Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Malbork: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej w obiektach Muzeum Zamkowego w Malborku i Oddziału w Kwidzynie. Znak sprawy Zp 16/2012
Numer ogłoszenia: 216727 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku , ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury. Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej w obiektach Muzeum Zamkowego w Malborku i Oddziału w Kwidzynie. Znak sprawy Zp 16/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej w obiektach Muzeum Zamkowego w Malborku i Oddziału w Kwidzynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej w MZM i o/ w Kwidzynie Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 realizacje w zakresie wykonania pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Zestawienie powyższych realizacji winno być wykonane według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumentów oraz oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a./ złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (sprzęt, urządzenia itp.) zapewniającym realizację niniejszego zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumentów oraz oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: b./ wykaże, poprzez sporządzenie wykazu, że dysponuje lub będzie dysponował: 1.co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania pomiarów, poświadczone świadectwem kwalifikacji SEP kat. E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w grupie 1 (urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną - w zakresie kontrolno-pomiarowym); 2.co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia poświadczone świadectwem kwalifikacji w zakresie dozoru D. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumentów oraz oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.wypełniony i podpisany Formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załączniku nr 2 do SIWZ; 2.parafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ; 3.pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamkowe w Malborku ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat muzeum ul. Starościńska 1 w Malborku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn. "Remont 4 pracowni szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Malborku"
- Remont 4 pracowni szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Malborku
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny ogólnoszpitalnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
- "Modernizacja Średniowiecznego Zabytku - budynku Ratusza Miejskiego w Malborku - Etap II i III"
- Przebudowa drogi gminnej nr 201052G -Stare Miasto w ramach RFRD
- "Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Litewska, Łotewska, Estońska, Fińska, Norweska)"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów technicznych pięcioletnich i rocznych za 2025 r. wymaganych przepisami prawa budowlanego w budynkach Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT IV
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kobyle, gmina Frysztak"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie Tomaszów Mazowiecki
- Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 8 obrębów na terenie powiatu pińczowskiego
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz usunięciu zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych.
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.