To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Szczytno: Obsługa cateringowa młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. Patrzymy w Przyszłość 2 w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie w okresie do 29.06.2012 r.
Numer ogłoszenia: 213210 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208176 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 624 2838, faks 0-89 624 2838 wew. 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa cateringowa młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. Patrzymy w Przyszłość 2 w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie w okresie do 29.06.2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: usługę cateringu w ramach projektu POKL pt. Patrzymy w Przyszłość 2 2. Przez usługę cateringu należy rozumieć przygotowanie i dostarczenie posiłków obejmujących drugie danie obiadowe owoce, ciasto, soki dla uczestników projektu Patrzymy w Przyszłość 2. Miejsce dostawy - Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10 od poniedziałku do soboty. 3. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania umowy maksymalnie 270 posiłków składających się z obiadu w postaci drugiego dania z deserem i napojem. 4. Przedmiot zamówienia ma być realizowany dla młodzieży szkolnej w wieku 15-20 lat. 5. Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami do pakowania zużytych naczyń jednorazowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabierania zużytych naczyń jednorazowych oraz sztućców i odpadów pokonsumpcyjnych oraz utylizację odpadów i śmieci. 7. Posiłki będą dostarczane do Zespołu Szkół Nr 1 w Szczytnie w ilości i w godzinach uzgadnianych na bieżąco z Zamawiającym oraz w asortymencie wybranym przez Zamawiającego z listy zestawów obiadowych . 9. Informacja o ilości i wyborze posiłków w danym dniu będzie przekazywana Wykonawcy telefonicznie w dniu poprzedzającym do godz. 14:00. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków niż maksymalna ilość określona w punkcie 4, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, z programu Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURACJA "ZACISZE" GRAŻYNA MARZENA ALBRECHT
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURACJA "ZACISZE" GRAŻYNA MARZENA ALBRECHT
- Restauracja Zacisze Grażyna Marzena Albrecht, ul. Spacerowa 4, 12-100 Szczytno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4050,00
Oferta z najniższą ceną: 4050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4050,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 22 marca 2012 r Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na obsługę cateringową młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. Patrzymy w Przyszłość 2 w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie . W wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia Zamawiający zawarł w dniu 23 kwietnia umowę z wybranym Wykonawcą. W trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdził ,że wybrany Wykonawca nienależycie wywiązuje się z umowy .Pismem z dnia 28.05.2012 r Wykonawca powiadomił Zamawiającego ,że od dnia 02.05.2012 r zlecił wykonanie całości przedmiotu zamówienia Podwykonawcy . Jednocześnie zwrócił się do Zamawiającego o wyrażenie zgody na zmianę umowy i wprowadzenie wskazanego przez niego Podwykonawcę .W związku z powyższym Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień. Wykonawca pismem z dnia 06.06.2012 r ponownie zwrócił się do Zamawiającego o wprowadzenie do umowy zmian w zakresie podwykonawstwa ,nie udzielając wyczerpujących wyjaśnień powodów wprowadzenia zmiany . Po analizie zaistniałej sytuacji Zamawiający w oparciu o § 6 ust 4 umowy z dnia 23 .04.2012 r zawartej między stronami , który mówi : W przypadku ,gdy Wykonawca złożył w ofercie oświadczenie ,że wykona usługę własnymi siłami ,a zleci wykonanie usługi podwykonawcy Zamawiający może wstrzymać wykonywanie umowy lub odstąpić od umowy ,postanowił z dniem 18.06.2012 r odstąpić od umowy . W dniu 14 czerwca 2012 r Zamawiający przesłał Wykonawcy oświadczenie ,że z dniem 18 czerwca odstępuje od umowy .Powodem odstąpienia od umowy było zlecenie wykonania całości przedmiotu zamówienia Podwykonawcy nie wskazanemu w ofercie bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego . Umowa na dostawę obsługi cateringowej była zawarta do dnia 30.06.2013 r z jednomiesięczną przerwą w realizacji usługi w miesiącu lipcu 2012 r .Po odstąpieniu od umowy uczestnicy projektu nie mają dostarczanych posiłków . Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia . Wyłonienie nowego Wykonawcy usługi cateringowej w trybie przetargu nieograniczonego potrwa około 28 dni . Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 punkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Zamówienie z wolnej ręki zostanie udzielone do dnia 29.06.2012 r .Do czasu rozpoczęcia następnych zajęć ,to jest do dnia 01.08.2012 r Zamawiający zdąży przeprowadzić następne postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi cateringowej.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Usługi cateringowe - przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów Szpitala w Zespole Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przeprowadzenie prac budowlanych, polegających na wykonaniu kapitalnego remontu/przebudowy budynków Akademików
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do budynków należących do Akademii Policji w Szczytnie
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
- Zakup usługi gastronomicznej wraz z obsługą podczas dwóch spotkań z przedstawicielami maz. powiatowych/miejskich urzędów pracy w celu omówienia kwestii dotyczących realizacji KFS w woj. maz.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Usługa cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.