Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Elbląg: Dostawę produktów spożywczych, tj. artykułów sypkich, jaj świeżych, przypraw i koncentratów spożywczych oraz przetworów owocowo-warzywnych, warzyw i owoców, ziemniaków, drobiu, wyrobów drobiowych, wędlin drobiowych oraz wędlin wieprzowych. Nr sprawy 29/2008
Numer ogłoszenia: 215710 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 239-4527, 2394401, fax. 055 2302094.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szpitalwojskowy.elblag.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę produktów spożywczych, tj. artykułów sypkich, jaj świeżych, przypraw i koncentratów spożywczych oraz przetworów owocowo-warzywnych, warzyw i owoców, ziemniaków, drobiu, wyrobów drobiowych, wędlin drobiowych oraz wędlin wieprzowych. Nr sprawy 29/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę produktów spożywczych, tj. artykułów sypkich, jaj świeżych, przypraw i koncentratów spożywczych oraz przetworów owocowo-warzywnych, warzyw i owoców, ziemniaków, drobiu, wyrobów drobiowych, wędlin drobiowych oraz wędlin wieprzowych. Nr sprawy 29/2008.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Oryginalny kod CPV: 15.86.30.00 - Herbata Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.30.00 - Herbata Oryginalny kod CPV: 15.87.00.00 - Napary ziołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne Oryginalny kod CPV: 15.83.10.00 - Cukier Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.10.00 - Cukier 01.24.20.00 - 01.24.20.00 Oryginalny kod CPV: 15.87.10.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Oryginalny kod CPV: 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne Oryginalny kod CPV: 15.33.22.90 - Dżemy Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.22.90 - Dżemy 01.12.00.00 - 01.12.00.00 01.11.21.00 - 01.11.21.00 Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział firmy, które spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wpis do ewidencji działalności gospodarczej. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:-oświadczenie z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: -zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, -zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: -oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Druki, które należy wypełnić i podpisane (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy) załączyć do oferty:-druk oferty (załącznik nr 1),-formularz ofertowy (załącznik nr 2),-projekt umowy (załącznik nr 4), 2.Dokumenty, które należy złożyć w oryginałach lub w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:- oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 oraz 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 (Dz. U. z 2006 Nr 164 poz. 1163 z póż. zm.)-(załącznik nr 3), -aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed dniem otwarcia ofert) wyciąg z aktu prawnego dotyczący utworzenia jednostki przystępującej do przetargu oraz potwierdzający, że wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - wyciąg Krajowego Rejestru Sądowego lub z ewidencji działalności gospodarczej; -aktualne zaświadczenie wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); -aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwy organ podatkowy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że oferowana żywność, będąca przedmiotem zamówienia, będzie odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP systemu HACCP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwojskowy.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Budynek Administracji I piętro, pok.106 w godz.7:25 do 14:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Budynek Administracji, I piętro pokój 101-Kancelaria Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów sypkich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów sypkich.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.86.30.00-5, 15.87.00.00-7, 15.83.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jaj świeżych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj świeżych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych oraz przetworów owocowo-warzywnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych oraz przetworów owocowo-warzywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.10.00-4, 15.33.10.00-7, 15.40.00.00-2, 15.32.00.00-7, 15.33.22.90-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ziemniaków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ziemniaków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa drobiu, wyrobów drobiowych, wędlin drobiowych oraz wędlin wieprzowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobiu, wyrobów drobiowych, wędlin drobiowych oraz wędlin wieprzowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Usługa sprzątania budynków Sądu Okręgowego w Elblągu, Sądu Rejonowego w Działdowie i w Nowym Mieście Lubawskim " 2026-2027, 12 miesięcy
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu
- Zakup i montaż wykładziny mobilnej do piłki ręcznej i piłki siatkowej z wymiennym środkiem
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Świadczenie usługi całodobowej teleopieki domowej dla mieszkańców Gminy Miasto Elbląg na urządzeniach, które posiada Zamawiający.
- ,,Świadczenie usług pielęgniarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu na 2026 rok''
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 im. Jana Brzechwy we Wrocławiu w 2026 roku z podziałem na zadania.
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin - Przedszkole im. Juliana Tuwima w Aleksandrowie Kujawskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w PIERWSZEJ tercji roku 2026
- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa oraz wędliny na potrzeby Zakładu Karnego w Wierzchowie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





