Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Żory: Wykonanie adaptacji pomieszczeń dla przedszkola wraz z dobudową klatki schodowej w ZSP-5 w Baranowicach
Numer ogłoszenia: 216363 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, fax. 032 4348248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji pomieszczeń dla przedszkola wraz z dobudową klatki schodowej w ZSP-5 w Baranowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie adaptacji pomieszczeń dla przedszkola wraz z dobudową klatki schodowej w ZSP-5 w Baranowicach. I. Przedmiot przetargu Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Żorach dzielnica Baranowice na pomieszczenia przedszkola 3 oddziałowego. Zakres prac obejmuje roboty budowlane, instalacji wod-kan., c.o., gaz, instalacji elektrycznej w części dobudowanej oraz części modernizowanej, oraz roboty związane z zagospodarowaniem terenu, przekładką kanalizacji, oświetleniem terenu, wykonaniem placu manewrowego, parkingu, zieleni, ogrodzenia, placu zabaw. Zmiana sposobu użytkowania obejmuje części pomieszczeń znajdujących się na parterze i piętrze istniejącego budynku szkoły takich jak między innymi: pomieszczenia kuchenne sala biblioteczna, pomieszczenia socjalno-sanitarne, korytarz, sale zajęć. Rozbudowa pozwoli uzyskać dodatkowe pomieszczenia takie jak: pomieszczenia komunikacji, salę biblioteczną, sanitariaty, pomieszczenia gospodarcze, szatnię, rozdzielnie posiłków, zmywalnie, pomieszczenie dla dźwigu. Dane techniczne: 1) Cześć rozbudowana powierzchnia zabudowy - 171,70 m2 powierzchnia użytkowa - 255,82 m2 kubatura - 1.310,00 m3 2) Część adaptowana Zmianą sposobu użytkowania będą objęte pomieszczenia parteru i piętra istniejącego budynku szkoły jako wydzielona część o wymiarach zewnętrznych: - długość 19,49 m - szerokość 16,18 m Dane materiałowe Branża budowlana - ściany: pustaki, ytong i silka - posadzki: wykładziny zgrzewalne z PCV (w salach) i płytki gres - schody: żelbetowe obłożone płytkami gres - tynki: wewnętrzne: wapienny malowany farbami emulsyjnymi, zewnętrzne: cienkowarstwowy akrylowy barwiony - okna: aluminiowe w wersji ciepłej z parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej i parapetami wewnętrznymi drewnianymi - drzwi: zewnętrzne: aluminiowe wersja ciepła wewnętrzne: drewniane płytowe, stalowe lub aluminiowe p. pożarowe - stropy: żelbetowe - dach: żelbetowy płaski z ociepleniem i pokryciem folią PCV oraz żwirem - izolacja cieplna: dachu z wełny mineralnej gr. 20 cm ścian z styropianu gr. 15 cm posadzek i stropu z stropianu gr. 10 i 3 cm - odwodnienie: obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rynny i rury spustowe z PCV - balustrady: wewnętrzne - stalowo szklane z pochwytem drewnianym zewnętrzne - stalowe Zakres robót elektrycznych: 1) wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, 2) wykonanie instalacji odgromowej, 3) wykonanie instalacji telefonicznej, 4) wykonanie instalacji oddymiania Zakres robót dźwigowych: 1) dźwig osobowy dla niepełnosprawnych - dostawa, montaż, uruchomienie dźwigu elektrycznego bez maszynowni o udźwigu 500 - 600 kg i mocy elektrycznej do 7 kW z drzwiami teleskopowymi otwieranymi automatycznie. Sterowanie dźwigu musi sprowadzić kabinę do przystanku ewakuacyjnego po sygnale z centrali oddymiania, 2) dźwig towarowy do transportu żywności - dostawa, montaż, uruchomienie dźwigu elektrycznego - udźwig 100 kg, moc elektryczna do 2 kW. UWAGA W zakresie robót dźwigowych należy uwzględnić wykonanie dokumentacji technicznej dźwigu, jego montaż, uruchomienie, zgłoszenie do odbioru w UDT i przeprowadzenie czynności odbiorowych, przekazanie do UDT dokumentacji dźwigu i rejestracja urządzenia z udziałem Użytkownika. Zakres robót instalacyjnych sanitarnych: 1) przekładka kanalizacji deszczowej fi 600 - 54 m 2) wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania 3) wewnętrzna instalacja wody cieplej i zimnej 4) wewnętrzna instalacja gazu do urządzeń w kuchni 5) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 6) wewnętrzna instalacja wentylacji Zakres robót drogowych: 1) wykonanie wjazdu, placu manewrowego i parkingu z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie (kostka szlachetna np. Colormix Via Castello, kolor pastello i kostka granitowa). Całkowita powierzchnia 687 m2 . 2) wykonanie ogrodzenia z paneli systemowych, ocynkowanych, powlekanych PCV o wysokości 1,5m 3) zabudowa bramy o szerokości dostosowanej do szerokości jezdni i furtki o szerokości dostosowanej do szerokości chodnika Ponadto: 1) wyposażenie placu zabaw z regulaminem (np. firmy ALFA Sp. z o.o. z Chorzowa): -1x zastaw przedszkolak - typ 10002 -1x lokomowyta z tunelem - typ. 10008 -3x huśtawka ważka z siedziskiem - typ 100018 -2x huśtawka maluch - typ 10019 -1x huśtawka na sprężynie kiwak - typ 10033/1 -1x huśtawka na sprężynie kiwak - typ 10033/5 -1x karuzela czteroramienna z płytą - typ 0474 -1x piaskownica - typ 10016 2) ustawienie ławek i koszy na śmieci (np. firmy ALFA Sp. z o.o. z Chorzowa): -kosze typu 40013 koloru zielonego -ławki typu 4003 koloru zielonego UWAGA Należy nasadzić 50 szt. sadzonek wieloletnich 4-5 lat z bryłą korzeniową, w tym: 10 szt. świerka srebrnego lub żywotnika 10 szt. cyprysika 10 szt. klonu formy kulistej różnych odmian 10 szt. grabu 10 szt. jałowca sabina formy płożącej Należy również ująć w wycenie 19 szt. do przesadzenia z istniejącego zadrzewienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 29.22.16.13 - Windy mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.30 - Windy mechaniczne Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 17.000 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Warunek Zamawiającego: 1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi, posiadające uprawnienia budowlane w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branżach: ogólnobudowlanej, drogowej, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. Ocena spełnienie ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców wymienione w pkcie. 6 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007roku Nr 223 poz. 1655 - tekst jednolity) i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 (SIWZ) należy złożyć: 1) oświadczenie zawarte w druku oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: ogólnobudowlanej, drogowej, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 3) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty 6) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków, opatrzone datą sporządzania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji (od 3 do 5 lat) - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl Menu przedmiotowe: Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 207 II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory Informacja - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Zaprojektowanie,wykonanie robót budowlanych i uzyskanie niezbędnych decyzji związanych z realizacją zadania pn:Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024"dofinansowanego zFunduszuRozwoju Kultury Fizycznej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia dla uczniów Technikum nr 1 w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.