBIOCHEMICZNEGO I KOAGULOLOGICZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Chełm: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORÓW: BIOCHEMICZNEGO I KOAGULOLOGICZNEGO
Numer ogłoszenia: 21691 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORÓW: BIOCHEMICZNEGO I KOAGULOLOGICZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatorów: biochemicznego i koagulologicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1,3,] 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1] 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1] 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1,2] 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym zał. nr 1]; 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na odstawie art. 24 ustawy [na formularzu ofertowym zał. nr 1] 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie. ul. Ceramiczna 1, pok. 209.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, Kancelaria, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODCZYNNIKI BIOCHEMICZNE, KONTROLE, KALIBRATORY ORAZ CZĘŚCI ZUŻYWALNE DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ NA APARACIE KONELAB 60i I 30i (własność Zamawiającego) WRAZ Z DZIERŻAWĄ KOMPATYBILNEGO ANALIZATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników biochemicznych, kontroli, kalibratorów oraz części zużywalnych do wykonywania oznaczeń na aparacie KONELAB 60i I 30i (własność Zamawiającego) wraz z dzierżawą kompatybilnego analizatora - 36 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI KOAGULOLOGICZNE DO POSIADANEGO ANALIZATORA BCT WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ZASTĘPCZEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników koagulologicznych, kontroli, kalibratorów i wszystkich materiałów zużywalnych do posiadanego analizatora BCT wraz z dzierżawą analizatora zastępczego - 8 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PASKI TESTOWE DO APARATU MIDITRON JUNIOR II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasków testowych, kontroli i pasków kalibracyjnych do aparatu MIDITRON JUNIOR II - 3 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ODCZYNNIKI DLA ANALIZATORA RKZ COBAS b 121.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora RKZ COBAS b 121 - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ODCZYNNIKI DO ANALIZATORA CELL-DYN 1700 I CELL-DYN 3700 - SYSTEM OTWARTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora CELL-DYN 1700 i CELL DYN 3700, kontroli, kalibratorów i materiałów eksploatacyjnych - system otwarty - 6 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SZYBKIE TESTY IMMUNOCHROMATOGRAFICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do wykrywania krwi utajonej w kale - ilość testów - 600 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.