Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Drohiczyn: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Drohiczyn,
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Drohiczyn,
Numer ogłoszenia: 213887 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 085 6557135, fax 085 655 70 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Drohiczyn, Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Drohiczyn,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są opracowania urbanistyczne projektów: 1. Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Drohiczyn. 2. Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Drohiczyn : w zakresie wynikającym z uwzględnienia wniosków o zmianę planu zgłoszonych przez osoby fizyczne oraz organy i instytucje. Zakres zamówienia obejmuje ponadto opracowanie: a) prognozy oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko, b) prognozy skutków finansowych zmiany planu, c) wniosku o przeznaczenie gruntów na cele nierolnicze i nieleśne - w miarę potrzeb, d) ekofiziografii dla potrzeb studium i planu e)innych elementów dokumentacji planistycznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 164, poz.1587). 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich niezbędnych badań, ekspertyz, uzgodnień wynikających z przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz. 717 ) oraz uczestniczyć w pracach związanych z procedurą formalno-prawną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 artt.1 i 2 ustawy PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 1) za spełnienie warunku będzie złożenie: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6- m-cy przed upływem terminu składania ofert spełniając odpowiednie wymagania potrzebne do wykonania zamówienia o odpowiednim charakterze prowadzenia działalności gospodarczej. b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy PZP o niekaralności, wystawiony nie wcześniej 6- m-cy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2) za spełnienie warunku określonego w punkcie 1) będzie złożenie: - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( minimum jedna osoba z odpowiednimi kwalifikacjami, uprawnieniami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia) - wykazu: a) minimum dwa plany miejscowe lub plan miejscowy i dwie zmiany planów miejscowych w skali 1: 1 000, ew. w skali 1: 2 000, b) minimum dwa studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub 3 zmiany studium, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie będą honorowane kserokopie pozytywnych opinii studiów, planów lub ich zmian zaopiniowanych przez Wojewodę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 u PZP. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostaje za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. O odrzuceniu ofert zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.drohiczyn.pl, Urząd Miejski w Drohiczynie , 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5, pok. 12 w godz. 8-15.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Drohiczynie, ul. Kraszewskiego 5 pok. nr 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Żarnowie - etap I"
- Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej - ul. Chabrowa w Ostrowie Wielkopolskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Zagospodarowanie terenów nadwiślańskich w Solcu Kujawskim"
- Opracowanie projektu Przebudowy ul. Ślusarskiej w Katowicach
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.