Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szubin: DOSTAWA RUR PVC i PE NA INWESTYCJE SIECIOWE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., do kontaktów: Marek Milik, ul. Powstańców Wielkopolski 76, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910360, fax 052 3910368, e-mail: dt@kpwik.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.kpwik.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RUR PVC i PE NA INWESTYCJE SIECIOWE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Szubinie ul. Powstańców Wlkp. 76. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAMÓWIENIE OBEJMUJE : Dostawę rur wodociągowych PVC i PE, kanalizacyjnych PVC oraz kształtek kanalizacyjnych zgodnie z załączonym harmonogramem. WYMAGANIA: 1. Rury wodociągowe PVC - rury spełniające wymogi norm PN-EN 1452 i PN-EN 1456, - dopuszczenie do stosowania w pasie drogowym potwierdzone aprobatą techniczną IBDiM, - producent rur posiada certyfikaty ISO 9001, - uszczelki gumowe trójwargowe, - rury z wmontowaną uszczelką ,obustronnie wyposażone w zaślepki 2. Rury wodociągowe PE - rury spełniające wymogi normy PN-EN 12201-2, - dopuszczenie do stosowania w pasie drogowym potwierdzone aprobatą techniczną IBDiM, - producent rur posiada certyfikaty ISO 9001, - rury obustronnie wyposażone w zaślepki 3. Rury kanalizacyjne: - rury PVC z rdzeniem spienionym zgodne z aprobatą techniczną, - rury wyposażone w uszczelki wargowe lub wargowe z pierścieniem rozprężnym, - odporność chemiczna uszczelek zgodna z ISO/TR 7620, spełniające wymagania normy PN-EN 681-1:2002 , - producent rur posiada certyfikaty ISO 9001, - rury klas N i S , - rury z wmontowaną uszczelką 4. Kształtki kanalizacyjne: - dopuszczenie do stosowania w sieciach kanalizacyjnych potwierdzone aprobatą techniczną COBRTI INSTAL - dopuszczenie do stosowania w pasie drogowym potwierdzone aprobatą techniczną IBDiM, - producent posiada certyfikaty ISO 9001, - odporność chemiczna tworzywa zgodnie z ISO/TR 10358 - odporność chemiczna uszczelek zgodna z ISO/TR 7620, spełniające wymagania normy PN-EN 681-1:2002, 5. Rury PVC muszą być dostarczane w paczkach w ilości : - kanalizacja PVC 160 - 28 szt. - kanalizacja PVC 200 - 25 szt. - wodociąg PVC 90 - 55 szt. - wodociąg PVC 110 - 50 szt. - wodociąg PVC 160 - 28 szt. 7. Rury wodociągowe muszą posiadać atest higieniczny. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)Wykaz dokumentów załączonych do oferty. 2)Kwota ogólna brutto (cena netto + podatek VAT). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5)Wymagane aprobaty techniczne i certyfikaty i atesty. 6)Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. 7)Oświadczenie, że posiada odpowiednią kadrę oraz sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. 8)Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 9)Oświadczenie o sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 11)Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy oraz specyfikacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.00.00 - Płyty, arkusze, rury i profile z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z harmonogramem dostaw będącym załącznikiem do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 25.04.2007; lub data zakończenia: 03.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 w ustawie Prawo zamówień publicznych, 3) Załączyli wymagane certyfikaty i aprobaty techniczne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3)Wymagane aprobaty techniczne i certyfikaty i atesty. 4)Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. 5)Oświadczenie, że posiada odpowiednią kadrę oraz sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. 6)Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 7)Oświadczenie o sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie przedmiotu zamówienia. 8)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 9)Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy oraz specyfikacji.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kpwik.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 09:30, Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Szubinie ul. Powstańców Wlkp. 76.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.04.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót remontowych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- "Budowa spójnego systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Legnica - GRUPA XII" - w dwóch częściach
- Sukcesywna dostawa materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
więcej: Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





