eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewZP.271.9.2011 Przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w ramach projektu pn.Profesjonalny i przyjazny mieszkańcom Urząd Miejski w Karczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Karczew: ZP.271.9.2011 Przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w ramach projektu pn.: Profesjonalny i przyjazny mieszkańcom Urząd Miejski w Karczewie
Numer ogłoszenia: 216593 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 22 7806516, 780 76 41, faks 22 7806536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.9.2011 Przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w ramach projektu pn.: Profesjonalny i przyjazny mieszkańcom Urząd Miejski w Karczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz warsztatów z zakresu rozwoju zawodowego i osobistego pracowników Urzędu Miejskiego w Karczewie, w ramach projektu pn.: Profesjonalny i przyjazny mieszkańcom Urząd Miejski w Karczewie. Szczegółowo przedmiot zamówienia (zakres usług) określony jest, w Wykazie szkoleń - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się możliwość udzielania zamówień uzupełniających o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w terminie 3 lat od jego udzielenia, jeżeli Zamawiający będzie zamierzał powtórzyć roboty tego samego rodzaju, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub obecnie, wykonał co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem była/jest realizacja warsztatów, kursów, szkoleń w ramach Projektów PO KL, w tym co najmniej jedno o wartości zamówienia nie mniejszej niż 30.000 zł (brutto).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wskaże do do wykonywania zamówienia osoby, posiadające niżej wymienione kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.: 1) co najmniej dwóch Trenerów - ekspertów w zakresie prawa, posiadających wykształcenie wyższe, minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, którzy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczyli w realizacji projektu w zakresie szkoleń specjalistycznych dla administracji publicznej w tematach: kodeks postępowania administracyjnego, ordynacji podatkowej, zagospodarowania przestrzennego, budżetu zadaniowego, 2) co najmniej dwóch Trenerów - ekspertów w zakresie JST, posiadających wykształcenie wyższe, minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, którzy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczyli w realizacji projektu (prac) w zakresie szkoleń specjalistycznych dla administracji publicznej w zakresie opracowywania strategii zrównoważonego rozwoju i realizacji zadań budżetowych oraz zarządzania strategicznego, 3) co najmniej dwóch Trenerów - ekspertów w zakresie obsługi klienta i rozwoju osobistego, posiadających wykształcenie wyższe (psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, pedagogika, coaching), minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, którzy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczyli w realizacji projektu (prac) w zakresie szkoleń specjalistycznych dla administracji publicznej w tematach: standardy obsługi klienta, i(lub)rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, i(lub) sztuka prezentacji i wystąpień publicznych a także NLP, 4) co najmniej dwóch Trenerów - specjalistów, posiadających wyższe wykształcenie, doświadczenie na stanowisku wykładowca/trener/lektor, którzy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczyli w realizacji projektu w zakresie szkoleń specjalistycznych dla administracji publicznej z zakresu szkoleń z języka angielskiego, 5) co najmniej dwóch Trenerów - specjalistów, posiadających wyższe wykształcenie, doświadczenie na stanowisku wykładowca/trener, którzy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczyli w realizacji projektu w zakresie szkoleń specjalistycznych dla administracji publicznej z zakresu szkoleń z obsługi komputera, w szczególności oprogramowania Microsoft Office, 6) co najmniej dwóch Trenerów - specjalistów posiadających wyższe wykształcenie, doświadczenie na stanowisku wykładowca/trener którzy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczyli w realizacji projektu w zakresie szkoleń specjalistycznych dla administracji publicznej z zakresu protokołu dyplomatycznego, 7) co najmniej jednego Trenera - ekspert, posiadających wyższe wykształcenie, doświadczenie na stanowisku wykładowca/trener w zakresie gender mainstreaming, który w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji projektu w zakresie szkoleń specjalistycznych dla administracji publicznej z zakresu wyrównywania szans kobiet i mężczyzn.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument(y), z którego(ch) będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl, (zakładka Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew za opłatą 7,00 PLN w wersji papierowej na pisemny wniosek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 14:00, miejsce: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia organizowane będą w ramach projektu pn.: Profesjonalny i przyjazny mieszkańcom Urząd Miejski w Karczewie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2, Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.