eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zakup i sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów, oraz do gromadzenia odpadów w koszach ulicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Będzin: Zakup i sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów, oraz do gromadzenia odpadów w koszach ulicznych
Numer ogłoszenia: 21324 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów, oraz do gromadzenia odpadów w koszach ulicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEGO GROMADZENIA ODPADÓW. Dostawa będzie odbywać się sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2015 r. worków do selektywnego gromadzenia odpadów w następującym asortymencie:1.Worki niebieskie na papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe.2.Worki zielone na szkło.3.Worki brązowe na odpady ulegające biodegradacji. Na workach do selektywnego gromadzenia odpadów muszą być umieszczone napisy w kolorze czarnym (w przypadku worka brązowego napis w kolorze białym). Treść napisów określa rodzaj odpadów, jakie są przewidziane do gromadzenia w danym worku. 1.Worki niebieskie oznakowane CZARNYM napisem: PAPIER, METALE,TWORZYWA SZTUCZNE. 2.Worki zielone oznakowane CZARNYM napisem: SZKŁO 3.Worki brązowe oznakowane BIAŁYM napisem: ODPADY BIODEGRADOWALNE.Oznakowanie worków musi zawierać dodatkowo: logotyp naszej firmy i telefon kontaktowy.Worki muszą być wykonane z przeźroczystej foli LDPE umożliwiającej identyfikację zebranych wewnątrz odpadów, w wyżej określonej kolorystyce. Grubość folii stosowanej do produkcji worków, wymiary i pojemność muszą być zgodne z poniższym zestawieniem: 1.Rodzaj worków: niebieskie: papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 70 x 110, Ilość szt. 250 000, Pojemność l 120,NADRUK LOGO+OPIS.2.Rodzaj worków zielone: szkło, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 70 x 110, Ilość szt. 50 000, Pojemność l 120, NADRUK LOGO+OPIS.3.Rodzaj worków: brązowe: odpady ulegające biodegradacji, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 70 x 110, Ilość szt. 350 000, Pojemność l 120, NADRUK LOGO+OPIS Worki przeznaczone do selektywnego gromadzenia odpadów powinny posiadać możliwość ich zamknięcia po napełnieniu. ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA WORKÓW DO GROMADZENIA ODPADÓW W KOSZACH ULICZNYCH. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2015 r. worków do gromadzenia odpadów zmieszanych komunalnych w następującym asortymencie: 1. Rodzaj worka (kolor) : Transparentny, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 90, Pojemność l 120, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK kosze uliczne,2. Rodzaj worka (kolor): Czarny, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 90, Pojemność l 120, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK kosze uliczne.3. Rodzaj worka (kolor): Żółty, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 90, Pojemność l 120, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK kosze uliczne.4. Rodzaj worka (kolor): Szary, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 110, Pojemność l 160, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK. 5. Rodzaj worka (kolor): Mleczny biały, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 70 x 110, Pojemność l 120, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK.6. Rodzaj worka (kolor): Transparentny, Grubość folii ?m 40, Wymiary worków cm 60 x 100, Pojemność l 80, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK, 7. Rodzaj worka (kolor): Fioletowy, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 110, Pojemność l160, Ilość szt. 6 400, NADRUK LOGO + napis DR.8. Rodzaj worka (kolor) Jasny zielony, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków [cm] 70 x 110, Pojemność [l] 120, Ilość [szt.] 3 200, NADRUK BRAK OZNAKOWANIA. Worki muszą zawierać logo naszej firmy.( z wyjątkiem poz. 8, w której nie należy stosować oznakowania).Worki muszą być wykonane z folii LDPE o parametrach podanych powyższej ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości:11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje 2(dwie) odrębne dostawy odpowiadające swoim zakresem przedmiotowemu postępowaniu tj.: dostawy stanowiące przedmiot zamówienia o wartości minimum 350 000,00 zł netto każda; w celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - dokument o którym mowa w pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykaz wykonanych głównych dostaw - dokument o którym mowa w pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ wraz z dowodem określającym wartość dostaw/dostawy (netto), datę ich wykonania, podmiot na rzecz którego dostawa/dostawy została/y wykonana/e oraz że dostawa/dostawy została/y wykonana/e w sposób należyty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający wniesienie wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas realizacji zamówienia jednostkowego - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo - Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo - Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.