eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalindostawa przeciwciał poliklonalnych, zestawu surowic do badań Plum Pox Virus testem ELISA, odczynników chemicznych i antybiotyków, akcesoriów jednorazowego użytku oraz doposażenia pomiarowego w okresie X/2008 r. -XII/2008 r.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Koszalin: dostawa przeciwciał poliklonalnych, zestawu surowic do badań Plum Pox Virus testem ELISA, odczynników chemicznych i antybiotyków, akcesoriów jednorazowego użytku oraz doposażenia pomiarowego w okresie X/2008 r. -XII/2008 r.
Numer ogłoszenia: 213458 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa , ul. Partyzantów 7-9, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3433214, fax. 094 3415582.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.piorin.gov.pl/koszalin.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przeciwciał poliklonalnych, zestawu surowic do badań Plum Pox Virus testem ELISA, odczynników chemicznych i antybiotyków, akcesoriów jednorazowego użytku oraz doposażenia pomiarowego w okresie X/2008 r. -XII/2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dostawa przeciwciała poliklonalnych, zestaw surowic do badań Plum Pox Virus testem ELISA, odczynników chemicznych i antybiotyków, akcesoriów jednorazowego użytku oraz doposażenie pomiarowe w okresie X/2008 r. -XII/2008 r. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na zadania. zadanie nr 1- przeciwciała poliklonalne, zadanie nr 2 - zestaw surowic na wirusy Plum Pox, zadanie nr 3 - odczynniki chemiczne i antybiotyki, zadanie nr 4 - akcesoria jednorazowego użytku, zadanie nr 5 - doparzenie pomiarowe, normy,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.45.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, b. mają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, e. za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 5 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców ( lub wspólnie ) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt. a do c i w pkt. e niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, b. załącznik(i) uzupełniony(e) cenami jednostkowymi poszczególnych produktów objętych przedmiotem zamówienia, c. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu a także, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 7 niniejszej specyfikacji, d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie itp. wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f. dokumenty potwierdzające uprawnienie(a) osoby / osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych, g. dokumentu uprawniającego Wykonawcę na dostawę przedmiotu zamówienia określonego znakiem towarowym producenta. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. c, d, e, f niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. a niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt. b niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. od a do f niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt. od a do f należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piorin.gov.pl/koszalin, www.piorin.gov.pl/koszalin.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie 75-411 Koszalin, ul. Partyzantów 7/9, pokój nr 10..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie 75-411 Koszalin, ul. Partyzantów 7/9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Partyzantów 7/9, 75-411 Koszalin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeciwciała poliklonalne 1. Przeciwciała poliklonalne na obecność bakteriozy pierścieniowej ziemniaka (Clavibacter michiganensis subsp. sepedonicus) policlonal antiserum from goat równoważne firmy LOEWE 1 op. = 1 ml - 1000 testów x 2 2. Koniugat Cy3 conjugate for IF, rabbit-anti-goat (H+L) Cy3 TH 1 op.= 1,5 mg x 2 3. Przeciwciała poliklonalne równoważne firmy LOEWE na obecność śluzaka ziemniaka (Ralstonia solanacearum) 1 op. = 1 ml - 1000 testów x 2 4. Koniugat FITC conjugate for IF równoważny firmy LOEWE 1 op. = 1,5 mg x 2 5. Kontrola pozytywna IF na obecność bakteriozy pierścieniowej ziemniaka (Clavibacter michiganensis subsp. sepedonicus) równoważna firmy LOEWE sztuka x 3 6. Kontrola pozytywna IF na obecność śluzaka ziemniaka (Ralstonia solanacearum) równoważna firmy LOEWE sztuka x 3 7. Szczep referencyjny bakterii Clavibacter michiganensis subsp. sepedonicus (Cms) sztuka x 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.00-5, 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Partyzantów 7/9, 75-411 Koszalin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw surowic na wirusy Plum Pox, 1. Plum Pox Virus (PPV complet kit) 1 op. = 1000 testów x 1 2. Kontrola negatywna PPV sztuka x 8 3. Kontrola pozytywna PPV (positive control PPV) sztuka x 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Partyzantów 7/9, 75-411 Koszalin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki chemiczne i antybiotyki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0, 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Partyzantów 7/9, 75-411 Koszalin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0, 36.73.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Partyzantów 7/9, 75-411 Koszalin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: doparzenie pomiarowe, normy 1. Płytki odciskowe do mikrobiologicznego monitoringu czystości powierzchni, do izolatorów i stref czystych klasy A/B firmy Sterbios lub równoważne, Tryptic Soy Agar w LTHTh, (lecytyna, Tween 80, histydyna, tiosiarczan), średnica 55mm, trwałość nie krócej niż 9 miesięcy, certyfikaty 1 op. = 20 sztuk x 6 2. Płytki odciskowe do mikrobiologicznego monitoringu czystości powierzchni do stref czystych klasy C/D firmy Sterbios lub równoważne, Tryptic Soy Agar w LTH (lecytyna,Tween 80, histydyna), średnica 55mm, trwałość nie krócej niż 9 miesięcy, certyfikaty 1 op. = 20 sztuk x 4 3. Płytki sedymentacyjne do mikrobiologicznego monitoringu czystości powietrza do izolatorów i stref czystych klasy A/B firmy Sterbios lub równoważne, Tryptic Soy Agar w LTHTh (lecytyna, Tween 80, histydyna, tiosiarczan), średnica płytki 90 mm ( objętość pożywki 30 ml), trwałość: nie krócej niż 9 miesięcy, certyfikaty 1 op. =20sztuk x 3 4. Wskaźniki chemiczne do kontrolowania procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu (TST Emulacyjny test sterylizacji parowej, klasa 6, parametry: 126 o C 10 min.) 1 op. = 200 sztuk x 2 5. Wskaźniki chemiczne do kontrolowania procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu (TST Emulacyjny test sterylizacji parowej, klasa 6, parametry: 134 o C 7min. /121o C 20 min.); ( BROWNE: TST 7/20) 1 op. = 200 sztuk x 4 6. Wzorzec ph boraksowy, wartość ph (25oC)= 9,18 (LabStand, nr kat. BLS 099. 090) wraz ze świadectwem wzorca wystawionym przez akredytowane laboratorium wzorcujące 1 op. = 250 ml x 6 7. Wzorzec ph fosforanowy (phosphate 1 : 1,37), wartość ph (25 o C)= 7,0 (LabStand nr kat. BLS 099.070), wraz ze świadectwem wzorca wystawionym przez akredytowane laboratorium wzorcujące 1 op. = 250 ml x 6 8. Wzorzec ph flalanowy, wartość ph (25 o C)= 4,01 (LabStand nr kat. BLS 099.040), wraz ze świadectwem wzorca wystawionym przez akredytowane laboratorium wzorcujące 1 op. = 250 ml x 6 op. 9. Aktualizacje norm PN EN ISO/EC - polskie wydania: 7218/2007 i 17025/2005 oraz 9001/2001, 10012/1998, 16140/2004, 1901/2003 sztuka po 1 10. Międzynarodowy słownik podstawowych i ogólnych terminów metrologii; najnowsza polska wersja słownika, Główny Urząd Miar sztuka x 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.