eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeczycaBudowa studni głębinowej wraz z przyłączem wodociągowym i energetycznym do SUW w Sadykierzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Rzeczyca: Budowa studni głębinowej wraz z przyłączem wodociągowym i energetycznym do SUW w Sadykierzu
Numer ogłoszenia: 215358 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczyca , ul. Tomaszowska 2, 97-220 Rzeczyca, woj. łódzkie, tel. 044 7106176, fax. 044 7105220.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.rzeczyca.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa studni głębinowej wraz z przyłączem wodociągowym i energetycznym do SUW w Sadykierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1/ wykonanie otworu studziennego rozpoznawczego do głębokości 90,0 m systemem mechanicznym - obrotowym z lewym obiegiem płuczki, o następującej konstrukcji: - konduktor ? 700 mm -do głębokości 8,0 m ( usunięty po nafiltrowaniu) - zabudowanie w otworze studziennym na głębokości 90,0 m., odwierconym w interwale głębokości 8,0 - 90,0 m świdrem gryzowym ? 470 mm z poszerzaczem ? 600 mm filtra szczelinowego wykonanego z PCV-K, o następujących wymiarach: a. rura podfiltrowa DN 250 (? 280 mm), długości 4,0 m, b. cześć czynna - filtr szczelinowy DN 250 (? 280 mm), długości 25,0 m, c. rura nadfiltrowa DN 300 (? 330 mm), długości 61,0 m, w tym redukcja DN 250/DN300. Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - projektem geologiczno-technicznym w skali 1:400. 2/ Wykonanie obudowy studziennej z kręgów żelbetowych ? DN 1500 mm z dwoma włazami typu okapowego ? 600 mm oraz armaturą ? 100 mm, 3/ Wykonanie odcinka rurociągu PE-HD DZ 160 mm PN 10, długości 454 mb, 4/ Wykonanie ogrodzenia z siatki drucianej długości 480 mb, 5/ Drogi dojazdowe i utwardzenie terenu 895 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający nw. warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty wg wzoru- załącznik nr 1 do siwz wraz z następującymi dokumentami : -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 6.2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych należy złożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień wg załącznika Nr 4 do siwz Osoby kierujące pracami winni posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane: uprawnienia osób przewidzianych do wykonywania robót wiertniczo-geologicznych wydane przez organ nadzoru górniczego, a także osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie instalacji elektrycznej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, uprawniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (z wyłączeniem branży geologicznej). - Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda potwierdzenia wykonania co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 250.000,-zł. każda. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość ( referencje, listy gratulacyjne protokół odbioru itp.) 6.4) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wg załącznika nr 2) - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip1.rzeczyca.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rzeczycy ul. Tomaszowska 2 97-220 Rzeczyca.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Rzeczycy ul. Tomaszowska 2 97-220 Rzeczyca.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.