Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Gdańsk: BUDOWA WIADUKTU W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 21 W KM 76+504 NAD BOCZNICĄ PKP W M. USTKA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ TOWARZYSZĄCEJ INFRASTRUKTURY
Numer ogłoszenia: 215596 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WIADUKTU W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 21 W KM 76+504 NAD BOCZNICĄ PKP W M. USTKA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ TOWARZYSZĄCEJ INFRASTRUKTURY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 21 w km 76+504 nad bocznicą PKP w m. Ustka wraz z przebudową towarzyszącej infrastruktury..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40 000 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: 1) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000 PLN. Wartości przychodu podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się wykształceniem, doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Kierownik budowy (Kierownik robót mostowych) - 1 osoba - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe w branży mostowej minimum 4 lat, - w tym na stanowisku kierownika budowy (lub zastępcy) minimum 2 lata. 2) Kierownik robót drogowych - 1 osoba - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe w branży drogowej minimum 3 lata. 3) Geodeta - 1 osoba - wykształcenie min. średnie, - doświadczenie zawodowe w branży geodezyjnej minimum 3 lata, - posiadanie ważnych uprawnień geodezyjnych w zakresie 4 (geodezyjna obsługa inwestycji), o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. Nr 240 z 2005, poz. 2027, Art. 43). a) Osoby wskazane na stanowiska wymienione w poz. 1÷2 winny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku gdy są wymagane odrębnymi przepisami. b) Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku osób wymienionych w poz. 1÷2 nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: 1) Żuraw samochodowy 20 t - min. 1 szt. 2) Koparko-spycharka 0,15 m3 - min. 1 szt. 3) Palnik gazowy z wózkiem i butlami - min. 1 szt. 4) Agregat prądotwórczy - min. 1 szt. 5) Młot udarowy elektryczny - min. 1 szt. 6) Młot udarowy pneumatyczny - min. 1 szt. 7) Giętarka mechaniczna do prętów, do 40 mm - min. 1 szt. 8) Wibrator do betonu pogrążany - min. 2 szt. 9) Ubijak spalinowy - min. 2 szt. 10) Zagęszczarka spalinowa - min. 2 szt. 11) Samochód samowyładowawczy 15 t - min. 2 szt. 4. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca: a) co najmniej dwie roboty budowlane mostowe porównywalne rodzajowo z robotami mostowymi objętymi niniejszym zamówieniem, polegające na budowie nowych lub przebudowie obiektów mostowych o wartości (każdej roboty) nie mniejszej niż 1 500 000 PLN (netto); b) co najmniej dwie roboty budowlane drogowe porównywalne rodzajowo z robotami drogowymi objętymi niniejszym zamówieniem, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie nowych odcinków dróg krajowych lub wojewódzkich o wartości (każdej roboty) nie mniejszej niż 1 500 000 PLN (netto). Wartości wykonanych robót podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień protokolarnego odbioru zadania. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp ( pkt A), natomiast warunki określone w punkcie B muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie C i D, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego: tj.: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinie o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie B.1. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 i Załącznika do tego formularza. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, wskazanych osób. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień geodezyjnych geodety i uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczące osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert) - w przypadku gdy sa wymagane odrębnymi przepisami oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie B.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. Wykaz narzędzi i urządzeń oraz środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny z treścią Formularza 3.3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodny z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.4. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5.
Opłata 2 084,40 PLN
Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w wersji wydrukowanej w Oddziale w Gdańsku przy ul. Subisława 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Podwykonawstwo Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie może powierzyć Podwykonawcom realizacji robót w zakresie robót mostowych za wyjątkiem robót palowych i ścianek szczelnych, które mogą zostać zlecone Podwykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie elementów zamówienia Podwykonawcom wyłącznie w zakresie nie zastrzeżonym w zdaniu poprzednim. 2. Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu..
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Utrzymanie i konserwacja dróg oraz szlaków leśnych na terenie nadleśnictwa Barlinek
- Przebudowa ulicy we wsi Krasnoborki w gminie Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





