eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH PRZECIWPORAŻENIOWYCH, UZUPEŁNIENIA OŚWIETLENIA ORAZ PRZEPROWADZENIA PRZEGLĄDU I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH NA NIŻEJ WYMIENIONYCH OBIEKTACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU ORAZ PRZEDSTAWIENIE WNIOSKÓW I ZALECEŃ CO DO DALSZYCH CZYNNOŚCI W ZAKRESIE EWENTUALNYCH NAPRAW INSTALACJI ODGROMOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Wrocław: WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH PRZECIWPORAŻENIOWYCH, UZUPEŁNIENIA OŚWIETLENIA ORAZ PRZEPROWADZENIA PRZEGLĄDU I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH NA NIŻEJ WYMIENIONYCH OBIEKTACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU ORAZ PRZEDSTAWIENIE WNIOSKÓW I ZALECEŃ CO DO DALSZYCH CZYNNOŚCI W ZAKRESIE EWENTUALNYCH NAPRAW INSTALACJI ODGROMOWYCH
Numer ogłoszenia: 214383 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3647374; 7661725 w. 224, faks 71 7661734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH PRZECIWPORAŻENIOWYCH, UZUPEŁNIENIA OŚWIETLENIA ORAZ PRZEPROWADZENIA PRZEGLĄDU I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH NA NIŻEJ WYMIENIONYCH OBIEKTACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU ORAZ PRZEDSTAWIENIE WNIOSKÓW I ZALECEŃ CO DO DALSZYCH CZYNNOŚCI W ZAKRESIE EWENTUALNYCH NAPRAW INSTALACJI ODGROMOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamówienie podzielono na cztery zadania i dopuszczono składanie ofert częściowych na następujące zadania : Zadanie nr 1 1. Jelenia Góra ul.1 Maja 56. 2. Jelenia Góra ul. Podchorążych 7 (byłe WKU). 3. Szklarska Poręba ul. Oficerska 4, (Wysoki Kamień). Zadanie nr 2 1. Jelenia Góra ul. Podchorążych 1 stadion. Zadanie nr 3 1. Legnica ul. Rzeczypospolitej 114-116. 2. Legnica ul. Bielańska 45. Zadanie nr 4 1. Szewce. 2. Wrocław, ul. Zwycięska 14 - budynek nr 14. 3. Wrocław, ul. Mieszczańska 9-11, nr 55 (hala sportowa). 4. Wrocław, ul. Mieszczańska 9 budynek nr 12. 5. Wrocław, ul. Mieszczańska 9-11 oświetlenie zewnętrzne. Zakres prac- zagadnienia ogólne : 1. W wytypowanych budynkach przeprowadzenie pomiarów przeciwporażeniowych i odgromowych, przy następujących założeniach: a. Ilość punktów pomiarowych została określona na podstawie przejętej dokumentacji i w rzeczywistości może ulec zmianie. Wobec powyższego ofertę przedstawić do przedstawionej ( w szczegółowym zakresie prac), ilości pomiarów zawartej, w opisie przedmiotu zamówienia. W praktyce tolerancją przyjętych ogółem punktów pomiarowych może wynieść +,- 10%. Nie będzie to miało wpływu na zmianę zaproponowanej i przyjętej ceny. b. W budynkach w których przeprowadzono badania przeciwporażeniowe i rezystancji, w przypadku negatywnych wyników badań, niezwłocznie po konsultacji telefonicznej z Oddziałem należy odłączyć te obwody z zasilania. c. W przypadku negatywnych wyników pomiaru instalacji odgromowej i jej oględzin, po konsultacji z Oddziałem - należy wykonać i przedstawić opinię techniczną oraz konieczny przedmiar robót. d. Dokonać oceny w zakresie konieczności stosowania instalacji odgromowej w budynkach wyszczególnionych w zadaniu od nr 1 do nr 4 użytkowanych i nieużytkowanych wg PN-EN 62305-1. e. Przeprowadzenie przeglądu technicznego instalacji elektrycznych, WLZ oraz urządzeń energetycznych - złączy kablowych pod względem właściwych zabezpieczeń, zerowania i zamknięć. Wykonanie podstawowego zakresu konserwacji opisanego poniżej w szczegółowym zakresie prac na nieruchomościach. 2. Termin wejścia na obiekty należy uzgodnić z pracownikami Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu z p. Tadeuszem Zawadzkim tel. 605-691-325 lub p. Januszem Kopeć tel. 609-100-624 i przedstawić harmonogram prac. 3. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym załącznik 3. 4. Oferta obejmuje wykonanie całego zakresu prac wyszczególnionego dla każdego zadania z uwzględnieniem kosztów dojazdu. Szczegółowy zakres prac: Zadanie I 1. Jelenia Góra ul. 1 Maja 56 : dotyczy budynku A a) wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej - w kotłowni - wyłączenie obwodów zasilania tej kotłowni z wyjątkiem obwodu zasilającego oświetlenie wnętrza kotłowni i wodnej pompy zanurzeniowej. Wykonanie badań rezystancji izolacji czynnych obwodów elektrycznych i urządzeń - 2 obwody, b) przeprowadzenie konserwacji pompy zanurzeniowej usytuowanej w kotłowni. 