eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoODBIÓR ODPADÓW Z BUDYNKÓW KOMUNALNYCH GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Kłodzko: ODBIÓR ODPADÓW Z BUDYNKÓW KOMUNALNYCH GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO
Numer ogłoszenia: 21625 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, fax 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR ODPADÓW Z BUDYNKÓW KOMUNALNYCH GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: 1.1.1 Systematycznym, nie dopuszczającym do przepełniania, odbiorze odpadów gromadzonych w wyznaczonych do tego urządzeniach, wytwarzanych przez mieszkańców budynków komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko. 1.2 Wyposażenia obsługiwanych budynków komunalnych w minimum 18 szt. własnych pojemników 1100 l i 3 szt. własnych pojemników 240 l. 1.3 Wykaz obsługiwanych urządzeń przeznaczonych do gromadzenia odpadów wraz z częstotliwością ich obsługi ujęty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.3.1 Wykaz budynków komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko, wraz z ilością zamieszkujących je mieszkańców, ujęty jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.2. Wywozie odebranych odpadów na składowisko przy ulicy Sierpowej w Kłodzku, 1.3. Utrzymania w dobrym stanie technicznym i sanitarnym obsługiwanych urządzeń przeznaczonych do gromadzenia odpadów oraz wykonywania ich bieżących napraw i remontów. 1.4. Utrzymania w dobrym stanie porządkowym i sanitarnym miejsc ustawienia urządzeń przeznaczonych do gromadzenia odpadów, w tym usuwania odpadów nagromadzonych w tych miejscach poza urządzeniami przeznaczonymi do gromadzenia odpadów (min. odpadów wielkogabarytowych). 2. Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów porządkowych i sanitarnych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. 3. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji terenowej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 2 000 zł, Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK I Oddział K-ko 70109023270000000104740996, z następującą uwagą: wadium - odbiór odpadów 3. Zwrot wadium odbywa się na zasadach określonych art. 46 ustawy- Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z procedurą przetargu nieograniczonego przewidzianego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający: 1.1. warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.2. warunki kwalifikacyjne tj: 1.2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadając swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca; AD. 1.2.2 a) Wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat, wykonywał prace o charakterze i wartości porównywalnej z charakterem i wartością zadania będącego przedmiotem zamówienia przez okres min. 1 roku i przedstawi referencje wystawione przez min. 1 zleceniodawcę oraz suma wielkości obrotów przez ostatnie trzy lata w zakresie robót o równoważnym charakterze jak przedmiot zamówienia musi być przynajmniej równa kwocie 100 000 zł a jeżeli okres działalności jest krótszy suma wielkości obrotów dotyczy tego okresu; AD. 1.2.2 b) Wykonawca posiada (własny, wynajęty lub użyczony) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.: samochód przystosowany do przewozu kontenerów KP-7 (kontenerowy hakowy lub kontenerowy bramowy) - 2 szt., samochód przystosowany do załadunku pojemników 110, 240 oraz 1100 (bębnowy lub płytowy) - 1 szt., 1.3. inne warunki określone w niniejszej specyfikacji - m.in. wniosą wymagane wadium. 2. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum dwu lub więcej podmiotów gospodarczych, spełnienie warunków kwalifikacyjnych (pkt.1.2.) oraz wniesienie wadium (pkt.1.3.) dotyczy całości konsorcjum nie zaś poszczególnych podmiotów je tworzących. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. Oferta będzie podlegać ocenie, po spełnieniu formalnych wymogów określonych w rozdziale B.3. oraz spełnieniu warunków kwalifikacyjnych określonych w rozdziale B.1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta winna zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), zawierający następujące załączniki: 1.1.Załącznik nr 1 - Cena oferty, 1.2.Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 24 ust 1 i 2 oraz art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli przepisy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia , c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do upływu terminu jej ważności, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do podpisania umowy w przypadku wyboru swojej oferty, g) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym terminie; h) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji w terenie objętym zakresem zamówienia. 1.3.Do Załącznika nr 2 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) : a) aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym ( określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). b) Dowód wpłaty wadium- kserokopia. Dokumenty wymienione winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.4.Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty: a) Załącznik nr 3 - Informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu prac o podobnym charakterze, za każdy spośród ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu prac, dat wykonania i informacji na temat klientów, z którymi można się będzie skontaktować w celu uzyskania dalszych szczegółów na temat wykonanych usług, wraz z minimum jednym dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły). b) Załącznik nr 4 - Wykaz podstawowego sprzętu, przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie wymienione wyżej oświadczenia stanowić będą integralną część oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kłodzku pl. B. Chrobrego 1 57-300 Kłodzko pok. 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kłodzku pl. B. Chrobrego 1 57-300 Kłodzko pok. 101 - Biuro Obsługi Ludności.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.