Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Radom: Roboty remontowo - budowlane w pomieszczeniach Prokuratury Rejonowej w Radomiu przy ul. Traugutta 30/30a.
Numer ogłoszenia: 216495 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Radomiu , ul. J. Malczewskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680700 do 05, fax. 048 3680752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.radom.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - budowlane w pomieszczeniach Prokuratury Rejonowej w Radomiu przy ul. Traugutta 30/30a..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych p.t. Roboty remontowo - budowlane w pomieszczeniach Prokuratury Rejonowej w Radomiu Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z przedmiarem robót - stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Wyżej wymieniony przedmiar stanowi integralną część SIWZ, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania materiałów z nazwy należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Kod CPV: 45453000-7 Przetarg obejmuje wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach III piętra Prokuratury Rejonowej w Radomiu przy ul. Traugutta 30/30a. Na podstawie opracowanego przedmiaru robót oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót w zakres zamówienia wchodzą: -Roboty rozbiórkowe i demontażowe posadzek, urządzeń sanitarnych w łazienkach, stolarki drzwiowej i okiennej na całej kondygnacji -Roboty uzupełniające tynkarskie -Dostawa i montaż stolarki drzwiowej -Dostawa i montaż stolarki okiennej -Dostawa i ułożenie podłoży i posadzek -Dostawa i wykonanie sufitów podwieszanych -Kompleksowe roboty malarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawienie dokumentów przedłożonych w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty : 1)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ ; 2)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Polskimi Standardami Kosztorysowania Robót Budowlanych z zestawieniem wykazu materiałów i sprzętu w kolejności według nazw materiałów. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami oraz stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. Wszystkie ceny i kwoty podane lub obliczone w kosztorysach zaokrągla się do pełnych groszy; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 5)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3; 6)wykaz trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto co najmniej 150 000,00zł każda z podaniem ich miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 7)oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 ; 8)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż kwota oferty ; 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert); 10)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert); 11) oświadczenie wykonawcy o stosowaniu tylko materiałów posiadających deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, atesty i certyfikaty ; 12) parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radom, ul.Malczewskiego 7 pok. 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Radomiu ul. Malczewskiego 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia oraz na zadanie inwestycyjne pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I-2025"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Mieszka I w Radomiu
- Zakup i dostawa namiotów z nagrzewaniem,podłogą i oświetleniem dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w ramach dotacji (...) ochrony ludności i obrony cyw dla szpitali przyjaznych wojsku (..)
- P.85.2025: Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w ramach dotacji celowej na realizację zadań z zakresu ochrony ludności i obrony ..................
- Zakup i dostawa worków foliowych oraz worków na zwłoki dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie i remont piwnicy w Starostwie Powiatowym w Otwocku przy ul. Komunardów 10 z przeznaczeniem na magazyn - etap I, osuszanie - Hydroizolacja ścian
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu PGE Narodowego w Warszawie
- PRZEBUDOWA STANOWISKA DIAGNOSTYCZNEGO WRAZ Z POSADZKĄ NA STACJI KONTROLI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. GEN. STANISŁAWA MACZKA W KORONOWIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Remont Sali szkoleniowej w JRG Gliwice
- Przebudowa drogi na dz. 208 i 688 Wapowce droga I w km 0+620 - 0+812 w m. Wapowce
- Remont zabytkowego budynku "Willi Pułkownika" w Zambrowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





