Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Biskupice: Dostawa artykułów przeznaczonych na paczki dla dzieci pracowników Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Numer ogłoszenia: 214508 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-210 Biskupice, woj. łódzkie, tel. 043-827-46-95, fax 043 8222520.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów przeznaczonych na paczki dla dzieci pracowników Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych posortowanych w 42 paczki (skład wg spisu poniżej) zapakowane w torby świąteczne i dostarczone do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach Lp. Artykuły spożywcze (skład paczki) 1 Ptasie mleczko waniliowe Wedel 450 g - 1 szt. 2 Bombonierka MERCI 250 g - 1 szt. 3 Cukierki czekoladowe Wedel mieszanka świąteczna 450 g - 1 szt. 4 Biszkopty z galaretką SAN 136 g - 1 szt. 5 Paluszki Beskidzkie 265 g serowo-cebulowe - 1 szt. 6 Kakao rozpuszczalne Puchatek z gadżetem - 1 szt. 7 Kinder Bueno 43g - 2 szt 8 Grześki w czekoladzie - 2 szt 9 Baton 3 BIT - 1 szt. 10 Baton KIT KAT - 1 szt. 11 Baton LION - 1 szt. 12 Baton MARS - 1 szt. 13 Chałwa ODRA waniliowa 100 g - 1 szt. 14 Guma MAMBA - op. zbiorcze (6 szt. gum rozpuszczalnych) - 1szt. 15 Draże Kamyki orzechowe Jutrzenka 100 g - 1 szt. 16 Herbatniki HIT 250 g - 1 szt. 17 Wafel Knoppers 250 g - 3 szt 18 Czekolada mleczna Wedel 100 g - (świąteczna) - 1 szt. 19 Czekolada WEDEL z nadzieniem 100g (świąteczna) - 1 szt. 20 Kinder Chocolate 100 g - 2 szt 21 Lizak CHUPA-CHIPS - 5 szt 22 Mentos MINI (owocowe) - 2 szt 23 Nimm 2 śmiejżelki 100 g - 1 szt. 24 Wafle familijne JUTRZENKA śmietankowe - 180 g - 1 szt. 25 Coca Cola puszka 0,33 l - 1 szt. Szczegółowy sumaryczny zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od oferentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik do SIWZ, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik do SIWZ (formularz ofertowy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-210 Sieradz 2 Osoba upoważniona ze strony zamawiającego do kontaktu: Sławomir Janiak.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI DO 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach, na 2026 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Kunowie w 2026 roku
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





