Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Lublin: GDDKiA O/Lu R-3/ZP/6/07
Numer ogłoszenia: 214421 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Laboratorium Drogowe Gospodarstwo Pomocnicze, ul. Olszewskiego 1A, 20-481 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7490330, fax 0-81 7490330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ldl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GDDKiA O/Lu R-3/ZP/6/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonania usług sprzątania i całodobowego dozorowania-ochrony budynku laboratoryjnego i parkingu GDDKiA Oddział w Lublinie Laboratorium Drogowego - Gospodarstwa Pomocniczego przy ul. Olszewskiego 1a
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania z ofertą w wysokości: - część nr 1 - 3500 zł; - część nr 2 - 4000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Powyższe wymagania mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione zgodnie z formularzami załączonymi do niniejszego Rozdziału. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie: - część nr 1 - wykazał, że w sposób należyty wykonał co najmniej jedną usługę sprzątania obiektu(-ów), której wartość w wymiarze jednego roku była nie mniejsza niż 30 000 zł (brutto); - część nr 2 - wykazał, że w sposób należyty wykonał co najmniej jedną usługę dozorowania - ochrony obiektu(-ów), której wartość w wymiarze jednego roku była nie mniejsza niż 50 000 zł (brutto); W przypadku ubiegania się o obie części zamówienia, Wykonawcy winni mieć doświadczenie zarówno w realizacji usług sprzątania jak i dozorowania, zgodnie z warunkami opisanymi powyżej. 7.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydatów na niżej wymienione stanowiska: - część nr 1: - kierownik prac (zespołu): wymagane doświadczenie zawodowe - 1 rok, - część nr 2: - kierownik prac (zespołu): wymagane doświadczenie zawodowe - 3 lata, posiadanie licencji II stopnia pracownika ochrony, liczba personelu Uwaga: Przez doświadczenie zawodowe, dla wyżej wymienionych stanowisk, rozumie się lata czynne zawodowo (lata przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie). 7.2.3. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 200 000 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja) warunki szczegółowe udziału w postępowaniu muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 7.1. niniejszej Instrukcji, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza Załącznik nr 1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.6. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145 z dnia 04.08.2005r.) - dotyczy tylko części nr 2. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt. 7.2. niniejszej Instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1. Wykaz (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 Doświadczenie) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i poprzednich zamawiających. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 8.2.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć (kierować wykonaniem prac) w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 3 Potencjał kadrowy. Informacja ta musi zawierać, w przypadku kandydata na stanowisko kierownika zespołu (osoby nadzorującej) pracowników dozoru - ochrony, także kopię licencji II stopnia pracownika ochrony - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145 z dnia 04.08.2005r.). 8.2.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 7.2.3. niniejszej Instrukcji. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.). 8.4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. 8.1.1. winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. 8.1.2. do 8.1.6. albo odpowiadające im określone w pkt. 8.3. winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ldl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Laboratorium Drogowe - Gospodarstwo Pomocnicze 20-481 Lublin, ul. Olszewskiego 1a p. 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Laboratorium Drogowe - Gospodarstwo Pomocnicze 20-481 Lublin, ul. Olszewskiego 1a p. 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług sprzątania w budynku laboratoryjnego i parkingu GDDKiA Oddział w Lublinie Laboratorium Drogowego - Gospodarstwa Pomocniczego przy ul. Olszewskiego 1a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. - sprzątanie obiektu przy ul. Olszewskiego 1a - Laboratorium Drogowe sprzątanie codzienne: - korytarze - parter i I piętro o łącznej pow. ok. 120 m2 - pokój socjalny - o pow. ok. 25 m2, - klatka schodowa I (2 kondygnacje) - klatka schodowa II (1,5 kondygnacji) - 3 sanitariaty o łącznej pow. 36 m2, - opróżnianie koszy na śmieci w pokojach biurowych , sprzątanie 1 raz w tygodniu: - świetlica o pow. ok. 32 m2 ( w miarę potrzeb przygotowanie nakryć na narady i sprzątanie po naradach) - 10 pokoi biurowych o łącznej pow. ok. 177 m2 , - 15 pracowni