To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 21534 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Dukla: Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu "Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Dukla" Zadanie częściowe nr 1. Dostawa sprzętu komputerowego (All In One) i urządzeń mobilnych Zadanie częściowe nr 2. Dostawa i wdrożenie oprogramowania, w tym: ? dostawa oprogramowania, ? wdrożenie - Etap I (opracowanie e-usług), ? wdrożenie - Etap II (wdrożenie szyny danych ESB, wdrożenie portalu e-usług), ? wdrożenie - Etap III (integracja danych, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 9 do SIWZ.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Oś priorytetowa II Cyfrowe Podkarpackie, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12688
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Trakt Węgierski
11,
38450
Dukla, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 329 135, faks
134 331 011, e-mail
przetarg@dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu "Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Dukla" Zadanie częściowe nr 1. Dostawa sprzętu komputerowego (All In One) i urządzeń mobilnych Zadanie częściowe nr 2. Dostawa i wdrożenie oprogramowania, w tym: ? dostawa oprogramowania, ? wdrożenie - Etap I (opracowanie e-usług), ? wdrożenie - Etap II (wdrożenie szyny danych ESB, wdrożenie portalu e-usług), ? wdrożenie - Etap III (integracja danych, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 9 do SIWZ.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):G.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego (All In One) i urządzeń mobilnych Zadanie częściowe nr 2. Dostawa i wdrożenie oprogramowania, w tym: ? dostawa oprogramowania, ? wdrożenie - Etap I (opracowanie e-usług), ? wdrożenie - Etap II (wdrożenie szyny danych ESB, wdrożenie portalu e-usług), ? wdrożenie - Etap III (integracja danych, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
72212312-9,
48612000-1,
72263000-6,
72265000-0,
80510000-2,
80533100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. , poz. 2164 ze zm.), w związku z art. 146 ust.6 Pzp Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego: Wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu "Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Dukla" Zadanie Nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych Zadanie Nr 2: Dostawa Oprogramowania zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez Zamawiającego czynności z naruszeniem art. 29 ust. 1 i 2 w zw. z art. 7 ust. 1 Pzp. Uzasadnienie: Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informację o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz wymaganych dokumentów jakie należało złożyć na etapie składania ofert. Zadanie częściowe nr 1, dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych. W poz. 17 Certyfikaty i standardy znalazł się zapis: - Certyfikaty ISO9001:2000 dla producenta sprzętu ( należy załączyć do oferty), - Deklaracje zgodności CE ( załączyć do oferty), W pkt VII 1. Oświadczenia, które każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą; brak takiego zapisu. Zamawiający w ogłoszeniu oraz w SIWZ nie przewidział zgodnie z art. 24 aa tzw. "odwrotnego badania ofert". Wada na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. Wskazany opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokonana przez Zamawiającego czynność opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy miała wpływ na wynik postępowania. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający konstruując zapisy SIWZ niepoprawnie wprowadził niejednoznaczne zapisy w opisie przedmiotu zamówienia co do zakresu żądanych dokumentów. Niejednoznacznie opisane dokumenty jakie należało złożyć na etapie składania ofert doprowadziły do zawężenie kręgu Wykonawców. Nie jest możliwe w toku badania i oceny ofert dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Zamawiający co najwyżej może rozważać unieważnienie postępowania tak jak to wynika z przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp i zostało potwierdzone w ugruntowanym orzecznictwie (wyrok KIO z dnia 20 czerwca 2012 r., sygn. akt: KIO 1184/12 oraz wyrok KIO z dnia 18.04 2013 r. sygn. akt KIO 532/13). Ponadto zgodnie z treścią wyroku Sądu Okręgowego w Białymstoku z dnia 28 kwietnia 2006 r., II CA 218/06, "...wprowadzanie zmian w SIWZ dopiero po upływie terminu składania ofert stanowi rażące naruszenie Pzp i narusza warunki udziału wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne." Niejednoznacznie opisane dokumenty jakie należało złożyć na etapie składania ofert mają wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych Wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementów. Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie przesłanki z art. 93 ust.1 pkt 7 z związku z art. 146 ust.1 pkt 6 oraz art. 29 ust.1 i 2 w zw. z art. 7 ust. 1 Pzp , gdyż naruszenie przepisów uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





