Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Warszawa: Wykonanie i dostarczenie paczek dla dzieci pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie i sądów rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 216325 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, fax 022 4405042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie paczek dla dzieci pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie i sądów rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie i dostarczenie 1500 sztuk paczek dla dzieci pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie i podanych niżej sądów rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie: 1) Sądu Okręgowego w Warszawie Al. Solidarności 127 w Warszawie; 2) Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie, ul. Marszałkowska 82 w Warszawie; 3) Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, ul. Marszałkowska 82 w Warszawie; 4) Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie, Al. Solidarności 58 w Warszawie i ul. Ogrodowa 21 A w Warszawie; 5) Sądu Rejonowego dla Warszawy-Woli w Warszawie przy ul Kocjana 3 w Warszawie; 6) Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie przy ul Kocjana 3 w Warszawie; 7) Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie; 8) Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Bartniaka 21/23 w Grodzisku Mazowieckim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 03.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: e) w okresie ostatnich trzech lat (tj. w okresie listopad 2004 - listopad 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (dostawy rozpoczęte i zakończone), co najmniej dwie dostawy porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna zrealizowane w okresie 3 (trzech) lat, minimum dwie dostawy o wartości min. 100 000, 00 zł brutto każda i przedmiocie zamówienia podobnym jak w niniejszym zamówieniu (wykonanie i dostawę paczek świątecznych dla dzieci). W przypadku, gdy dostawa nie dotyczyła jedynie zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia, a z wykazu lub z referencji nie wynika wartość dostawy paczek porównywalna z przedmiotem zamówienia, w wartości całego zamówienia, należy w wykazie wskazać wartość całej dostawy, z wyszczególnieniem wartości dostawy dotyczącej paczek. Zamawiający do porównania przyjmie takie zrealizowane zamówienia, dla których określone są: wartość dostawy paczek, przedmiot, data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, odbiorca. Spełnienie warunku porównywalności, wymaga bezwzględnego spełnienia łącznie wymienionych wyżej przesłanek dotyczących wartości dostaw i przedmiotu dostawy, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia przez wykonawcę podwykonawców, do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3) Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, celu wykazania, że spełnia wymagane warunki, zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (listopad 2004 r. - listopad 2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że co najmniej 2 (dwie) dostawy porównywalne z dostawą stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia (według ust.1 pkt 1 lit. e), że zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy dostawa nie dotyczyła jedynie zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia, a z wykazu lub z referencji nie wynika wartość dostawy paczek porównywalna z przedmiotem zamówienia, w wartości całego zamówienia, należy w wykazie wskazać wartość całej dostawy, z wyszczególnieniem wartości dostawy dotyczącej paczek - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (poprzez przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia standardy), w przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). W tym celu do oferty należy dołączyć, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605); a) próbki (wzory) oferowanych artykułów; b) kserokopię wyciągu z katalogu producenta z informacją dotyczącą oferowanego produktu potwierdzającą, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego (opis wraz ze zdjęciem); c) aktualny certyfikat jakości dla producenta na cały proces produkcji dla oferowanych produktów. 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz oferowanego asortymentu, na załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określając producenta, nazwę produktu, a w przypadku oferowania produktów równoważnych również i informacje producenta o produkcie (skład, zawartość, konsystencja, udział procentowy poszczególnych składników danego produktu, waga). 4) Do oferty dołączyć należy również oferowane ozdobne opakowanie pojedynczej paczki (poz. 29 załącznika nr 1), celem potwierdzenia, że spełnia ono wymagania zamawiającego dotyczące opakowania - jego wytrzymałości, trwałości i wielkości - odpowiednich do zawartości paczki, oraz świątecznego charakteru opakowania. 5) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może spraw¬dzić jej prawdziwości w inny sposób. 7) Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3.Oferty wspólne 1) Dopuszczalne jest składanie ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. 2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Razem z ofertą musi zostać złożone aktualne pełnomocnictwo, oryginał lub notarialnie poświadczona kopia, dla ustanowionego pełnomocnika, określające: którego postępowania dotyczy, kogo ustanawia pełnomocnikiem, jakie podmioty ubiegają się wspólnie o zamówieniem jaki jest zakres umocowania (reprezentowanie w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz przez ustanowionego pełnomocnika, pod rygorem nieważności. Pełnomocnictwo musi spełniać warunki określone w Rozdziale III. ust. 2 pkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy. W związku z tym, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a - e wymagane jest złożenie dokumentów określonych w ust. 2 pkt 1 lit. a oraz pkt 5 przez każdego z wykonawców występujących wspólnie; pozostałe dokumenty wymienione w ust. 2 wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 5) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana zamawiający może przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Oferty składane przez podmioty posiadające siedzibę poza granicami kraju 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wszelkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 1 - 2, składane są w formie określonej w ust. 2 pkt 6. 4) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Do tłumaczeń stosuje się zasady opisane w ust. 2 pkt 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Warszawie, Referat ds. Zamówień Publicznych Sądu Okręgowego w Warszawie, 00-898 Warszawa, Al. Solidarności 127, p. 21..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Warszawie, Referat ds. Zamówień Publicznych Sądu Okręgowego w Warszawie, 00-898 Warszawa, Al. Solidarności 127, p. 21..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.12.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa artykułów zbożowych, przetworów, przypraw, słodyczy.
- Dostawa słodyczy dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku 2026
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
więcej: Czekolada i wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.