Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Toruń: Przegląd dróg powiatowych - 5 letni.
Numer ogłoszenia: 214600 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6617949, fax 056 6612109.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd dróg powiatowych - 5 letni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowa 5-letnia kontrola dróg powiatowych (75,11 km) - zakres całego pasa drogowego na terenie miasta Torunia zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami powinna zakończyć się protokółem z kontroli stanu technicznego dróg; Protokół taki powinien zawierać: -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania oraz poprawności montażu oznakowania pionowego i poziomego. -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania nawierzchni jezdni , w tym określenie nośności i ocenę tego parametru w powiązaniu z klasą drogi, sprawdzenie równości podłużnej i poprzecznej oraz szorstkości nawierzchni na podstawie badań wykonanych metoda SOSN wykorzystywana na drogach zamiejskich; -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania poboczy utwardzonych i nieutwardzonych; -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania chodników i ścieżek rowerowych; -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania skrzyżowań z koleją i liniami tramwajowymi; -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania kanalizacji deszczowej; -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania oświetlenia; -ocenę estetyki w/w obiektów budowlanych i ich otoczenia, dokumentacji fotograficznej (filmowej) poszczególnych obiektów i odcinków; -końcowych zaleceń co do wykonania niezbędnych prac remontowych i utrzymaniowych Wyniki okresowej 5-letniej kontroli należy sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku CDR jako plik JPG lub PDF oraz w wersji papierowej na druku (Protokół kontroli okresowej)- załącznik nr 4 do siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne, które muszą spełniać Wykonawcy: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przyjmą termin płatności do 30 dni od dnia przekazania faktury. 4. Udzielą 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Warunki szczegółowe. 1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto- każda usługa. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do realizacji zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nich stosownych uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Sytuacja ekonomiczna Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 100 tysięcy złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią załącznika Nr 1 do niniejszego Rozdziału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4. Informację o doświadczeniu wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.2.1 niniejszej siwz. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymie-nione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 5. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do niniejszego Rozdziału. Informacje musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.2.2. niniejszej siwz. Do wykazu należy dołączyć aktualne zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.3 siwz. oraz: 7. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (Formularz oferty) sporządzony według wzoru zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 8. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 9. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar (rozdział VIII).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń (pok. nr 17).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159,87-100 Toruń, (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa narzędzi stomatologicznych
- Kompleksowe Ubezpieczenie Gminy Miasto Reda i jednostek organizacyjnych 2026-2028
- Obsługę techniczną w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy - II
- Dostawa odczynników do proteinogramów, immunofiksacji o białka Bence Jones'a wraz z serwisem
- Modernizacja systemu multimedialnego w Sali Tymona w budynku Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu przy ul. Sienkiewicza 30/32, 87-100 Toruń.
- Dostawa staplerów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa i modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Raszków, Suszyna
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Budowa sieci i przyłącza wodociągowego do budynku wartowni Pomiechówek Fort III (zaprojektuj i wybuduj).
- Usługi geodezyjne dla gm. Osielsko w 2026r.: podziały nieruchomości, wznowienie i ustalenie granic, opinie w postęp.rozgraniczeniowym, zmiany użytków działek gminnych, stabilizacja punktów granicznych
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





