Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Milicz: Remont łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku A w DPS w Miliczu.
Numer ogłoszenia: 214818 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Milicz , ul. Kombatantów 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3841446, fax. 071 3841446.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku A w DPS w Miliczu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku A w DPS w Miliczu. -demontaż sprzętu sanitarnego; -wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej; -wyłożenie ścian i posadzek płytkami glazurowymi; -montaż sprzętu sanitarnego; -montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2000,00 zł słownie dwa tysiące złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów oraz po wniesieniu wadium..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: -formularz ofertowy; -dowód wniesienia wadium; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności odpowiada zakresowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przez upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; -oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru; -przedłożenie referencji. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Ul. Kombatantów 1
56-300 Milicz
Fax: (071) 38 41 446.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Ul. Kombatantów 1 56-300 Milicz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynków Powiatu Milickiego"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Armii Krajowej w Miliczu obejmująca budowę rzutni do pchnięcia kulą, skoczni do skoku w dal oraz 4 torowej bieżni"
- Remont łazienek 9 szt. I piętro, 9 szt. II piętro (9 pionów) budynek A
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO I JEGO DYSTRYBUCJA DLA TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kamińsku wraz z wymianą źródła ciepła i montażem OZE w formule "zaprojektuj i wybuduj" w Gminie Przystajń
- Dobudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Pszczółkach wraz ze zmianą technologii oczyszczania ścieków - "zaprojektuj i wybuduj"
- Poprawa spójności komunikacyjnej z siecią TEN-T poprzez rozbudowę drogi powiatowej nr 2349W Żurominek - Stupsk na odcinkach od km 3+860,00 do km 6+250,00 i od km 6+250,00 do km 7+350,00
- Zespół Szkół Łączności ul. Warszawska 35 - rozbudowa sali szermierczej - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.