eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUD. SZKOŁY ŁACIŃSKIEJ w ramach zadań inwest. pn Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego; Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku, współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Malbork: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUD. SZKOŁY ŁACIŃSKIEJ w ramach zadań inwest. pn Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego; Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku, współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK
Numer ogłoszenia: 184044 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUD. SZKOŁY ŁACIŃSKIEJ w ramach zadań inwest. pn Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego; Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku, współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych i wyposażenia do budynku Szkoły Łacińskiej w ramach zadań inwestycyjnych pn.: a) Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego; Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku, współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące części: część I - dostawę mebli biurowych katalogowych i wyposażenia; część II - dostawę wyposażenia niekatalogowego 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się: a) dla części I: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ; Rzuty z kondygnacji projektu wykonawczego, stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ b) dla części II: w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ; Projekcie indywidualnym wyposażenia niekatalogowego, stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ Rzuty z kondygnacji projektu wykonawczego, stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i rozmieszczeniem w budynku Szkoły Łacińskiej. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Wszystkie wyroby muszą być objęte minimum gwarancją producenta. 6. Zdjęcia zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter wyłącznie poglądowy (pomocniczy - w celu ogólnego zobrazowania wykonawcom przedmiotu zamówienia). W przypadku rozbieżności między zdjęciem, a opisem, pierwszeństwo ma opis przedmiotu zamówienia. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występuje nazwa producenta, to ma to wyłącznie charakter przykładowy (względnie przypadkowy, np. na zdjęciu). 8. Wykonawcy muszą mieć świadomość, iż meble będą wykorzystywane w obiekcie użyteczności publicznej, i istotna jest tu ich funkcjonalność. 9. Do czasu odbioru wyposażenia przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ich ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 10. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w odpowiedni dla danego produktu sposób, uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dokument gwarancji jakości, określający w szczególności przedmiot i zakres gwarancji oraz terminy wymiany towaru na wolny od wad i/lub termin usunięcia wad..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6, 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-9, 39.13.21.00-7, 39.13.41.00-1, 39.13.60.00-4, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.14.33.10-2, 39.15.10.00-5, 39.15.40.00-6, 39.15.50.00-3, 39.15.70.00-7, 39.17.20.00-8, 39.50.00.00-7, 39.51.54.00-9, 39.51.61.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty, ewentualne pełnomocnictwa, kosztorys ofertowy 2. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę; b) co do terminu wykonania z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac; c) co do osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia; d) konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający; e) konieczności zmiany terminu zakończenia ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; f) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; g) konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; h) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. i) zmianę terminów realizacji zamówienia z ważnych przyczyn, niezależnych od Wykonawcy, które to przyczyny wykonawca musi zamawiającemu udowodnić (np. opóźnienia producenta). j) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania Strony i nie powodującej roszczeń z powodu tej omyłki,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, pokój 232, Plac Słowiański 5 w Malborku, pokój 236.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta, pokój 232, Plac Słowiański 5 w Malborku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego; Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku, współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli biurowych katalogowych i wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ; oraz w Rzutach z kondygnacji projektu wykonawczego, stanowiących załącznik nr 1D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6, 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-9, 39.13.21.00-7, 39.13.41.00-1, 39.13.60.00-4, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.14.33.10-2, 39.15.10.00-5, 39.15.40.00-6, 39.15.50.00-3, 39.15.70.00-7, 39.50.00.00-7, 39.51.54.00-9, 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia niekatalogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ; Projekcie indywidualnym wyposażenia niekatalogowego, stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ Rzuty z kondygnacji projektu wykonawczego, stanowiące załącznik nr 1D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.12.10.00-6, 39.17.20.00-8, 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.