Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Bolesławiec: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2008-2009
Numer ogłoszenia: 216107 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7354183, fax 075 7353250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2008-2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są tablice rejestracyjne, których wzór określony został szczegółowo w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, w ilości: 1.tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 15 000 kompletów, 2.tablice samochodowe do przyczep (jednorzędowe, dwurzędowe) - 2 000 szt. 3.tablice motocyklowe (dwurzędowe) - 2 000 szt. 4.tablice motorowerowe (dwurzędowe) -1 500 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.10 - Znaki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: WADIUM W WYSOKOŚCI 4.156 PLN (słownie: cztery tysiące sto pięćdziesiąt sześć złotych) należy wpłacić na konto Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu DOMINET BANK S.A. o/ Bolesławiec 55 1690 0013 2031 0031 9501 0004 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach dopuszczonych Art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu w formie przelewu będzie uznane przez Zamawiającego za wniesione prawidłowo w przypadku dołączenia do oferty dowodu wpłaty. Wadium przechowywane będzie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wyłoniona w toku postępowania jako najkorzystniejsza, i z którym zostanie zawarta umowa, stanowić będzie zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Wadium będzie zwrócone niezwłocznie Wykonawcom, jeżeli: - Upłynął termin związania ofertą, - Nastąpi podpisanie umowy na realizację przedmiotowego zamówienia, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. Wycofanie się z przetargu przed upływem terminu składania ofert spowoduje wydanie dyspozycji zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Jeżeli wybrany Wykonawca: - Odmówił podpisania umowy, - Zawarcie umowy będzie niemożliwe z winy Wykonawcy, - Przedstawił w ofercie nieprawdziwe dane, jego wadium przejdzie na rzecz Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.5 W okresie ostatnich 3 lat zrealizowali minimum dwa zamówienia o wartości co najmniej 600.000 zł. brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy PZP oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 6.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1 oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 6.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego odpowiednio, że: 6.2.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6.2.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 6.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie. 6.2.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w punkcie 6.2.2.powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.5. Ponadto oferta musi zawierać: 6.5.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ). 6.5.2. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik Nr 4 ). 6.5.3. Zezwolenie wojewody na produkcje tablic rejestracyjnych, wydane na podstawie art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 6.5.4. Dowód wniesienia wadium. Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być dokumentami ważnymi w rozumieniu przepisów prawa. Ujawnienie na jakimkolwiek etapie postępowania, że dokumenty złożone przez Wykonawcę są niezgodne z prawdą spowoduje automatyczne odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W BOLESŁAWCU Pl. J. Piłsudskiego 2 , 59-700 Bolesławiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Starostwa Powiatowego w Bolesławcu Pl. J. Piłsudskiego 2 , 59-700 Bolesławiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Dzierżawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Bolesławcu
- Modernizacja drogi dz. nr 105 we wsi Mierzwin
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.