To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-27
Ostrów Wielkopolski: Aktualizacja ewidencji i dokonanie przeglądów dróg gminnych w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 216882 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204384 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7352576, faks 062 7352664.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja ewidencji i dokonanie przeglądów dróg gminnych w Ostrowie Wielkopolskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) aktualizację i uzupełnianie komputerowej bazy danych dla ewidencji dróg gminnych, znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, b) dostawa i wdrożenie oprogramowania, obsługującego na kolejnym stanowisku pracy zasób drogowych danych ewidencyjnych, posiadany przez Zamawiającego, w sposób zgodny lub równoważny do sposobu, w jaki obecnie baza danych ewidencji dróg obsługiwana jest przez program EwidGIS, wdrożony u Zamawiającego, c) dostawa i wdrożenie modułu oprogramowania do obsługi spraw związanych z zajęciem pasa drogowego, d) dostawa i wdrożenie modułu oprogramowania do opracowywania części graficznej projektów organizacji ruchu, e) wykonanie dokumentacji fotograficznej (uporządkowanego zbioru zdjęć sekwencyjnych) dla pasa drogowego dróg administrowanych przez Zamawiającego (tzw. fotorejestracja), f) przeprowadzenie okresowego przeglądu stanu technicznego dróg administrowanych przez Zamawiającego (przegląd rozszerzony - 5-letni), g) dostawa i wdrożenie oprogramowania do obsługi oceny rezultatów oraz kodowania protokołów z przeglądów okresowych dróg (przeglądów podstawowych - rocznych i przeglądów rozszerzonych - 5-letnich). Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów ( Dz.U.2005.67.582) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 71.63.14.80 - Usługi kontroli dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Badawczo - Projektowe Budownictwa Komunikacyjnego TRANSCOMP Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299628,00
Oferta z najniższą ceną: 299628,00 / Oferta z najwyższą ceną: 299628,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów opatrunkowych i preparatów do leczenia ran.
- Bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Dostawa artykułów sypkich dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja łazienki i WC na II piętrze.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego
- Zadania pn. Dostawa, wdrożenie i konfiguracja infrastruktury serwerowej, sieciowej oraz oprogramowania do zarządzania kopiami zapasowymi, infrastrukturą IT i logami systemowymi wraz ze szkoleniami
- Dostawa sprzętu do Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach oraz jednostek organizacyjnych w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Golub-Dobrzyń"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania, prace projektowe, wdrożeniowe, dokumentacyjne, konfiguracyjne, przy realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Tarnobrzeski"
- Modernizacja infrastruktury wodociągowej i zwiększenie efektywności systemów zaopatrzenia w wodę w gminie Babice
więcej: Usługi kontroli dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.