eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie remontu dachów budynków w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach-Ligocie przy ul. Medyków 18 i Zabrzu-Rokitnicy przy ul Jordana 19 c, d

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Katowice: Wykonanie remontu dachów budynków w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach-Ligocie przy ul. Medyków 18 i Zabrzu-Rokitnicy przy ul Jordana 19 c, d
Numer ogłoszenia: 213868 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachów budynków w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach-Ligocie przy ul. Medyków 18 i Zabrzu-Rokitnicy przy ul Jordana 19 c, d.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachów budynków w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach-Ligocie przy ul. Medyków 18 i Zabrzu-Rokitnicy przy ul Jordana 19 c, d. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety: Pakiet nr 1: Remont dachów na łącznikach między segmentami Zakładów teorii Medycyny Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach-Ligocie przy ul. Medyków 18. Pakiet nr 2: Remont dachów w budynkach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych Zabrzu-Rokitnicy przy ul Jordana 19 c, d, w tym: Zadanie 1: Dom Studenta nr 1 Wydziału Lekarskiego z oddziałem Lekarsko-Dentystycznym w Zabrzu przy ul. Jordana 19C; Zadanie 2: Budynek mieszkalny wielorodzinny (nr VIII) w Zabrzu przy ul. Jordana 19d. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Dokumentacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.19.00-3, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.31.23.10-3, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy oświadczenia załączonego do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy. Wymaganie dla pakietu nr 1:Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli potwierdzi realizację: minimum 2 robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego z papy o wartości minimum 30.000,00 zł brutto każda. Wymaganie dla pakietu nr 2: Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli potwierdzi realizację: minimum 2 robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego z dachówki o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda przy czym jedna z nich musi dotyczyć realizacji robót w obiekcie zabytkowym bądź objętym ochroną konserwatorską. W przypadku korzystania przez Wykonawcę w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów w oparciu o art. 26 ust. 2 pkt b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby podmiot ten brał udział w realizacji zamówienia, bez względu na charakter prawny łączących go z Wykonawcą stosunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy oświadczenia załączonego do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy. Wymaganie dla pakietu nr 1: Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli potwierdzi dysponowanie osobą, która będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami i posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymaganie dla pakietu nr 2: Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli potwierdzi dysponowanie osobą, która będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami i posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z Rozporządzenie Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011 nr 165 poz. 987)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy oświadczenia załączonego do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wymaganie dla pakietu nr 1:Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli potwierdzi realizację: minimum 2 robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego z papy o wartości minimum 30.000,00 zł brutto każda. Wymaganie dla pakietu nr 2: Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli potwierdzi realizację: minimum 2 robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego z dachówki o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda przy czym jedna z nich musi dotyczyć realizacji robót w obiekcie zabytkowym bądź objętym ochroną konserwatorską;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys uproszczony

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny niezawinione przez Strony lub spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp. oraz w przypadku konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania terenu robót. 3) w zakresie pakietu nr 2 zadanie 1: zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie z uwagi na - niezawinione przez Wykonawcę - wstrzymanie robót ze względu na wydane decyzje i postanowienia wstrzymujące realizację robót przez Konserwatora Zabytków; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające bądź w poważnym stopniu utrudniające realizację robót, co każdorazowo potwierdzi kierownik budowy w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument IMiGW o stanie pogody; 5) wykonania robót zamiennych w stosunku do robót objętych umową, z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych będzie konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie spowoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, żądanie wykonania robót zamiennych może stanowić dla Wykonawcy podstawę do wystąpienia o przedłużenie terminu realizacji robót. 6) zaistnienia konieczności zaniechania pewnych robót przewidzianych w przedmiarach, których wykonania można zaniechać w sytuacji, gdy okaże się to zbędne do prawidłowego - to jest zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami - wykonania przedmiotu umowy. 7) zaistnienia konieczności wykonania robót budowlanych nie przewidzianych w przedmiarach, których wykonanie jest konieczna do prawidłowego - to jest zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami - wykonania przedmiotu umowy. 8) wydłużenie terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany; 9) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego o zaistniałej zmianie oraz przedstawić uprawnienia dla nowych osób, zgodne z warunkami postępowania. 10) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów - gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta; 11) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego o zaistniałej zmianie zgodnie z procedurą opisaną w umowie. Jeżeli Wykonawca, spełniając w postępowaniu warunek wiedzy i doświadczenia opierał się na doświadczeniu podwykonawcy który podlega zmianie, podwykonawca wprowadzany na jego miejsce winien spełniać wymagania zgodne z wymaganiami określonymi dla tych osób w postępowaniu. 12) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwe jest dokonanie zmian postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 13) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, Dział Zamówień Publicznych - IV piętro, pokój nr 402.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, Kancelaria (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót, po uprzednim zgłoszeniu udziału Zamawiającemu. Termin wizji lokalnej wyznacza się na dzień: Pakiet nr 1: 24.08.2015r. o godzinie 10.00 zgłoszenia przyjmuje Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach - Ligocie tel. (32) 208-8411. Pakiet nr 2: 21.08.2015r. o godzinie 10.00 zgłoszenia przyjmuje Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Zabrzu, numer telefonu: (32) 275-51-17. email: równocześnie na 2 adresy: rcadzialtech@sum.edu.pl i kierownikttz@sum.edu.pl. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachów na łącznikach między segmentami Zakładów Teorii Medycyny Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach-Ligocie przy ul. Medyków 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachów na łącznikach między segmentami Zakładów Teorii Medycyny Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach-Ligocie przy ul. Medyków 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.19.00-3, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.31.23.10-3, 45.42.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na roboty budowlanie i użyte materiały za wyj. papy: każdy rok powyżej wymaganego minimum (5 lat) nie więcej niż 7 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachów w budynkach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych Zabrzu-Rokitnicy przy ul Jordana 19 c, d, w tym: Zadanie 1: Dom Studenta nr 1 Wydziału Lekarskiego z oddziałem Lekarsko-Dentystycznym w Zabrzu przy ul. Jordana 19C. Zadanie 2: Budynek mieszkalny wielorodzinny (nr VIII) w Zabrzu przy ul. Jordana 19d..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachów w budynkach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych Zabrzu-Rokitnicy przy ul Jordana 19 c, d, w tym: Zadanie 1: Dom Studenta nr 1 Wydziału Lekarskiego z oddziałem Lekarsko-Dentystycznym w Zabrzu przy ul. Jordana 19C. Zadanie 2: Budynek mieszkalny wielorodzinny (nr VIII) w Zabrzu przy ul. Jordana 19d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.19.00-3, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.31.23.10-3, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na roboty budowlanie i użyte materiały za wyj. dachówki: każdy rok powyżej wymaganego minimum (5 lat) nie więcej niż 10 lat - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.