Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Warszawa: Wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej i bieżących napraw pojazdów służbowych MSZ marki Volvo.
Numer ogłoszenia: 215521 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej i bieżących napraw pojazdów służbowych MSZ marki Volvo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (przeglądów technicznych) i bieżących napraw pojazdów służbowych MSZ marki Volvo. Przedmiotem zamówienia są objęte nw. modele pojazdów marki Volvo: -S- 80 -S-70 i V-70 -S-40 i V-40 -Volvo 850 -inne pojazdy VOLVO nabyte przez zamawiającego w trakcie związania umową Zamawiający ze względu na specyfikę zamówienia nie może podać ilości posiadanych pojazdów objętych przedmiotem zamówienia, a stanowiących jego własność. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi i napraw: a)wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (przeglądów technicznych) pojazdów objętych przedmiotem zamówienia, a wynikających z eksploatacji i określonego przebiegu; b)przedstawianie potrzeby wykonania koniecznych innych czynności niż objętych obsługą techniczną; c)wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów z wyjątkiem napraw blacharskich i lakierniczych; d)wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe; e)przedstawianie Zamawiającemu konieczności wykonania innych nieujawnionych przez niego czynności związanych z naprawami oraz ich wykonanie po zatwierdzeniu przez Zamawiającego; f)czas oczekiwania na rozpoczęcie wykonania obsługi technicznej lub naprawy pojazdu od zgłoszenia do wybranego wykonawcy zamawiający określa na nie więcej niż 24 godziny ; g)wykonywanie usługi objętej przedmiotem zamówienia określa się na jeden dzień w godz. od 8:00 do 17:00. W przypadku skomplikowanych zleceń jednostkowych dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania po uzgodnieniu z Zamawiającym; h)wykonywanie obsługi lub naprawy pojazdów objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie jednostkowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, w oparciu o przedstawioną w ofercie stawkę roboczogodziny pracy przy pojeździe, z uwzględnieniem wartości części zamiennych i przedstawionych w ofercie kosztów zaopatrzenia; i)rozliczenie nastąpi po wykonaniu całości każdej usługi związanej z obsługą lub naprawą; j)do wykonywania przeglądu i naprawy Zamawiający dopuszcza użycie wyłącznie oryginalnych i fabrycznie nowych części zamiennych; k)Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wybranego Wykonawcy przedstawienia dowodów z zakupu części zamiennych; l)przedstawiona w ofercie stawka za roboczogodzinę pracy przy pojeździe i wskaźnik kosztów zaopatrzenia w części zamienne będą obowiązywały przez 36 miesięcy (od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r.); m)w stacji serwisowej powinna znajdować się odpowiednia liczba stanowisk umożliwiających naprawę kilku pojazdów równocześnie; n)przez stawkę roboczogodziny pracy przy pojeździe należy rozumieć wartości pracy w czasie jednej godziny zegarowej bez względu na ilość obsługujących pracowników; o)stacja świadcząca serwis musi znajdować się nie dalej niż 10 kilometrów od siedziby Zamawiającego (Al. Szucha 23, Warszawa); p)Zamawiający wymaga 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną naprawę samochodu. Wykonawca jest zobowiązany do: a)dysponowania przeszkoloną i doświadczoną w zakresie napraw samochodów marki Volvo kadrą inżynieryjno-technicznej; b)dysponowania pełnym zabezpieczenia w urządzenia i narzędzia specjalne niezbędne do wykonywania czynności obsługowo-naprawczych, zgodnie z aktualną technologią obsług i napraw pojazdów marki Volvo; c)dysponowania urządzeniami i oprogramowaniem (aktualizowanym na bieżąco) do pełnej diagnostyki i wszystkich czynności kontrolno-regulacyjnych pojazdów marki Volvo; d)wykonywania obsługi lub naprawy przy użyciu oryginalnych - fabrycznych podzespołów i części zamiennych; e)posiadania świadectwa autoryzacji (lub umowy o świadczenie usług z producentem uprawniające do wykonywania przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych) na serwis pojazdów marki Volvo..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.12.10.00 - 50.12.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. -dysponują przeszkoloną i doświadczoną w zakresie napraw samochodów marki Volvo kadrą inżynieryjno-technicznej; -dysponują pełnym zabezpieczenia w urządzenia i narzędzia specjalne niezbędne do wykonywania czynności obsługowo-naprawczych, zgodnie z aktualną technologią obsług i napraw pojazdów marki Volvo; -dysponują urządzeniami i oprogramowaniem (aktualizowanym na bieżąco) do pełnej diagnostyki i wszystkich czynności kontrolno-regulacyjnych pojazdów marki Volvo; -dysponują autoryzowaną lub licencjonowaną stacją obsługi pojazdów Volvo, w odległości maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego; -posiadają aktualne świadectwo autoryzacji (lub umowę o świadczenie usług producenta uprawniającą do wykonywania przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych) producenta marki Volvo; -zrealizowali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę w zakresie obsługi technicznej i naprawy samochodów marki Volvo o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. SIWZ (spełnia-nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w siwz Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)Wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych- (Załącznik nr 2 do SIWZ); b)Wypełnione Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 22 ust 1 pkt 4 w związku z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- (Załącznik nr 3 do SIWZ); c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę w zakresie obsługi technicznej i naprawy samochodów marki Volvo o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto; f)Do wykazu wykonanych usług należy dołączyć dokumenty wydane przez zleceniodawców potwierdzające wykonanie usług o których mowa powyżej oraz że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ; g)Świadectwo autoryzacji ( lub umowa o świadczenie usług producenta uprawniające do wykonywania przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych) na serwis pojazdów marki Volvo. Dokumenty wyszczególnione w lit. c), d), f), g) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie wzbudzać wątpliwości co do jej prawdziwości). Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający do Wykonawcy oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.msz.gov.pl, zakładka- Aktualności/Zamówienai publiczne Zarządu Obsługi MSZ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym, pod adresem 00-580 Warszawa, Al. Szucha 23..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 2 części.
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.