eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie instalacji głębinowych pomp ciepła oraz dostawa i montaż pomp ciepła dla Domu Jubileuszowego przy ul. Bołtucia 7



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Bydgoszcz: Wykonanie instalacji głębinowych pomp ciepła oraz dostawa i montaż pomp ciepła dla Domu Jubileuszowego przy ul. Bołtucia 7
Numer ogłoszenia: 214413 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Wiatrak" , ul. Bołtucia 5, 85-791 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3234810, 3234816, fax. 0-52 3234811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiatrak.org.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji głębinowych pomp ciepła oraz dostawa i montaż pomp ciepła dla Domu Jubileuszowego przy ul. Bołtucia 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji głębinowych pomp ciepła oraz dostawa i montaż pomp ciepła dla Domu Jubileuszowego przy ul. Bołtucia . Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Opracowanie planu BIOZ, Wykonanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadania, Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej wraz z dostawą i montażem pomp ciepła oraz zagospodarowaniem terenu, Wykonanie dokumentacji powykonawczej, przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów: stanowiących dowód należytego wykonania robót budowlanych (atesty, aprobaty techniczne, karty gwarancyjne, protokóły badań i sprawdzeń, świadectwa jakości, itd.), wymaganych przez organy wyszczególnione w art.56 ust.1 prawa budowlanego (dalej organy kontrolne) w celu zajęcia stanowiska o niezgłoszeniu sprzeciwu lub uwag co do zamiaru rozpoczęcia użytkowania obiektu, wyszczególnionych w art.57 ust.1 i ust.2 prawa budowlanego, stanowiących podstawę uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Przedmiot umowy obejmuje wszelkie czynności (prawne i faktyczne)/prace/roboty/dostawy wymagane obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności budowlanego) oraz stosowania zasad wiedzy technicznej. Ponadto czynności/prace/roboty/dostawy bezpośrednio wynikające z dokumentacji projektowej obejmują również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowej. Wykonawca w ramach ustawowych obowiązków tj. wynikających z art.20 Prawa budowlanego samodzielnie ubiega się o wydanie stosownych opinii, uzgodnień i sprawdzeń, niezbędnych i wymaganych do wykonania przedmiotu robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych od wykonawcy warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia - dokumenty: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), 2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Architektów i Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dokumenty: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, prac geodezyjnych. b) uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, prac geodezyjnych. c) zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) dysponują co najmniej 2 urządzeniami do wykonywania odwiertów na głębokość nie mniejszą, niż 100 m - dokumenty: wykaz urządzeń, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zamówienia w takim przedmiocie jak objęty niniejszym postępowaniem przetargowym, w tym zaprojektowali i wykonali pionowy kolektor pompy ciepła z zakończeniem w kotłowni, wykonali min. 1000m odwiertu na jednym obiekcie oraz dostawę pompy ciepła o mocy min 300 kW - dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) wykaz wykonanych robót 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, c) dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie - 1 szt. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym wielkość kapitału założycielskiego firmy jest nie mniejsza, niż 5 000 000 PLN (w przypadku wspólnego realizowania przedsięwzięcia przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek udziału w postępowaniu) - dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), -wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny, równoważny dokument potwierdzający wielkość kapitału założycielskiego; 6) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - dokumenty: - wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1. ppkt. 1 lit a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, prac geodezyjnych. - uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, prac geodezyjnych. - zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - wykaz urządzeń, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz wykonanych robót 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, - dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie - 1 szt. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1. ppkt. 1 lit a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiatrak.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Wiatrak ul. Bołtucia 5 85-791 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Wiatrak ul. Bołtucia 5 85-791 Bydgoszcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansnowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Projekt jest współfinansnowany ze środków Fundacji Ekofundusz w związku z konwersją polskiego długu na ochronę środowiska..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.