eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Lubartów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów
Numer ogłoszenia: 213712 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8552013, faks 81 8545910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopslubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, zajęć z zakresu doradztwa zawodowego i treningu kompetencji i umiejętności społecznych, zgodnie z poniższym opisem oraz opisem zawartym w SIWZ. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia (szkolenia, kursy, trening, doradztwo), w zakresach tematycznych, stanowiących cztery odrębne części zamówienia: I. Część I - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.1: 1. Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne)- 3 osoby, 150 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 2. Wizaż i kosmetologia - 2 osoby, 170 godzin/os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 3. Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 3 osoby, 170 godzin/os. Miejsce realizacji: zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i/lub Gmina Lubartów; 4. Florystyka-bukieciarstwo z elementami dekoratorstwa - 5 osób, 130 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 5. Pracownik administracyjno-biurowy (+ obsługa maszyn liczących) - 4 osoby, 150 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 6. Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - 3 osoby, 100 godz. dyd./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 7. Pracownik remontowo-budowlany - roboty wykończeniowe - 1 os., 200 godz./os. Miejsce realizacji: zajęcia teoretyczne: Miasto Lubartów, zajęcia praktyczne: Miasto Lubartów, i/lub Miasto Lublin i/lub okolice (max. do 50 km. od Lubartowa). Termin realizacji całości cz. I - do 30.11.2013 z uwzględnieniem uszczegółowień terminu podanych poniżej: - dla kursu nr 5. - Pracownik administracyjno-biurowy (+ obsługa maszyn liczących) - termin realizacji max. do dn. 15.09.2013r. - dla kursu nr 6 - Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - termin realizacji max. do dn. 31.08.2013r., oraz z wzięciem pod uwagę/uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ. II. Część II - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.2: 1. Prawo jazdy kat. D - 2 os., 80 godz./os (po 20 godz. dydaktycznych teorii i 60 godz. zegarowych praktyki/os.). Miejsce realizacji: Zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin Termin realizacji cz. II - do 30.11.2013 z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ. III. Część III - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.3: 1. Spawacz MIG i MAG - 2 os., 260 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów i/lub miasto Lublin. Termin realizacji cz. III - do 30.11.2013 z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ. IV. Część IV - Wsparcie z zakresu integracji zawodowej i społecznej: 1. Zajęcia z doradcą zawodowym - 18 osób, 52 godziny (16 godz. zajęć grupowych, 36 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. na każdego uczestnika). Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 18 osób, 66 godzin (30 godz. zajęć grupowych, 36 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. na każdego uczestnika). Miejsce realizacji: miasto Lubartów; Termin realizacji cz. IV - w ciągu 5 tygodni (35 dni) od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.31.25.10-7, 85.31.23.20-8, 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0, 80.53.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat od terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej po jednej usłudze szkolenia, którego przedmiotem było: W stosunku do 1 cz. zamówienia: - przyuczenie do zawodu sprzedawcy - dla min. 2 osób o wartości min. 10.000,00 PLN; - wizaż i kosmetologia - dla min. 2 osób o wartości min. 3.000,00 PLN; - przyuczenie do zawodu opiekuna/ki osób zależnych - dla min. 2 osób o wartości min. 8.000,00 PLN; - florystyka-bukieciarstwo - dla min. 4 osób o wartości min. 2.800,00 PLN; - przyuczenie do obsługi administracyjno-biurowej - dla min. 3 os. o wartości min. 12.500,00 PLN; - przyuczenie do zawodu magazyniera wraz z obsługą wózków widłowych dla min. 2 os. o wartości min. 5.000,00 PLN; - przyuczenie do wykonywania prac remontowo-budowlanych dla min. 1 os. o wartości min. 3.000,00 PLN. W stosunku do 2 cz. zamówienia: - kurs prawa jazdy kat. D dla min. 1 os. o wartości min. 2.000,00 PLN W stosunku do 3 cz. zamówienia: - przyuczenie do spawania metodą MIG i MAG - dla min. 1 os. o wartości min. 4.000,00 PLN. W stosunku do 4 cz. zamówienia: - doradztwo zawodowe dla min. 16 os. o wartości min. 1.200,00 PLN; - zajęcia z zakresu ćwiczenia kompetencji i umiejętności społecznych dla min. 16 os. o wartości min. 1.300,00 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie zawodowe i wykształcenie niezbędne do realizacji zakresu szkoleń przedstawionych w przedmiocie zamówienia, a w szczególności co najmniej: W stosunku do I cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne): z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce; - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Wizaż i kosmetologia: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce; - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce; - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Florystyka-bukieciarstwo z elementami dekoratorstwa: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce; - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Pracownik administracyjno-biurowy (+obsługa maszyn liczących): z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce; - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce; - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Pracownik remontowo-budowlany - roboty wykończeniowe: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce. W stosunku do II cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia