Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Warszawa: Dostawa drobiu
Numer ogłoszenia: 213446 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198, ul. Żwirki i Wigury 103, 00-912 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6825567, fax 0-22 6825567.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobiu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.22.10 - Kawałki kurczaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.11.22.20 - Kawałki indyków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.20 - Indyki Oryginalny kod CPV: 15.11.21.30 - Kurczęta Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.11.21.40 - Kaczki Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.40 - Kaczki Oryginalny kod CPV: 15.11.22.30 - Kawałki kaczek, gęsi i perliczek Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.10 - Gęsi Oryginalny kod CPV: 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w paragrafie 11 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 82, poz. 560); 3.kopię decyzji wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów; 4. opinię powiatowej stacji sanitarno - epidemiologicznej stwierdzającą spełnianie wymagań higieniczno - sanitarnych środków transportu przy przewozie drobiu; 5. poświadczenie wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej - w zależności od rodzaju artykułu spożywczego będącego przedmiotem dostawy - o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP lub GMP i GHP (Rozporządzenie (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198, 00-912 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 103, budynek D, księgowość Kasyna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198, 00-912 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 103, budynek D, pokój księgowości Kasyna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Dostawa i zakup artykułów spożywczych, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa i wędlin, drobiu, jaj, ryb do Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Konopnickiej w Żorach w 2026r
- Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2026 roku (powtórka)
- dostarczenie mięsa wołowego, podrobów wołowych, cielęciny, wieprzowiny i podrobów wieprzowych; wędlin podrobowych, wołowych i wieprzowych; drobiu i wędlin drobiowych do jednostek wojskowych i poligonów.
więcej: Gęsi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





