eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 4 szt. pojazdów samochodowych typu KOMBI (wszystkie tej samej marki), o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 4 szt. pojazdów samochodowych typu KOMBI (wszystkie tej samej marki), o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ
Numer ogłoszenia: 214759 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 139692 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 4 szt. pojazdów samochodowych typu KOMBI (wszystkie tej samej marki), o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech pojazdów samochodowych typu KOMBI (wszystkie tej samej marki). B/ Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. C/ Wymagania odnośnie realizacji dostawy opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia - maksymalnie 20 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. 2. Termin płatności faktury VAT - 14 dni od daty otrzymania faktury. Załącznik Nr 1 - sprawa 2531-PN-6-W/08 - opis przedmiotu zamówienia Specyfikacja techniczna na samochód typu KOMBI - 4 szt. Lp. Parametry Charakterystyka/minimalne wymagania 1. Rodzaj pojazdu Fabrycznie nowe samochody typu kombi - rok produkcji 2008, do przewozu minimum 5 osób i podręcznego sprzętu operacyjnego - wszystkie tej samej marki. 2. Charakterystyka ogólna Pojazdy muszą spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów ruchu drogowego. Kolor pojazdów: ciemna zieleń, metalizowany. Nadwozie 5-drzwiowe, typu kombi. Samochód musi być rejestrowany w dowodzie rejestracyjnym na 5 miejsc. Bezpieczeństwo Przednie poduszki powietrzne (kierowca i pasażer). Boczne poduszki powietrzne (kierowca i pasażer) Klimatyzacja min. manualna Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa przednich foteli z regulacją wysokości i napinaczami. Trzy regulowane na wysokość zagłówki i trzy trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na tylnej kanapie. ABS Światła przeciwmgielne przednie. Regulacja świateł przednich z miejsca kierowcy Trzecie światło stopu. Elektrycznie otwierane szyby (przód) Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne Centralny zamek Autoalarm Immobilizer Przednie zagłówki foteli z regulacją wysokości. Asymetrycznie dzielone siedzisko i oparcie tylnej kanapy. Gniazdko 12V w komorze bagażnika. 3. Charakterystyka techniczna Silnik Klasa pojemności silnika o oznaczeniu handlowym min. 1.6 Moc jednostki napędowej minimum 115 KM Wtrysk bezpośredni Rodzaj silnika: benzynowy Układ napędowy Skrzynia biegów: 5-biegowa + bieg wsteczny, manualna. Napęd przedni Układ kierowniczy ze wspomaganiem Masy i wymiary Ładowność: minimum 450 kg Długość min. 4500 mm - plus minus 30 mm Szerokość min. 1700 mm Pojemność przestrzeni bagażowej bez złożonych siedzeń tylnych minimum 500 l. Zużycie paliwa Maksymalne zużycie paliwa, cykl miejski do 11,0 l/100 km cykl pozamiejski do 7,5 l/100 km Pozostałe wymagania: a/ komplet opon zimowych, b/ pełnowymiarowe koło zapasowe, c/ apteczka pierwszej pomocy, d/ gaśnica samochodowa, e/ dywaniki gumowe - komplet (przód i tył), f/ podłoga bagażnika wyposażona w gumową wykładzinę na całej powierzchni, g/ roleta przestrzeni bagażowej h/ trójkąt odblaskowy, i/ tapicerka w kolorze ciemnym j/ instalacja radiowa - 4 głośniki + antena + radio, 4. Wymagania dodatkowe Oferowany pojazd musi być/posiadać: 1. Homologację /z wyłączeniem ciężarowej/ umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze Polski /stosowny dokument w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed zawarciem umowy/. 2. Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu, ze zniesieniem udziału własnego -roczne (pakiet ubezpieczeniowy obejmujący OC/AC/NW oraz Assistance 24h) 3. Kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu. 4. Gwarancja: min. 36 m-cy lub przebieg min. 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi) na podzespoły pojazdu i lakier oraz min. 6 lat na perforację nadwozia. 5. Serwis Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie kraju, w tym na terenie województwa pomorskiego (z podaniem adresu i nr telefonu).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 195600.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prezdsiębiorstwo Handlowe EXIM Autosalon Norbert Romanowski, ul. VI Dywizji Piechoty 28, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 195600
  • Oferta z najniższą ceną: 195600 oferta z najwyższą ceną: 195600
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.