kursu Prawo jazdy kat. D: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce. W stosunku do III cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Spawacz MIG i MAG: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce. W stosunku do IV cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia Zajęć z doradcą zawodowym: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w zakresie doradztwa zawodowego; - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym psychologicznym, zdolną do przeprowadzenia głównego bloku zajęć z psychologiem w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego; - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym medycznym, zdolną do przeprowadzenia bloku z zakresu higieny i zdrowego stylu życia w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w zakresie poradnictwa zdrowotnego; - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym, zdolną do przeprowadzenia bloku z zakresu kształtowania własnego wizerunku w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć o danej tematyce. Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej musi spełniać każda osoba wskazana przez Wykonawcę w wykazie osób do realizacji konkretnego elementu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za usługi główne uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 10.1.2 SIWZ oraz III.3.2 niniejszego ogłoszenia, t.j. wykażą się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat od terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej po jednej usłudze szkolenia, którego przedmiotem było: W stosunku do 1 cz. zamówienia: - przyuczenie do zawodu sprzedawcy - dla min. 2 osób o wartości min. 10.000,00 PLN; - wizaż i kosmetologia - dla min. 2 osób o wartości min. 3.000,00 PLN; - przyuczenie do zawodu opiekuna/ki osób zależnych - dla min. 2 osób o wartości min. 8.000,00 PLN; - florystyka-bukieciarstwo - dla min. 4 osób o wartości min. 2.800,00 PLN; - przyuczenie do obsługi administracyjno-biurowej - dla min. 3 os. o wartości min. 12.500,00 PLN; - przyuczenie do zawodu magazyniera wraz z obsługą wózków widłowych dla min. 2 os. o wartości min. 5.000,00 PLN; - przyuczenie do wykonywania prac remontowo-budowlanych dla min. 1 os. o wartości min. 3.000,00 PLN. W stosunku do 2 cz. zamówienia: - kurs prawa jazdy kat. D dla min. 1 os. o wartości min. 2.000,00 PLN. W stosunku do 3 cz. zamówienia: - przyuczenie do spawania metodą MIG i MAG - dla min. 1 os. o wartości min. 4.000,00 PLN. W stosunku do 4 cz. zamówienia: - doradztwo zawodowe dla min. 16 os. o wartości min. 1.200,00 PLN; - zajęcia z zakresu ćwiczenia kompetencji i umiejętności społecznych dla min. 16 os. o wartości min. 1.300,00 PLN.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiedni dla poszczególnych części zamówienia, o których udzielenie wykonawca się ubiega)- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca. 4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Oświadczenie o podwykonawcach - zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopslubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, Pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie jest projektem systemowym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne)- 3 osoby, 150 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 2. Wizaż i kosmetologia - 2 osoby, 170 godzin/os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 3. Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 3 osoby, 170 godzin/os. Miejsce realizacji: zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i/lub Gmina Lubartów; 4. Florystyka-bukieciarstwo z elementami dekoratorstwa - 5 osób, 130 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 5. Pracownik administracyjno-biurowy (+ obsługa maszyn liczących) - 4 osoby, 150 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 6. Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - 3 osoby, 100 godz. dyd./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 7. Pracownik remontowo-budowlany - roboty wykończeniowe - 1 os., 200 godz./os. Miejsce realizacji: zajęcia teoretyczne: Miasto Lubartów, zajęcia praktyczne: Miasto Lubartów, i/lub Miasto Lublin i/lub okolice (max. do 50 km. od Lubartowa). Termin realizacji całości cz. I - do 30.11.2013 z uwzględnieniem uszczegółowień terminu podanych poniżej: - dla kursu nr 5. - Pracownik administracyjno-biurowy (+ obsługa maszyn liczących) - termin realizacji max. do dn. 15.09.2013r. - dla kursu nr 6 - Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - termin realizacji max. do dn. 31.08.2013r., oraz z wzięciem pod uwagę/uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Prawo jazdy kat. D - 2 os., 80 godz./os. (po 20 godz. dydaktycznych teorii i 60 godz. zegarowych praktyki/os.), miejsce realizacji: zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin. Termin realizacji cz. II - do 30.11.2013 z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Spawacz MIG i MAG - 2 os., 260 godz./os., miejsce realizacji: Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin. Termin realizacji cz. III - do 30.11.2013 z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wsparcie z zakresu integracji zawodowej i społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu integracji zawodowej i społecznej dla 18 osób w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące instrumenty aktywnej integracji: 1. Zajęcia z doradcą zawodowym - 18 osób, 52 godziny (16 godz. zajęć grupowych, 36 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. dla każdego uczestnika). 2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 18 osób, 66 godzin (30 godzin zajęć grupowych i 36 godzin zajęć indywidualnych - po 2 godziny na osobę). Termin realizacji cz. IV - w ciągu 5 tygodni (35 dni) od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.10-7, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.