eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa akcesoriów komputerowych, przewodów, dysków, kart pamięci, pamięci flash, zestawów słuchawkowych, głośników, środków czyszczących do komputera, kopert na CD/DVD, nagrywarek DVD, czytników kart, skanerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Kielce: Dostawa akcesoriów komputerowych, przewodów, dysków, kart pamięci, pamięci flash, zestawów słuchawkowych, głośników, środków czyszczących do komputera, kopert na CD/DVD, nagrywarek DVD, czytników kart, skanerów
Numer ogłoszenia: 216031 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych, przewodów, dysków, kart pamięci, pamięci flash, zestawów słuchawkowych, głośników, środków czyszczących do komputera, kopert na CD/DVD, nagrywarek DVD, czytników kart, skanerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych, przewodów, dysków, kart pamięci, pamięci flash, zestawów słuchawkowych, głośników, środków czyszczących do komputera, kopert na CD/DVD, nagrywarek DVD, czytników kart, skanerów. KOD CPV: 30237200-1 Akcesoria komputerowe; 30237460-1 Klawiatury komputerowe; 30237410-6 Myszka komputerowa ; 30234100-9 Dysk magnetyczny; 44311000-3 Skrętki; 32521000-1 Kable telekomunikacyjne; 32342100-3 Słuchawki; 30234600-4 Pamięć flash; 30199230-1 Koperty; 30233153-8 Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD); 32342412-3 Głośniki; 32342300-5 Mikrofony i zestawy głośnikowe; 30233150-7 Napędy dysku optycznego; 30237100-0 Części komputerów; 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów; 30237110-3 Interfejsy sieciowe; 30237130-9 Karty komputerowe; 30237135-4 Karty sieciowe; 30237250-6 Akcesoria do czyszczenia komputerów; 30237251-3 Zestawy do czyszczenia komputerów; 30216110-0 Skanery komputerowe; 32331500-7 Nagrywarki. Przedmiot zamówienia: 1. Mysz przewodowa - ilość 20 szt.; 2. Mysz przewodowa - ilość 8 szt.; 3. Mysz bezprzewodowa - ilość 1 szt.; 4. Klawiatura przewodowa - ilość 10 szt.; 5. Przedłużacz USB - ilość 20 szt.; 6. Pilot do prezentacji - 2 szt.; 7. Dysk SSD - 4 szt.; 8. Kabel UTP kategorii 6 długości 5 metrów koloru szarego - 10 szt.; 9. Kabel UTP kategorii 6 długości 10 metrów koloru szarego - 10 szt.; 10. Kabel UTP kategorii 6 długości 15 metrów koloru szarego - 10 szt.; 11. Koperta papierowa na CD / DVD - bez okienka - 2000 szt.; 12. Kabel USB wtyk micro B - wtyk A - 10 szt.; 13. Kabel USB wtyk mini B - wtyk A - ilość 20 szt.; 14. Zestaw mysz i klawiatura bezprzewodowa - 15 szt.; 15. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem - 10 szt.; 16. Stacja dokująca do dysków SATA - 4 szt.; 17. Mostek USB / SATA - 4 szt.; 18. Karta microSD - 6 szt.; 19. Karta SDXC - 8 szt.; 20. Pendrive szyfrowany - ilość 10 szt.; 21. Przewód SATA 50 cm - ilość 10 szt. 22. Pianka do czyszczenia ekranu - ilość 20 szt.; 23. Czytnik kart pamięci - ilość - 5 szt.; 24. Nagrywarka DVD - ilość 5 szt.; 25. Karta sieciowa bezprzewodowa - ilość 10 szt.; 26. Dysk przenośny 3,5 - ilość 4 szt.; 27. Dysk przenośny 2,5 - ilość 4 szt.; 28. Słuchawki - ilość 8 szt.; 29. Głośniki komputerowe - ilość 4 szt.; 30. Skaner - ilość 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.41.00-9, 44.31.10.00-3, 32.52.10.00-1, 32.34.21.00-3, 30.23.46.00-4, 30.19.92.30-1, 30.23.31.53-8, 32.34.24.12-3, 32.34.23.00-5, 30.23.31.50-7, 30.23.71.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.71.10-3, 30.23.71.30-9, 30.23.71.35-4, 30.23.72.50-6, 30.23.72.51-3, 30.21.61.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości brutto, nie mniejszej niż 5 000 zł. Na potwierdzenie należy złożyć wykaz głównych dostaw - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - wraz z dowodami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia oraz dowodów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt III.4 ogłoszenia oraz Rozdziale I, Dział III, pkt 5 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty, zgodny z wzorem zawartym w SIWZ, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.kielce.pl/bip2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25- 561 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Sekretariat, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.