o łącznej pow. ok.223 m2, - taras o powierzchni ok. 25 m2 sprzątanie 1 raz w miesiącu: - pomieszczenia magazynowe na niskim parterze i garaże o łącznej pow. ok. 244 m2, sprzątanie dwa razy w roku: - mycie wszystkich okien - 44 sztuk (154 m2) - mycie wszystkich drzwi - 37 sztuk (73,26 m2), - pranie wykładzin dywanowych w pokojach biurowych około 60 m2 sprzątanie wg potrzeb: - utrzymanie czystości na placu, parkingu i chodniku wzdłuż posesji (łącznie z wywiezieniem śniegu w razie potrzeby) o łącznej pow. ok. 1350 m2, - pielęgnacja zieleni ok. 430 m2 (odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie), - koszenie trawy - 2 razy w miesiącu od 1 maja do 15 października o powierzchni ok. 430 m2 - w razie potrzeby usuwanie śniegu z dachu (290 m2 ) i strącanie sopli..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całodobowe dozorowania-ochrony budynku laboratoryjnego i parkingu GDDKiA Oddział w Lublinie Laboratorium Drogowego - Gospodarstwa Pomocniczego przy ul. Olszewskiego 1a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II.- Całodobowe dozorowanie i ochrona posesji w Lublinie przy ul. Olszewskiego 1a polega na : zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie; całodobowej ochronie mienia zamawiającego, całodobowej ochronie mienia i urządzeń zamawiającego przed niekontrolowanym dostępem osób nieupoważnionych, zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie obiektu, Organizacja dozorowania (ochrony) przebieg pełnienia służby: - całodobowo również w dni wolne od pracy - służbę pełni 1 osoba, - pracownicy realizujący ochronę obiektu występują w jednolitym umundurowaniu. Do głównych zadań pracowników dozoru (ochrony) obiektu należy: - całodobowe pełnienie służby oraz nadzór nad ruchem osobowym w obiekcie, w tym obserwacja osób wchodzących i wychodzących z obiektu, - podejmowanie interwencji w razie zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia lub stwierdzenia naruszenia porządku publicznego, - podejmowanie interwencji na uzasadnione naruszenia porządku publicznego, - podejmowanie interwencji na uzasadnione żądanie pracowników laboratorium, - obchód po terenie całego obiektu: - godz. 7.00 - 15.00 min. raz na 2 godz. - godz. 15.00 - 7.00 min. raz na godz.. - wydawanie upoważnionym pracownikom i odbiór po zakończeniu pracy kluczy od pomieszczeń biurowych, - prowadzenie ewidencji kluczy do pomieszczeń Laboratorium, - odnotowywanie (ewidencja) interesantów i uzgodnienie ich przybycia z zainteresowanymi (merytorycznie) pracownikami Laboratorium, - odnotowywanie (ewidencja) czasu wyjazdu i powrotu samochodów służbowych Laboratorium Drogowego, - odnotowywanie (ewidencja) czasu wjazdu i wyjazdu samochodów prywatnych pracowników oraz interesantów, - całodobowy dozór parkingu wewnętrznego Laboratorium, - ochrona mienia przed kradzieżą, pożarem i innymi zagrożeniami mającymi związek z funkcjonowaniem Laboratorium, - otwieranie i zamykanie budynku i bramy wjazdowej na posesję, - zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji mających wpływ na bezpieczeństwo pracowników i obiektu, - stosowanie do ochrony mienia i obiektu systemu alarmowego zgodnie z instrukcją, - realizacja przedmiotu umowy z najwyższą starannością i rzetelnością, - w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii np.: sieci energetycznej, telefonicznej, wodociągowe, gazowej lub kanalizacyjnej bezzwłoczne powiadomienie Kierownika Sekcji Administracji lub Kierownika Laboratorium, - w przypadku stwierdzenia próby kradzieży zabezpieczenie miejsca i wezwanie policji, - szczególna ochrona pomieszczeń Sekcji Spraw Pracowniczych i sekretariatu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa obsługa w zakresie rezerwacji i sprzedaży oraz dostarczenia biletów lotniczych na loty zagraniczne i krajowe wraz z ubezpieczeniem na wyjazd zagraniczny na potrzeby UMWL w Lublinie.
- Renowacja zabytkowego XIX-wiecznego drewnianego dworu rezydencjonalnego z Huty Dzierążyńskiej w sektorze dworskim Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Rewitalizacja zabytkowej rezydencji dworkowej Harasiewiczówki z początku XIX wieku w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z pracami towarzyszącymi przy budynku będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. Sądowej 5
- Komenda Powiatowa Policji w Kraśniku - modernizacja obiektu wraz z terenem przyległym
- Usługa wykonania okresowych przeglądów kominiarskich
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Aqua Planet Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
- "Sprzątanie pomieszczeń RDW Nidzica w latach 2025 - 2027 z podziałem na części (3)."
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Ochrona osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wraz z niezbędnymi usługami konserwatorskimi dla nieruchomości MWOMP SPZOZ w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.