Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-16
Końskowola: Obsługa bankowa budżetu Gminy Końskowola
Numer ogłoszenia: 215957 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskowola , ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola, tel. 081 8816201, faks 081 8816202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Końskowola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Końskowola oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 2013 r. do 2017 r. z warunkiem, że Bank w okresie obowiązywania umowy będzie posiadał do obsługi wpłat i wypłat gotówkowych, oddział lub filię na terenie miejscowości Końskowola. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych ( w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub Unii Europejskiej), rachunków sum depozytowych, 2. zapewnienie bezpłatnego elektronicznego systemu obsługi bankowej, 3. realizacja zleceń płatniczych na rachunki w innych bankach- przelewy zewnętrzne, 4. realizacja zleceń płatniczych prowadzone przez bank obsługujący- przelewy wewnętrzne, 5. oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach bankowych, 6. obsługa płatności masowych, 7. lokowanie wolnych środków na wskazanych lokatach krótko i długoterminowych z możliwością negocjacji oprocentowania, 8. przyjmowanie bez dodatkowych opłat - w punktach obsługi kasowej na terenie miejscowości Końskowola - wpłat gotówkowych na rzecz Gminy Końskowola - we wszystkie dni robocze roku w czasie pracy banku co najmniej w godzinach 8:00 - 16:00. 9. realizowanie bez dodatkowych opłat wypłat gotówkowych wg dyspozycji zamawiającego sporządzanie wyciągów bankowych dziennych w wersji papierowej i elektronicznej , 10. Udzielanie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej w każdym roku kalendarzowym, bez prowizji i opłat.. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Kredyt oprocentowany będzie według stawki WIBOR 1M, powiększonego o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania umowy. Marża nie może być wyższa niż 1,2%. Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu w miesięcznych okresach obrachunkowych za okres faktycznego wykorzystania środków kredytu i obciąża nimi rachunek Zamawiającego. 11. W ramach bezpłatnego systemu bankowości elektronicznej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności : a) aktywacje i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej, a) możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników, b) autoryzację transakcji przez osoby uprawnione, c) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach zamawiającego, d) generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów, e) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu wg uzgodnionego pomiędzy stronami harmonogramu, f) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem elektronicznym (np. awarie, aktualizacje itp.), g) możliwość złożenia w oddziale banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacji gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie- bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów, h) umożliwienie Skarbnikowi Gminy lub upoważnionemu pracownikowi przez Zamawiającego wglądu w saldo i operacje w rachunkach jednostek podległych 12. Rachunki będą prowadzone do obsługi finansowej n/w jednostek: a) rachunek podstawowy budżetu Gminy Końskowola oraz rachunki pomocnicze Gminy Końskowola i Urzędu Gminy Końskowola b) Zespół Szkół w Końskowoli, c) Zespół Placówek Oświatowych w Pożogu, d) Szkoła Podstawowa w Chrząchowie, e) Gminne przedszkole w Końskowoli, f) Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, g) Ośrodek Pomocy Społecznej, h) Środowiskowy Dom Samopomocy, i) Gminna Jednostka Usług Komunalnych. W razie przekształcenia, łączenia lub tworzenia nowych jednostek Gminy będą one obsługiwane przez Bank i jego następców prawnych na zasadach i warunkach określonych w umowie. W razie przekształceń po stronie Banku, jego następcy prawni zobowiązani są wykonywać niniejszą umowę na niezmienionych zasadach. 14. Informacje dodatkowe a) plan dochodów budżetu na dzień 30.09.2013 r.- 25.662.111,53 zł; b) plan wydatków budżetu na dzień 30.09.2013 r. - 29.398.283,53 zł; c) ilość rachunków bankowych 39szt. d) ilość przelewów wychodzących - średnia z ostatnich 3 miesięcy 1730/miesięcznie, co daje rocznie 20.760 przelewów e) zakładane wpłaty gotówkowe do banku 1500 szt./ miesiąc 15. Do wyliczenia kosztów kredytu w rachunku bieżącym przyjmujemy: uruchomienie kredytu wysokości 1.000.000 zł w dniu 1.01.2014 r., kredyt w tej wysokości będzie wykorzystywany przez wszystkie dni w 2014 r. i spłacony na dzień 31.12.2014 r. pomnożone przez 4 lata obowiązywania umowy (1.000.000 zł x 4 lata) zakładając WIBOR 1M z dnia 10 października 2013 r. w wysokości 2,60% plus marża banku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Na potwierdzenie posiadania uprawnień wykonawcy do realizacji zamówienia zamawiający żąda: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art.22 ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ . b) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ. c) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Informacji wynikającej z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ. f) Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej oraz na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe, lub też w przypadku wykonawcy zagranicznego, dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym podmiot ten ma siedzibę, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. g) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy i) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie o którym mowa w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych : - art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - art. 24 ust. 1 pkt 9 - art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Pożowska 3A, 24-130 Końskowola,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Pożowska 3A, 24-130 Końskowola, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOŃSKOWOLA
- Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych oraz druk plakatów i zaświadczeń
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj budynku dla parku maszynowego wraz z magazynem
więcej: przetargi KOŃSKOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu osobowo-dostawczego o DMC do 3,5 tony
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Tuczna
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 10.000.000 zł.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łochów i jej jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.