Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-26
Kraków: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych i autostrady województwa małopolskiego, w podziale na 5 części
Numer ogłoszenia: 214618 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych i autostrady województwa małopolskiego, w podziale na 5 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie przejechanych zwierząt i ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych i autostrady administrowanych przez tut. Oddział, załadunek martwych zwierząt na środek transportu oraz transport zabitych zwierząt i ich szczątków do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Ponadto w przypadku interwencji ze zwierzęciem rannym (bezdomnym lub wolno żyjącym) zapewni opiekę weterynaryjną lub możliwość uśmiercenia zwierzęcia w przypadku braku rokowań na poprawę jego stanu zdrowia. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawierają Formularze Cenowe dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat. 1 wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 roku określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach nie więcej niż trzech umów usługi obejmującej interwencyjne zbieranie padłych zwierząt z pasa drogowego o łącznej wartości nie mniejszej niż: - dla Części 1, - 90 000,00 PLN brutto; - dla Części 2, - 60 000,00 PLN brutto; - dla Części 3, - 60 000,00 PLN brutto; - dla Części 4, - 90 000,00 PLN brutto; - dla Części 5, - 60 000,00 PLN brutto. Uwaga: Przy ubieganiu się o więcej niż jedną część zamówienia należy wykazać spełnienie warunku określonego dla części o wyższych wymaganiach. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru prac lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie usługi. Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie, podpisanie Protokołu odbioru prac lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie usługi.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego Ogłoszenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego Ogłoszenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego Ogłoszenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz środków transportu dopuszczonych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii do przewozu produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat. 1
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 2., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego;
-na wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303.
Koszt SIWZ: 8,00 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dot. Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla Części 1, 2, 3, 4 był realizowany od dnia 01.11.2014 roku do 31.12.2015 roku, dla Części 5 był realizowany od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 roku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych i autostrady administrowanych przez Rejon Kraków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie przejechanych zwierząt i ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych i autostrady administrowanych przez tut. Oddział, załadunek martwych zwierząt na środek transportu oraz transport zabitych zwierząt i ich szczątków do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Ponadto w przypadku interwencji ze zwierzęciem rannym (bezdomnym lub wolno żyjącym) zapewni opiekę weterynaryjną lub możliwość uśmiercenia zwierzęcia w przypadku braku rokowań na poprawę jego stanu zdrowia. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla Części nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Nowy Sącz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie przejechanych zwierząt i ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych i autostrady administrowanych przez tut. Oddział, załadunek martwych zwierząt na środek transportu oraz transport zabitych zwierząt i ich szczątków do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Ponadto w przypadku interwencji ze zwierzęciem rannym (bezdomnym lub wolno żyjącym) zapewni opiekę weterynaryjną lub możliwość uśmiercenia zwierzęcia w przypadku braku rokowań na poprawę jego stanu zdrowia. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla Części nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Nowy Targ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie przejechanych zwierząt i ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych i autostrady administrowanych przez tut. Oddział, załadunek martwych zwierząt na środek transportu oraz transport zabitych zwierząt i ich szczątków do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Ponadto w przypadku interwencji ze zwierzęciem rannym (bezdomnym lub wolno żyjącym) zapewni opiekę weterynaryjną lub możliwość uśmiercenia zwierzęcia w przypadku braku rokowań na poprawę jego stanu zdrowia. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla Części nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych i autostrady administrowanych przez Rejon Tarnów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie przejechanych zwierząt i ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych i autostrady administrowanych przez tut. Oddział, załadunek martwych zwierząt na środek transportu oraz transport zabitych zwierząt i ich szczątków do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Ponadto w przypadku interwencji ze zwierzęciem rannym (bezdomnym lub wolno żyjącym) zapewni opiekę weterynaryjną lub możliwość uśmiercenia zwierzęcia w przypadku braku rokowań na poprawę jego stanu zdrowia. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla Części nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Wadowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie przejechanych zwierząt i ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych i autostrady administrowanych przez tut. Oddział, załadunek martwych zwierząt na środek transportu oraz transport zabitych zwierząt i ich szczątków do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Ponadto w przypadku interwencji ze zwierzęciem rannym (bezdomnym lub wolno żyjącym) zapewni opiekę weterynaryjną lub możliwość uśmiercenia zwierzęcia w przypadku braku rokowań na poprawę jego stanu zdrowia. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla części nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz z PSZOK w Skopaniu i zimnego popiołu z wyznaczonych miejsc na terenie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





