To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-27
Malbork: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUD. SZKOŁY ŁACIŃSKIEJ w ramach zadań inwest. pn Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego; Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku, współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK.
Numer ogłoszenia: 216140 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184044 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUD. SZKOŁY ŁACIŃSKIEJ w ramach zadań inwest. pn Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego; Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku, współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych i wyposażenia do budynku Szkoły Łacińskiej w ramach zadań inwestycyjnych pn.: a) Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego; Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku, współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące części: część I - dostawę mebli biurowych katalogowych i wyposażenia; część II - dostawę wyposażenia niekatalogowego 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się: a) dla części I: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ; Rzuty z kondygnacji projektu wykonawczego, stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ b) dla części II: w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ; Projekcie indywidualnym wyposażenia niekatalogowego, stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ Rzuty z kondygnacji projektu wykonawczego, stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i rozmieszczeniem w budynku Szkoły Łacińskiej. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Wszystkie wyroby muszą być objęte minimum gwarancją producenta. 6. Zdjęcia zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter wyłącznie poglądowy (pomocniczy - w celu ogólnego zobrazowania wykonawcom przedmiotu zamówienia). W przypadku rozbieżności między zdjęciem, a opisem, pierwszeństwo ma opis przedmiotu zamówienia. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występuje nazwa producenta, to ma to wyłącznie charakter przykładowy (względnie przypadkowy, np. na zdjęciu). 8. Wykonawcy muszą mieć świadomość, iż meble będą wykorzystywane w obiekcie użyteczności publicznej, i istotna jest tu ich funkcjonalność. 9. Do czasu odbioru wyposażenia przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ich ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 10. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w odpowiedni dla danego produktu sposób, uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dokument gwarancji jakości, określający w szczególności przedmiot i zakres gwarancji oraz terminy wymiany towaru na wolny od wad i lub termin usunięcia wad.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.14.33.10 - Stoliki 39.15.10.00 - Meble różne 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.15.70.00 - Części mebli 39.17.20.00 - Lady 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.51.54.00 - Rolety 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Woj. Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK MKiDN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa mebli biurowych katalogowych i wyposażenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZPH LUMAR Jacek Ogórkiewicz, ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 574129,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 265221,21
Oferta z najniższą ceną: 265221,21 / Oferta z najwyższą ceną: 265221,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup agregatów prądotwórczych wraz z wyposażeniem w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- Dostawa ryb dla 22.BLT w Malborku
- Wykonanie nawierzchni manewrowej na terenie zachodniego Przedzamcza Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa bazy magazynowej i uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- ZP.271.24.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku DPS w Zdziarach" - II raz
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Wojciecha 23A- 2 zadania".
- ZK-DZP.262.114.2025 - Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





