eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa drobiu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Warszawa: Dostawa drobiu
Numer ogłoszenia: 213446 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198, ul. Żwirki i Wigury 103, 00-912 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6825567, fax 0-22 6825567.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobiu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobiu

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.22.10 - Kawałki kurczaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.11.22.20 - Kawałki indyków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.20 - Indyki Oryginalny kod CPV: 15.11.21.30 - Kurczęta Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.11.21.40 - Kaczki Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.40 - Kaczki Oryginalny kod CPV: 15.11.22.30 - Kawałki kaczek, gęsi i perliczek Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.10 - Gęsi Oryginalny kod CPV: 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w paragrafie 11 SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 82, poz. 560); 3.kopię decyzji wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów; 4. opinię powiatowej stacji sanitarno - epidemiologicznej stwierdzającą spełnianie wymagań higieniczno - sanitarnych środków transportu przy przewozie drobiu; 5. poświadczenie wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej - w zależności od rodzaju artykułu spożywczego będącego przedmiotem dostawy - o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP lub GMP i GHP (Rozporządzenie (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198, 00-912 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 103, budynek D, księgowość Kasyna..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198, 00-912 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 103, budynek D, pokój księgowości Kasyna..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.