Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Dąbrowa Zielona: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachcicach, obejmująca: docieplenie budynku,wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowę kotłowni węglowej, wymianę instalacji c.o.
Numer ogłoszenia: 216191 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, fax. 034 3555052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachcicach, obejmująca: docieplenie budynku,wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowę kotłowni węglowej, wymianę instalacji c.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachcicach, obejmująca: docieplenie budynku,wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowę kotłowni węglowej, wymianę instalacji c.o. W ramach remontu przewiduje się wykonanie następujących prac: Okna z wysokoudarowego PCV w kolorze białym o całkowitym współczynniku przenikania ciepła równym U=1,2 W/m2K, wzmocnienia stalowe w skrzydłach rozwieralno-uchylnych mikrowentylacja, szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła k = 1,1 W/m2K. Profile pięcio-komorowe o grubości profilu minimum 70 mm. a)Docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą styropianem gr. 10 cm z wyprawą elewacyjną z tynku akrylowego w kolorystyce zgodnej z projektem; b)Docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem - płyty z wełny mineralnej o grubości 10 i 12 cm; c)Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej - zgodnie z wykazem stolarki okiennej i drzwiowej występującym w projekcie: Zakres dotyczy wymiany wszystkich pozostałych do wymiany okien, w tym: -46 szt. oznaczonych w zestawieniu stolarki okiennej numerem 1, -33 szt. oznaczonych w zestawieniu stolarki okiennej numerem 2, -2 szt. oznaczonych w zestawieniu stolarki okiennej numerem 3, -1 szt. oznaczonych w zestawieniu stolarki okiennej numerem 4, -6 szt. oznaczonych w zestawieniu stolarki okiennej numerem 5, -3 szt. z profili stalowych oznaczonych w zestawieniu stolarki okiennej numerem 6, a)Wymianę drzwi zewnętrznych z profili PCV w kolorze białym o współczynniku przenikania ciepła równym U=1,2 W/m2K, zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki drzwiowej; b)Wymianę zewnętrznych obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej w kolorystyce zgodnej z projektem; c) Wymianę orynnowania - rynny dachowe i spustowe z tworzywa sztucznego d) Wymianę instalacji odgromowej. e) Demontaż i przekazanie do punktu skupu złomu kotłowni węglowej w Szkole Podstawowej w Olbrachcicach (Zamawiający wymaga zaświadczenia, potwierdzającego oddanie zdemontowanej kotłowni na złom) . f) Montaż piecy miałowo-groszkowych o mocy 2 x 75kW wraz z regulatorem pogodowym oraz wszystkimi niezbędnymi urządzniami przewidzianymi dokumentacją. Montaż kanałów wywiewnych średnicy 250mm oraz kanału spalinowego dwupłaszczowego średnicy 400mm. Remont pomieszczenia kotłowni: wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie posadzki, malowanie pomieszczeń kotłowni oraz zaplecza obsługi kotłowni. g) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, obejmująca wymianę rurociągów stalowych, grzejników, wykonanie izolacji otulinami poliuretanowymi rurociągów c. o., malowanie rurociągów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych; b)przedmiary robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości: 13.500,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.10 .2008 r. do godz. 1030. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Dąbrowa Zielona: Bank Spółdzielczy Koniecpol , Oddział Dąbrowa Zielona nr rachunku: 52827610132101000000130008. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 110 - sekretariat Urzędu Gminy Dąbrowa Zielona Pl.Kościuszki 31, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków za kwotę min. 500.000,00 zł brutto każda, w tym jednej, gdzie w zakres robót wchodziło wykonanie instalacji c.o. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5b niniejszej specyfikacji muszą być: a) Wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z ich uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, określonymi przepisami Prawa budowlanego- sporządzony wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji; b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5c niniejszej specyfikacji muszą być: a) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5c niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budowy lub remontu, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; b) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 4) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Kosztorys (-y) ofertowy (-e) opracowany (-e) metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867) - sporządzony (-e) w rozbiciu na: przebudowę kotłowni węglowej, wymianę instalacji c.o. i termomodernizację wraz z wymianą stolarki. UWAGA: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 10 wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. b) Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający wykonanie nw. robót objętych przedmiotem zamówienia w wymaganych terminach, tj.: Przebudowa kotłowni węglowej - do dnia 15-12-2008 Wymiana instalacji c.o. - do dnia 30.09.2009 r. (zakres robót w pomieszczeniach lekcyjnych musi zostać zakończony do dnia 20.08.2009r.) Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki - do dnia 15.11.2009 r. oraz finansowanie wykonanych robót w wysokości: 175.000,00 zł brutto - w 2008 roku i pozostałych należności wynikających z ceny oferty - w 2009 roku. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. c) Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. d) Kserokopia dowodu wpłaty wadium. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6 ppkt 1) litera a) i litera b), a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowazielona.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Plac Kościuszki 31
42-265 Dąbrowa Zielona
pokój nr 14.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona pokój nr 110 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 ZMNIEJSZENIE ILOŚCI ZANIECZYSZCZEŃ W DOLINIE RZEKI PILICY I WIERCICY - TERMOMODERNIZACJA I WYMIANA ŹRÓDEŁ CIEPŁA W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH: DĄBROWA ZIELONA, KONIECPOL, PRZYRÓW.
INNE PRZETARGI DĄBROWA ZIELONA
więcej: przetargi DĄBROWA ZIELONA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Budowa Żłobka Miejsko-Gminnego "NIEDŹWIADEK" w Mordach
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Powiatu Żyrardowskiego
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
- Remont pomieszczeń biurowych w nieruchomości Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie przy al. Zjednoczenia 34
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.