eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa materiałów opatrunkowych i nici chirurgicznych dla potrzeb ZOZ w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Mikołów: Dostawa materiałów opatrunkowych i nici chirurgicznych dla potrzeb ZOZ w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 216550 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, fax 032 2260860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i nici chirurgicznych dla potrzeb ZOZ w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 pakietów: pakiet nr 1 - materiały opatrunkowe pakiet nr 2 - materiały opatrunkowe pakiet nr 3 - opaski elastyczne pakiet nr 4 - jednorazowe pieluchy dla noworodków pakiet nr 5 - jednorazowe chusteczki dla noworodków pakiet nr 6 - nici chirurgiczne pakiet nr 7 - nici chirurgiczne pakiet nr 8 - nici chirurgiczne pakiet nr 9 - nici chirurgiczne pakiet nr 10- nici chirurgiczne pakiet nr 11- nici chirurgiczne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie, spełniają następujące warunki : 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. spełniają wymagania określone w ustawie z dn. 6-09-2001r Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. 04. 53. 533 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20-04-2004r ( Dz.U. nr 93 poz 896 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi i dla towarów podlegających w/w ustawie posiadają odpowiednie zgłoszenie/wpis do rejestru wyrobów medycznych, ocenę zgodności, CE Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. VII SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające treść wniesionych oświadczeń. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzający przedmiot działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy) b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy ( dotyczy osób uprawnionych do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) koncesja lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, f) oświadczenie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 g) oświadczenie, że Wykonawca będzie dostarczać towary zgłoszone/wpisane do rejestru wyrobów medycznych, posiadające ocenę zgodności, CE i na żądanie Zamawiającego zostaną dostarczone

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wraz z ofertą należy złożyć wymagane przez Zamawiającego próbki zaoferowanych przez Wykonawców towarów

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe - 33 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opartunkowe - 15 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.