2. Jelenia Góra ul. Podchorążych 7 budynek po byłym WKU : a) usuniecie awarii elektrycznej (zwarcie na dwóch fazach) w instalacji wewnętrznej budynku wraz z kotłownią, która zalana była wodą. b) po usunięciu awarii założenie zabezpieczeń odpowiednich do zamówionej mocy (13kW - 25A) i powiadomienie pracownika Agencji o przygotowaniu zabezpieczeń przedlicznikowych do oplombowania przez pracowników pogotowia energetycznego. c) w kotłowni w tym budynku założenie pompy zanurzeniowej oraz wykonanie instalacji elektrycznej (około25mb) do jej zasilania z tablicy bezpiecznikowej umiejscowionej w wyremontowanej części budynku, d) Wykonanie pomiarów przeciwporażeniowych i rezystancji zasilania pompy zanurzeniowej (1 obwód). 3. Szklarska Poręba (Wysoki Kamień) ul. Oficerska 4 : a) naprawa oświetlenia zewnętrznego poprzez wymianę - montaż nowych opraw rtęciowych 125W szt. 5, przeniesienie oprawy halogenowej hermetycznej 200W, uruchomienie lampy halogenowej z czujnikiem ruchu na zewnętrznej ścianie wejścia głównego do budynku nr 1, b) założenie w 4 istniejących oprawach E-27 (punktach zewnętrznych) żarówek 60W na bud. nr 1 - 3szt., na bud. nr 3 przy bramie wjazdowej 1 szt. c) uzupełnienie w budynku 12 żarówek po 60W i 8 lamp jarzeniowych - 40W oraz starterów (w korytarzu, pomieszczeniu ochrony, na klatce schodowej, sanitariacie, piwnicy, d) miejsce montażu ww. osprzętu zewnętrznego - lamp przedstawia Załącznik Oświetlenie nr 1. Zadanie nr 2 1. Jelenia Góra ul. Podchorążych - Stadion - budynek hydroforni: a) podłączenie budynku hydroforni pod istniejący licznik energii elektrycznej zamontowany w budynku nr 1 na stadionie przy ul. Podchorążych w Jeleniej Górze, między innymi przy wykorzystaniu istniejących sieci energetycznych obwodnicy oświetleniowej, b) montaż jednego punktowego oświetlenia zewnętrznego z czujnikiem ruchu z zabezpieczeniem przed demontażem, c) montaż sygnalizacji dźwiękowej uruchamianej w przypadku naruszenia przestrzeni wewnętrznej budynku np. przez czujnik ruchu wewnątrz budynku, d) wykonanie pomiarów przeciwporażeniowych i rezystancji nowego obwodu zasilającego budynek hydroforni. Zadanie nr 3 1. Legnica ul. Rzeczypospolitej 114-116 : a) zlokalizowanie uszkodzenia - przerwy w zasilaniu na kablowej zewnętrznej linii oświetleniowej lamp wzdłuż budynku nr 10. Uruchomienie oświetlenia terenu poprzez wymianę żarówek rtęciowych w 7 oprawach rtęciowych zamontowanych na słupach. Lokalizację tych lamp przedstawia Załącznik - Oświetlenie nr 2 b) uzupełnienie oświetlenia w pomieszczeniu ochrony i ciągów komunikacyjnych w budynku nr 3, (3 pkt. świetlne po 60W każdy), c) odłączenie od zasilania urządzeń przepompowni. Potwierdzenie tego faktu protokółem Lokalizacja przepompowni - załącznik -oświetlenie nr 2 d) wykonanie w budynku nr 1 w kotłowni pomiarów przeciwporażeniowych i rezystancji obwodów zasilania pomp zanurzeniowych szt. 2. oraz obwodów oświetleniowych. Naprawa automatycznego sterowania pracą ww. pomp zanurzeniowych szt. 2- w tym wymiana dwóch włączników (sterowników) pływakowych (żabek). 2. Legnica ul. Bielańska 45 : a) budynek nr 1 - pomieszczenia ochrony. Uzupełnienie oświetlenia wewnątrz budynku wymiana żarówek E-27 60W - 8 szt. b) w oprawach halogenowych zamontowanych na zewnątrz wymiana żarników o mocy 200W szt. 4. c) odłączenie od zasilania w energie elektryczną przepompowni ścieków i potwierdzenie tego faktu protokółem, d) wymiana włącznika tablicowego (jednej fazy) w rozdzielni żeliwnej w piwnicy w budynku nr 1 - z której zasilany jest obwód oświetlenia zewnętrznego, e) uruchomienie 3 punktów oświetleniowych w oprawach parkowych na słupach, poprzez wymianę żarówek rtęciowych w tym zakup i wymiana 1 szt. lampy parkowej. Zadanie nr 4 1. Szewce - nieruchomość zlokalizowana przy trasie Wrocław - Oborniki Śląskie : 1.1 budynek nr 1 - gospodarczy (pomieszczenie ochrony), - uzupełnienie oświetlenia wewnętrznego niezbędnego do funkcjonowania pracowników ochrony 3 pkt. oświetleniowe. Uzupełnienie oświetlenia zewnętrznego na słupach wymiana żarówek rtęciowych szt. 3 przy trasie obchodu nieruchomości. Rodzaj pomiarów : a) wykonanie elektrycznych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - 22 pomiary, b) wykonanie badań rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i urządzeń - około 9 obwodów, 1.2 budynek nr 2 stacja transformatorowa. Rodzaj pomiarów : a) wykonanie elektrycznych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - 2 pomiary, b) wykonanie badań rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i urządzeń - 1 obwód, 1.3 budynek nr 3 schron żelbetowy masywny kryty ziemią, rok budowy 1986r. Rodzaj pomiarów : a) wykonanie elektrycznych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - 100 pomiarów, b) wykonanie badań rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i urządzeń -5 obwodów. 