eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekBudowa przyłącza kanalizacji wraz z lokalną przepompownią ścieków dla Zespołu Szkół Chemicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Włocławek: Budowa przyłącza kanalizacji wraz z lokalną przepompownią ścieków dla Zespołu Szkół Chemicznych
Numer ogłoszenia: 213966 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, fax. 4144257.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.wloclawek.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza kanalizacji wraz z lokalną przepompownią ścieków dla Zespołu Szkół Chemicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków sanitarnych do budynku Zespołu Szkół Chemicznych zlokalizowanych we Włocławku przy ul. Bulwary Marszałka Józefa Piłsudskiego 4. dz. 3/6, 82 KM 48. Projekt zakłada odprowadzenie ścieków z budynku szkoły poprzez zaprojektowaną kanalizację sanitarną Dn 200 i przepompownię ścieków do istniejącego kanału sanitarnego Dn 200 biegnącego w ulicy Ogniowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien: 1. zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (Przez odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane, Zmawiający rozumie wykonanie robót budowlanych, zbliżonych co do zakresu z przedmiotem niniejszego postępowania, polegających na wykonaniu przyłącza kanalizacji wraz z lokalną przepompownią i o wartości nie mniejszej niż 100.00,00 zł. brutto.) 2 udzielić rękojmi na okres 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót oraz gwarancji zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów dostarczonych wbudowanych materiałów i urządzeń, jednak nie krótszej niż 12 m-cy od daty ostatecznego odbioru robót, 3 posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 100.000,00 zł., 4 dysponować potencjałem kadrowym (własnym lub wyrażającym pisemnie gotowość współpracy), minimum po jednej osobie z odpowiednimi uprawnieniami + wpis na listę członków właściwej izby (art. 12 ustawy -Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016), posiadających : a uprawnienia branży instalacji; wod-kan, sanitarnych, do kierowania robotami instalacyjnymi, b uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie zgłoszonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 4 dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 5 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6 dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy -Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016), wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane, 7 zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy -Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016), wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby, 8 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 100.000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, (hol budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.