Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Warszawa: dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 213192 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny, ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, fax 022 681-67-49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 1 Uniwersalny stół operacyjny(blat 5 segmentowy) - napęd elektrohydrauliczny z przystawkami oraz wyposażeniem dodatkowym - 1 kpl., pakiet 2 Wirówka do uzyskiwania czynników wzrostowych PRP - 1 szt., pakiet 3 Stacjonarny i przenośny system do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi oraz monitorowania parametrów hemodynamicznych -razem 2 szt., pakiet 4 Stół pionizujący - 1 szt., pakiet 5 Szyna rehabilitacyjna - 5 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.00 - Stoły medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:wim.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny, ul. Szaserów 128, 04-349 Warszawa, pokój nr 408 (IV piętro - budynek nr 32 Działu Techniczno-Eksploatacyjnego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny, Kancelaria Tajna - Jawna, ul. Szaserów 128, 04-349 Warszawa (I piętro - budynek nr 31).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uniwersalny stół operacyjny(blat 5 segmentowy)- napęd elektrohydrauliczny z przystawkami oraz wyposażeniem dodatkowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny stół operacyjny(blat 5 segmentowy)- napęd elektrohydrauliczny z przystawkami oraz wyposażeniem dodatkowym - 1 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wirówka do uzyskiwania czynników wzrostowych PRP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka do uzyskiwania czynników wzrostowych PRP - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stacjonarny i przenośny system do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi oraz monitorowania parametrów hemodynamicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi oraz monitorowania parametrów hemodynamicznych - 1 szt. Przenośny system do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi oraz monitorowania parametrów hemodynamicznych - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stół pionizujący.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół pionizujący - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szyna rehabilitacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyna rehabilitacyjna - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie im. Św. Matki Teresy z Kalkuty - 2025.1
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Piezochirurgia, Wyroby medyczne dla pracowni żywienia, neurochirurgia
- Realizacja projektu grantowego FENX.06.01-IP.03-001/23 - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.