2. Wrocław, ul. Zwycięska 14 - budynek nr 14 użyteczności publicznej (biurowy) położony przy ul. Zwycięskiej 14 we Wrocławiu 3 kondygnacyjny podpiwniczony , rok budowy 1933, powierzchnia użytkowa 1502,00m2 , Rodzaj pomiarów z wraz pomieszczeniami kotłowni : a) wykonanie elektrycznych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej na całości budynku - 65 pomiarów, b) wykonanie pomiarów rezystancji izolacji obwodów siły - 142 pomiary, c) Wykonanie pomiarów rezystancji uziemień i instalacji odgromowej - ilość uziomów - 6. W przypadku negatywnych wyników pomiaru instalacji odgromowej po konsultacji z Oddziałem - należy przedstawić przedmiar robót obejmujący pełny zakres prac związanych z jej naprawą. 3. Wrocław, ul. Mieszczańska 11, budynek użyteczności publicznej nr 55 (hala sportowa) dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, kubatura 8800m3 Rodzaj pomiarów: wykonywane nie rzadziej niż co rok. 3.1 wykonanie elektrycznych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej pomieszczeń o wilgotności przejściowej lub stałej powyżej 75% (łaźnie, węzeł ciepłowniczy itp.) 10 pomiarów - lokalizację punktów wskaże użytkownik obiektu. 3.2 wykonanie badań rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i urządzeń - 12 obwodów, 3.3 naprawa -osadzenie poluzowanej części wentylacji sufitowej hali sportowej na wysokości 8m - konieczne rusztowanie na podkładach zabezpieczających parkiet. 4. Wrocław, ul. Mieszczańska 9 budynek nr 12 pomieszczenie ochrony budynek jednokondygnacyjny. Rodzaj pomiarów : a) wykonanie elektrycznych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej pomieszczeń o wilgotności przejściowej lub stałej powyżej 75% (pomieszczenia po zalaniu wodą.) b) wykonanie badań rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i urządzeń - 5 obwodów 5. Wrocław, ul. Mieszczańska 9-11 - naprawa oświetlenia zewnętrznego. Czynności : 5.1 wymiana opraw zewnętrznych mocowanych na słupach lub budynku łącznie szt. 3, uzupełnienie żarówek rtęciowych 7szt. 5.2 wyłączenie 1szt. oprawy na budynku nr 62. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie należy wykonać do 21 dni od daty podpisania umowy według opracowanego harmonogramu prac załączonego do oferty z uwzględnieniem wykonania w pierwszej kolejności poz. 2 w zadaniu nr 4..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgdonie z siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnei z siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku siły wyższej. 3. W celu dokonania zmian niniejszej umowy Strona winna wystąpić z wnioskiem wraz z uzasadnieniem na piśmie. Proponowane zmiany muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres Zamawiającego: 53-033 WROCŁAW ul. Zwycięska 14 Nr telefonu: (48-71) 766-17-25 Nr faksu: (48-71) 766-17-34 Adres strony internetowej: www.amw.com.pl Godziny pracy:.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, pok. 205, II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Jelenia Góra ul.1 Maja 56. 2. Jelenia Góra ul. Podchorążych 7 (byłe WKU). 3. Szklarska Poręba ul. Oficerska 4, (Wysoki Kamień). Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. ne 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jelenia Góra ul. Podchorążych 1 stadion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Legnica ul. Rzeczypospolitej 114-116. 2. Legnica ul. Bielańska 45..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. Szewce. 2. Wrocław, ul. Zwycięska 14 - budynek nr 14. 3. Wrocław, ul. Mieszczańska 9-11, nr 55 (hala sportowa). 4. Wrocław, ul. Mieszczańska 9 budynek nr 12. 5. Wrocław, ul. Mieszczańska 9-11 oświetlenie zewnętrzne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.