Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Runowo Krajeńskie: Prace gospodarcze wokół posesji budynku administracyjnego nadleśnictwa i pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym (PAD) w Nadleśnictwie w roku 2009.
Numer ogłoszenia: 213722 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Runowo , Runowo Krajeńskie, 89-421 Runowo Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897608, 3896313, fax. 052 3897607.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.lasypanstwowe.torun.pl.index.php?nadl=Runowo.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.runowo.torun.lasy.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace gospodarcze wokół posesji budynku administracyjnego nadleśnictwa i pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym (PAD) w Nadleśnictwie w roku 2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: 1. Palenia drewnem w piecu centralnego ogrzewania - stalowym, o mocy do 50 KW zgodnie z instrukcją techniczno-ruchową i przepisami bhp, przez 12 godzin na dobę tj. w godz. 6-10, 12-14, 16-20, 21-23, czyszczenia pieca przynajmniej 1 raz w tygodniu. 2.Przygotowania drewna opałowego w sezonie grzewczym - cięcie i łupania drewna. ok. 200 m3. 3.Zimowego utrzymania dróg dojazdowych - odśnieżania placu, chodników oraz posypywania piaskiem w czasie gołoledzi, ok. 1000 m2. 4.Utrzymania czystości i estetyki wokół osady nadleśnictwa tj. grabienia liści, usuwania chwastów na pow. ok. 1000 m2. 5.Utrzymywania trawników i zieleni wokół siedziby nadleśnictwa o pow. 1400 m2 tj|. przycinania, koszenia (2 razy w tygodniu), nawożenia (1 raz na 2 miesiące, nawozy n-ctwa), podlewania (wg potrzeb), a także pielęgnacji Ogródka Edukacyjno- Przyrodniczego. 6.Innych drobnych prac gospodarczych, wynikających z bieżących potrzeb nadleśnictwa 7.Pełnienia dyżuru w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym (PAD) w nadleśnictwie w okresie od 01 kwietnia 2009 do 30 września 2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000,- zł słownie: jeden tysiąc.. 2.Wykonawca wnosi wadium: -w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto BS Więcbork nr -81 8162 0003 0000 2088 2000 0010. Kserokopię przelewu należy dołączyć do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.3, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgadzają na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, - Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę, - Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie wniesiono wadium..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Zał. nr 4 B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy lub miała miejsce zmiana nazwy firmy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Zał. nr 5 B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał co najmniej :kosiarkę spalinową i wykaszarkę spalinową na wysięgniku, piłę spalinową, (łącznie z paliwem i olejami) Zał. nr 6 C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), A.2), A.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.runowo.torun.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Runowo
Runowo 55,
89 - 421 Runowo Krajeńskie
faksem: /052/ 3897607
lub na adres e-mail: runowo@torun.lasy.gov.pl ..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Nadleśnictwo Runowo Runowo 55 Kod Miejscowość: 89-421 Runowo Krajeńskie Sekretariat-pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI RUNOWO KRAJEŃSKIE
więcej: przetargi RUNOWO KRAJEŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Uporządkowanie gospodarki wodno - kanalizacyjnej w gminie Parzęczew - etap VI
- świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej wraz z obsługą sanitarno-chigieniczną pacjentów, obsługą szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewnątrzszpitalnym i utrzy
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.