Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Bielsko-Biała: Wykonanie elektroniczno-mechanicznych blokad przejściowych z systemem kontroli dostępu uzupełnionym rejestracją zdarzeń w kompleksie K-1111 oraz WKU w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 215548 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1328 , ul. Piotra Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4961211, fax. 033 4961325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 1328.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elektroniczno-mechanicznych blokad przejściowych z systemem kontroli dostępu uzupełnionym rejestracją zdarzeń w kompleksie K-1111 oraz WKU w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: -montaż 2 bramek obrotowych( wejście, wyjście) z pasywnymi czytnikami kart dostępu bezpośredniego zbliżenia; -montaż 2 zewnętrznychpasywnych czytników kart dostępu; -wykonanie (instalacja) systemu identyfikacji osób, archiwizacja zdarzeń oraz zarządzanie systemem kontroli dostępu w oparciu o istniejące stanowisko komputerowe z wykorzystaniem dedykowanego przez producenta systemu kontroli dostępu oprogramowania;1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie elektroniczno-mechanicznych blokad przejściowych z systemem kontroli dostępu uzupełnionym rejestracją zdarzeń, rozbudowa istniejącego systemu monitoringu. -zakup i montaż komputera wraz z oprogramowaniem do obsługi systemu; -integracja czytników bramek obrotowych oraz czytników zewnętrznych szlabanu z systemem kontroli dostępu oraz komputerowym systemem identyfikacji zdarzeń; -zakup1000 pasywnych kart zbliżeniowych Zakre zamówienia obejmuje wykonanie samodzielnego systemu kontroli dostępu do WKU w Bielsku-Białej -montaż 1 bramki obrotowej(wejście, wyjście) z pasywnymi czytnikami kart dostępu bezpośredniego zbliżenia wraz z transformatorem bezpieczeństwa; -montaż słupka deontowanego z poprzeczkami, -zkup i montaż komputera i osprzętu do wizualizacji SSWiN i KD wraz z oprogramowaniem i modułem internetowym; -wykonanie(instalacja) systemu identyfikacji osób, archiwizacji zdarzeń oraz zarządzanie systemem kontroli dostępu w oparciu o stanowisko komputerowe (tablica synoptyczna) z wykorzystaniem dedykowanego przez producenta systemu kontroli dostępu oprogramowania; -integracja czytników bramek obrotowych oraz czytników bramek i drzwi z systemem kontroli dostępu oraz komputerowym systemem identyfikacji zdarzeń; -zakup i montaż wideo-domofonu; -zakup i montaż centrali alarmowej klasy S wraz z podcentralami; -zakup i montaż 2 czujek Mw; -zakup i montaż 1 czujki dualnej; - zakup i montaż 6 czujek ruchu PIR -zakup i montaż 3 sztuk klawiatury strefowej i 2 LCD; -zakup 100 pasywnych kart zbliżeniowych Zakres przedsięwzięcia: -wykonanie projektu technicznego, zakup, montaż wykonanie projektu powykonawczego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.13.10 - System do rejestrowania obecności Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.13.10 - System do rejestrowania obecności .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie będzie wymagane wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcyspełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać musi spełniać warunki udziału w postępowaniu.Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie doświadczenia w wykonywaniu tego rodzaju zadań: warunek wykonanie lub wykonywanie przynajmniej jednego zamówienia, świadczonego w zakresie kontroli dostępu na rzecz instytucji związanej z obronnością kraju, wraz dołączonymi referencjami..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedmiot zamówienia Wykonawca musi wykonać w oparciu o następujące dokumenty: a)Norma Obronna: NO-04 - A004 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe, Arkusze 1÷ 8; b)Polska Norma: PN- 93/ E-08390/14 - Systemy alarmowe. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Dział II art. 24 ust 1 pkt. 4, 5, 6, 7 , 8 i 9 ustawy prawo zamówień publicznych; Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie technicznej ochrony osób i mienia (Podstawa: art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221). Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: Osoby (instalatorzy, konserwatorzy) przewidziane do realizacji zamówienia muszą posiadać: poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyższej licencję pracownika zabezpieczenia technicznego świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bielscy-spadochroniarze.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1328 ul. Bardowskiego 3 43-300 Bielsko-Biała kancelaria jawna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1328 ul. Bardowskiego 3 43-300 Bielsko-Biała kancelaria jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja zasilania obwodów regulowanych i nieregulowanych Dużej Sceny Teatru Polskiego w Bielsku-Białej
- ,,Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży".
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.