eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzDostawa leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Sandomierz: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 21405 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.sand.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków: 1.Klopidogrel - Pakiet nr I, 2.Enoxaparinum natricum - Pakiet nr II, 3.Leki - Pakiet nr III.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.42.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi Oryginalny kod CPV: 24.42.10.00 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.10.00 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, w formie tabeli, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 9)parafowany projekt umowy, 10)oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę świadectwa rejestracji na oferowany asortyment, które to świadectwo rejestracji zostanie przedłożone Zamawiającemu na każde jego żądanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.sand.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Klopidogrel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klopidogrel tabl. powl. 75mg x 1 tabl., preparat z pełnym zakresem wskazań do stosowania, w tym u pacjentów z ostrym zespołem wieńcowym bez uniesienia odcinka ST, którym wszczepia się stentw czasie zabiegu przezskórnej angioplastyki wieńcowej - tabl. 22 260..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Enoxaparinum natricum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Enoxaparinum natricum 20mg/0,2ml x 10 amp.strzyk. - op. 800, 2.Enoxaparinum natricum 40mg/0,4ml x 10 amp.strzyk. - op. 3 200, 3.Enoxaparinum natricum 60mg/0,6ml x 10 amp.strzyk. - op. 280, 4.Enoxaparinum natricum 80mg/0,6ml x 10 amp.strzyk. - op. 240, 5.Enoxaparinum natricum 100mg/1ml x 10 amp.strzyk. - op. 100..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Acodin tabl. 0,015g x 30 - op. 30, 2.Acodin 150 syrop 100ml - op. 40, 3.Acodin 300 syrop 100ml - op. 200, 4.Adenosinum inj. 0,006g/2ml x 6 amp. - op. 20, 5.Amiodaron inj. 0,15g/3ml x 6amp. - op. 1 100, 6.Amiodaron tabl. 0,2g x 30 - op. 40, 7.Atenolol tabl. 50mg x 30 - op. 20, 8.Atenolol tabl. 25mg x 60 - op. 150, 9.Betaxolol hydrochloride tabl. powl. 20mg x 28 - op. 240, 10.Sotaloli hydrochloridum tabl. 40mg x 60 - op. 200, 11.Sotaloli hydrochloridum tabl. 80mg x 30 - op. 250, 12.DL-lysine acetylsalicylate inj. 900mg x 6 fiol. + rozpuszczalnik - op. 6, 13.Essentiale FORTE kaps. 300mg x 50 - op. 220, 14.Glimepiride tabl. 1mg x 30 - op. 30, 15.Glimepiride tabl. 2mg x 30 - op. 30, 16.Glimepiride tabl. 3mg x 30 - op. 40, 17.Glimepiride tabl. 4mg x 30 - op. 20, 18.Izosorbide mononitrate tabl. powl. 10mg x 60 - op. 100, 19.Izosorbide mononitrate tabl. powl. 20mg x 60 - op. 100, 20.Izosorbide mononitrate tabl. powl. 40mg x 30 - op. 40, 21.Izosorbide mononitrate tabl. powl. RETARD 60mg x 30 - op. 300, 22.Izosorbide mononitrate tabl. powl. RETARD 100mg x 30 - op. 60, 23.NO-SPA inj. 0,04g/2ml x 5 - op. 400, 24.NO-SPA tabl. 0,04g x 20 - op. 1 800, 25.Ramipril tabl. 5mg x 28 - op. 100, 26.Ramipril tabl. 10mg x 28 - op. 100, 27.Resonium A proszek 454g - op. 6, 28.Teicoplanin inj. 200mg x 1fiol. + rozp. - op. 150, 29.Teicoplanin inj. 400mg x 1fiol. + rozp. - op. 20, 30.Tranexamic acid inj. i.v. 500mg/5ml x 5 - op. 800, 31.Tranexamic acid tabl. powl. 500mg x 20 - op. 150, 32.Valproate sodium tabl. 200mg x 40 - op. 30, 33.Valproate sodium CHRONO tabl. powl. 0,3g x 30 - op. 300, 34.Valproate sodium CHRONO tabl. powl. 0,5g x 30 - op. 300, 35.Valproate sodium CHRONOSPHERE 100mg x 30 sasz. - op. 10, 36.Valproate sodium CHRONOSPHERE 250mg x 30 sasz. - op. 10, 37.Valproate sodium CHRONOSPHERE 500mg x 30 sasz. - op. 10, 38.Valproate sodium syrop 288,2mg/5ml 150 ml - op. 20, 39.Zolpidem tabl. powl. 10mg x 10 - op. 20, 40.Zopiclonum tabl. 0,04g x 20 - op. 20..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.