Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Będzin: Zakup i dostawa pojemników z tworzywa sztucznego so selektywnego zbierania odpadów biodegradowalnych
Numer ogłoszenia: 215190 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojemników z tworzywa sztucznego so selektywnego zbierania odpadów biodegradowalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy zagwarantują dostawę przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego do selektywnego zbierani odpadów biodegradowalnych o pojemności od 3000 l do 3500 l w kolorze brązowym. Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów przeznaczone na: Odpady ulegające biodegradacji- w kolorze brązowym - o pojemności od 3000 do 3500 l. OPIS TECHNICZNY POJEMNIKÓW: Konstrukcje kontenera tworzą dwa płaszcze. Pomiędzy nimi jest pusta przestrzeń 40 mm, w której biegną metalowe elementy mechanizmu opróżniającego, oraz dodatkowo jest zagwarantowana wentylacja i dostęp powietrza, redukcja gazów i zapachów. Dno kontenera z otworami dla cyrkulacji powietrza, jest przykryte rusztem, który gwarantuje oddzielenie odpadów od frakcji płynnej i umożliwia jej odparowanie. 1. wykonane z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym 2. duża wytrzymałość i odporność na zmiany temperatur, wilgoć, promieniowanie UV 3. odporność chemiczna i korozyjna 4. konstrukcja systemu podnoszenia i opróżniania znajdująca się u góry pojemnika wykonana z metalu zabezpieczonego przed korozją 5. otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów 6. rozładunek przy pomocy dźwigu bocznego (tzw. HDS) 7. jedno- lub dwudzielne dno 8. podstawa prostokątna lub okrągłą 9. trudnopalność 10. łatwość w utrzymaniu czystości Pojemniki z trwale umieszczonym (np. metodą termo druku): - logo firmy (w kolorze białym o wymiarach 400x150 mm, zawierające znak graficzny, nazwę i numer telefonu) - numerem pojemnika, zgodnie z podaną przez Zamawiającego numeracją (wysokość znaku 20 mm), Ilość sztuk : 2 Wykonawca winien zagwarantować, że oferowane pojemniki spełnią wymagania stawiane przez Zamawiającego. Pojemniki winne zostać wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2013r. (fabrycznie nowe).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 300,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowemu postępowaniu tj.: dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia o łącznej wartości minimum 80% ceny ofertowej brutto. w celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz wykonanych głównych usług wraz z poświadczeniami określającymi wartość dostawy/dostaw (brutto), zakres dostawy/dostaw, datę ich wykonania oraz podmiot na rzecz którego dostawa została wykonana.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.,
42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Zakup urządzenia do podtrzymywania napięcia: UPS 3kV
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy 11 Listopada 20 i ulicy Sportowej 4 oraz w budynku Straży Miejskiej w Będzinie przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej 3
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w 2026r.
- Wykaszanie trzcinowisk oraz grobli wraz z usunięciem biomasy na terenie Parku Krajobrazowego Lasy nad Górną Liswartą.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne o pojemnościach 80, 120, 140, 240 litrów
- Dostawy kontenerów o pojemnościach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mieście Mysłowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podziałem na pakiety
- Rozbudowa, przebudowa, częściowa nadbudowa i remont budynku użyteczności publicznej - Warsztaty Terapii Zajęciowej i Dom Dziennego Pobytu
- Dostawa wyposażenia kuchennego, artykułów gospodarczych oraz dostawę wraz z montażem wyposażenia łazienkowego do kwater internatowych w Suwałkach w ramach pierwszego wyposażenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





